wat doe je? fitness?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik word agressief van sportenZal de testosteron zijn.
Krachttraining.quote:
3:1 dat jij dit post om uit te lokken dat het alsnog geplempt wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Cairon het volgende:
3:1 dat Nuno bluft of hier niets neerpleurt...
Cairon toch. Waar is het vertrouwen in je medefokker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Cairon het volgende:
you win the interwebz!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3:1 dat jij dit post om uit te lokken dat het alsnog geplempt wordt
ja, ik ook beiden. Moet vandaag nog gaan, maar tis kutweer!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krachttraining.
En cardio, op dit moment.
I know you. I know you dark inner core.quote:
Ik zit lekker in de kelderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ook beiden. Moet vandaag nog gaan, maar tis kutweer!
haha heb ik daar ook. Alleen Amsterdam niet. Hier moet ik echt de deur uit. Het hagelt zelfsquote:
Nog steeds bij Dickquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:08 schreef wonderer het volgende:
Hee Vlinder, heb je mijn cadeautje nou al ontvangen of ligt dat nog steeds bij Dick?
quote:
Ik heb mijn verhaaltje ingestuurd, maar nog geen feedback van Sam ontvangen :Squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know you. I know you dark inner core.
Ik kom niet zo goed verder met mijn Lasombra Gabriella Marquez de Aragón ... dus ik denk niet dat ik dat voor morgen ga halen. Ofwel: Ik denk dat voor deze campaign Noell maar afgestoft wordt (alhoewel hij als enige overblijver in New Orleans niet zo gek veel stof op zich heeft)
Ik wilde zo graag............
Als het is wat ik denk, is het wel iets wat vrij ernstig is hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een wanhoopskreeet zo!
ZO erg zal 't toch allemaal niet zijn?
Ik bluf niets, was iets wat in PM verteld werdt dus of ik het hier neerpleur is zeeer de vraag. Meer een waarschuwing voor Cahir om niet zo de moraalridder uit te hangenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef Cairon het volgende:
Ik kan jou foto's hier neerpleuren, dan is het war honeyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik bluf niets, was iets wat in PM verteld werdt dus of ik het hier neerpleur is zeeer de vraag. Meer een waarschuwing voor Cahir om niet zo de moraalridder uit te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |