Hoe bedoel je in de min kan gaan (heb even een blond moment want ik snap het niet)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och joh, veel meer schade kan 't niet aanrichten. Geloof niet dat je de min in kan gaan hoor!
Jammer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef Jarno het volgende:
Ik ben het wachtwoord van Luig kwijt anders had ik een ludieke reply kunnen verzinnen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:41 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. Heb je ook weleens "[filmtitel] in 30 seconds, reenacted by bunnies" gezien?
Zie je, de schade is al onomkeerbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe bedoel je in de min kan gaan (heb even een blond moment want ik snap het niet)
Ja, daar heb ik al over nagedacht, maar wat moet ik er eigenlijk mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Nou, gebruik de passmailer dan! Of vraag het mij even, tsk!
Kijk een lurkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Nou, gebruik de passmailer dan! Of vraag het mij even, tsk!
Je was 19 destijds?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al over nagedacht, maar wat moet ik er eigenlijk mee..
Ik heb liever dat Gellarboy nu Gellarguy wordt, ofzo. We zijn inmiddels ruim 10 jaar verder en dat 'boy' is er wel af nu..
Gitti & Erikaquote:
en volgens mij net zo'n vervelende puber destijds dan jij nuquote:
Ik zou willen reageren maar mijn hersenen willen niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, de schade is al onomkeerbaar
(Alcohol breekt hersencellen af, dus je zou je zorgen kunnen maken om de 15 flessen wijn. maar aangezien je niet in de min kan staan........)
Je denkt toch meestal met een ander lichaamsdeel? Wellicht heeft alcohol dan toch weinig effect op jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou willen reageren maar mijn hersenen willen niet.
Iig het topic met de meeste kloon/cookiefuckups.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gitti & Erika
Dit is echt ZO ontzettend het grappigste topic ooit. Ik ga er gewoon naast mijn schoenen van lopen (maar da's op zich niks nieuws).
Ik was destijds nogal een opgewonden standje (whehe, ik zei standje). Om de haverklap dramatiek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef Stroekie het volgende:
ven volgens mij net zo'n vervelende puber destijds dan jij nu
Soort HIW dus?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was destijds nogal een opgewonden standje (whehe, ik zei standje). Om de haverklap dramatiek.
Toen was ik.... *rekent* 20quote:
Haha, dat ook ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef Jarno het volgende:
Iig het topic met de meeste kloon/cookiefuckups..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |