quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Lui volk hier, onie dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Jezus Tukkers!! Echt gewoon bijna een half uur gewacht!!!!
En wat gaan jullie eten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond uiteten met mijn klas
En lekker dansen!!quote:
Jaaaquote:
quote:
Ja dat dus hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, zo.. Met je mobiel!![]()
Alleen mijn nummer nog inderdaad
Overbodige luxe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat dus heIetsiepietsie klein detail natuurlijk, maar opzich wel essentieel wanneer er gesms't moet worden.
Haiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
David is hier trouwens ook nog maar heel weinig he?
Waarom trap ik er toch steeds weer in.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom trap ik er toch steeds weer in.
thnxquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Succes Remco!
quote:
you just got RickRolledquote:
Nog 3 kwartier, toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
thnx
[..]![]()
![]()
[..]
you just got RickRolled
volgens de vrolijke mevrouw van de administratiequote:wordt het een paar uurtjes later haha!!![]()
ik gelukkig al een paar dagen voor het einde van de maandquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik krijg mijn loon altijd pas aan het begin van de volgende maand
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef Stienn het volgende:
Jongeren mishandelen gehandicapte
Een verstandelijk minderbegaafde vrouw uit Borne is vrijdagmiddag door een groepje jongeren in haar woonplaats mishandeld. Dat heeft de politie vandaag bekendgemaakt. De moeder van het 20-jarige slachtoffer heeft gisteren aangifte gedaan.
De vrouw fietste vrijdag over het Marktplein toen de groep jongeren haar uitschold. Daarna achtervolgden ze haar en in de Deldenerstraat werd ze van haar fiets geschopt en geslagen. De politie is op zoek naar getuigen van de mishandeling.
http://www.spitsnieuws.nl(...)delen_gehandica.html
Dankje! Ik moet de nuchterheid van mijn oma maar hebben. Ze zei voor de operatie: (vertaald uit het fries): Ach, een mens moet toch ergens aan dood gaan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh Femke, wat ontzettend klote
Ontzettend veel sterke..
Ah meissie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:25 schreef Fems het volgende:
Nath!
Het kusje kan ik wel gebruiken. bah, wat een rotmiddag.
Oma zou vandaag geopereerd worden, haar blaas zou er uitgehaald worden. Ze is geopereerd, maar de doktoren konden de blaas er niet uithalen, aangezien deze helemaal verkankerd was. Ook hebben ze uitzaaiingen ontdekt in de darmen etc. Ze kunnen dus eigenlijk niks meer voor haar doen. Nu wordt het dus leven met zo weinig mogelijk pijn en als Oma Oma niet meer is wil ze euthanasie laten plegen. Ik vind het zoo knap dat ze zo ontzettend sterk is, maar het is wel raar. Een Oma die altijd zo'n ontzettende sterke vrouw is is nu oppeens doodziek.
Dat zijn wel de echte bikkels natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet de nuchterheid van mijn oma maar hebben. Ze zei voor de operatie: (vertaald uit het fries): Ach, een mens moet toch ergens aan dood gaan..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah meissie.
Wat rot voor je
Ik heb er geen betere woorden voor
Damn.. heel veel kusjes dan maar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* TheGirlNextDoor geeft Fems een heeeeeeeele dikke knuffelquote:
Sterkte Femke!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:31 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet de nuchterheid van mijn oma maar hebben. Ze zei voor de operatie: (vertaald uit het fries): Ach, een mens moet toch ergens aan dood gaan..
Eet smakelijk!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga lekker eten bij de Griek met mijn klas nu.
Tot later vanavond!
iedereen hoort er bijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat tof, ik hoor er nu ook bij in deze topic-reeks.![]()
jawel die hoort er wel bijquote:
en dat wist je ook nog nietquote:
kan ik niets aan doenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef Fems het volgende:
Er werd me al gevraagd of ik afgevallen was, dus het kan er wel weer aan:P
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef Fems het volgende:
Er werd me al gevraagd of ik afgevallen was, dus het kan er wel weer aan:P
vind je dat zo gek?quote:
prima instelling dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Fems het volgende:
haha, mn buikje mag er best af... Maar die lekkere dingen kan ik toch niet laten staan. En als ik weer 100 % sport gaat die er wel weer af!
Jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de houding van 'het kan er wel weer aan' hoor je niet vaak van vrouwen
jaajaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:14 schreef Fems het volgende:
haha, mn buikje mag er best af... Maar die lekkere dingen kan ik toch niet laten staan. En als ik weer 100 % sport gaat die er wel weer af!
dat denken vrouwen in het algemeen vaak over zichzelf...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Fems het volgende:
(nu lijkt het alsof ik ontzettend dik ben:))
Ach, wij hoeven toch niet meer te datenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Fems het volgende:
Haha, en anders moeten anderen me maar accepteren. Ik kan met mijn buikje leven, jullie ook?:D
ik kan er wel mee leven hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Fems het volgende:
Haha, en anders moeten anderen me maar accepteren. Ik kan met mijn buikje leven, jullie ook?:D
Dat ze dik zijn?:)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat denken vrouwen in het algemeen vaak over zichzelf...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven toch niet meer te daten
Nee, als je me ooit ziet en je wil er niet mee leven moet je maar naar de andere kant kijken:Pquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef rulerofdeath het volgende:
sterker nog, ik hoef er (waarschijnlijk) niet mee te leven
probablyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat ze dik zijn?:)
Dan ben ik misschien een van de weinigen die dat niet denkt?
ik bedoelde eigelijk als m'n hele levenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, als je me ooit ziet en je wil er niet mee leven moet je maar naar de andere kant kijken:P
Ik ga akkoordquote:
Ik weet niet of ik dat wel goed vindquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoelde eigelijk als m'n hele leven
wil jou best een keer zien
like I carequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel goed vind
dan kom je mij ook vast wel tegen, en jij zult mij wel eerder herkennen dan ik jouquote:
Ik herken jou ook alleen maar doordat ik dan aan wessel vraag: Is dat nou de broer van sander? En dan gaat wessel weer hard lachen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kom je mij ook vast wel tegen, en jij zult mij wel eerder herkennen dan ik jou
afgelopen zaterdag naar bill geweest.quote:
zo te lezen heb je dat vaker gedaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik herken jou ook alleen maar doordat ik dan aan wessel vraag: Is dat nou de broer van sander? En dan gaat wessel weer hard lachen!
weinig kans van slagen, ik zwerf altijd over het hele terrein en ook de hele tent doorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Meeting @ zomerfeesten hoeve met zn allen?
dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Bob-B het volgende:
dan heb ik mooi de tijd om voor tractorbanden te sparen, anders kom ik er nooit met de auto
dat zien we dan wel weerquote:
sinds begin oktober vorig jaar al niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Fems het volgende:
@ Remco:
Ja, dat heb ik wel vaker gezegd. Nienke is toch je vriendinneke?
nee, ze komt uit Vriezenveenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef Fems het volgende:
Echt? Een haaksbergenaar die ik zou kennen? nieuwsgierig? neu!
mooi.quote:
davidquote:
Jaa, en met de alcoholquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi.
en ook gezellig gehad met de klas?
zoepertquote:
't leaft ok nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tvp, ik ga TV kiekn
Fipo gemacht!
ik had ook bijna 1 heel topic gemistquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was jullie kwijt! Bijna een heel topic gemist.
ik ben hardstikke druk met tribalwarsquote:
quote:
neuh, ik zit hier wel goedquote:
Ik ga zo slapen en als ik morgen weer om half 7 wakker word dan word ik heel boos op mezelf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet zo mijn brood voor morgen nog wel smeren
Waarom?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen en als ik morgen weer om half 7 wakker word dan word ik heel boos op mezelf.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen en als ik morgen weer om half 7 wakker word dan word ik heel boos op mezelf.
slaap lekker basquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:02 schreef Blawh het volgende:
![]()
Ik ga maar eens pitten. Gruss Gott ToF'ertjes.
Trustenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:02 schreef Blawh het volgende:
![]()
Ik ga maar eens pitten. Gruss Gott ToF'ertjes.
drankbaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jij ook.
[..]
Danku, jij ook alvast.
Oh de auto is wel een goed punt. OK, als ik morgen om half 7 wakker word dan breng ik Bert weg en dan ga ik shoppen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]ongewenst wakker?
morgen geen auto nodig?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh de auto is wel een goed punt. OK, als ik morgen om half 7 wakker word dan breng ik Bert weg en dan ga ik shoppen.
om half 8 al shoppenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh de auto is wel een goed punt. OK, als ik morgen om half 7 wakker word dan breng ik Bert weg en dan ga ik shoppen.
Dan mag ik mijn rijbewijs ophalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Jaja! Nog maar 3 dagen...
Is er iets bijzonders met vrijdag?
quote:
Oeh, das chillequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn rijbewijs ophalen
truste lamzak_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |