Ben jij een oudgediende hier?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
Oh nee, het was in FEBRUARI!! Toen was ik zelfs nog 20..
Een van de eerste tekenen dat je impotent aan het worden bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik krijg niet zo snel een orgasme. Beter opletten.
Ik zou het je kunnen vertellen, maar je onthoudt het toch niet.quote:
Shit, daar gaat mijn kinderwens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:01 schreef Cahir het volgende:
Een van de eerste tekenen dat je impotent aan het worden bent
bitchquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik zou het je kunnen vertellen, maar je onthoudt het toch niet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik begin mijn vermoedens te krijgen, PM eens
Ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Misschien later, moet even de pm's ervoor doorlezen hoe het precies waswil natuurlijk geen leugens verspreiden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
Hoewel de kans klein is dat na vanavond de echte waarheid nog word verteld.
Ai ai aiii, bustedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik begin mijn vermoedens te krijgen, PM eens
Was PDD nou maar thuis, of niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
Pikdonker (whehe, pik) en dikke onweer.
Wie kan wat tegenhouden als ik het hier gewoon neerplemp als je weer de moraalridder wil uithangenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:25 schreef Cahir het volgende:
Die PM kreeg je van iemand, en als die iemand dit leest zal ie et wel tegenhouden.
PM het nou maarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wie kan wat tegenhouden als ik het hier gewoon neerplemp als je weer de moraalridder wil uithangen
PDD die mod word is je vriendje? omgquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
Pikdonker (whehe, pik) en dikke onweer.
heb je chantage mail?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wie kan wat tegenhouden als ik het hier gewoon neerplemp als je weer de moraalridder wil uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |