ik kan er wel mee leven hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Fems het volgende:
Haha, en anders moeten anderen me maar accepteren. Ik kan met mijn buikje leven, jullie ook?:D
(nu lijkt het alsof ik ontzettend dik ben:))
Dat ze dik zijn?:)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat denken vrouwen in het algemeen vaak over zichzelf...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven toch niet meer te daten
Nee, als je me ooit ziet en je wil er niet mee leven moet je maar naar de andere kant kijken:Pquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef rulerofdeath het volgende:
sterker nog, ik hoef er (waarschijnlijk) niet mee te leven
probablyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat ze dik zijn?:)
Dan ben ik misschien een van de weinigen die dat niet denkt?
ik bedoelde eigelijk als m'n hele levenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, als je me ooit ziet en je wil er niet mee leven moet je maar naar de andere kant kijken:P
Ik ga akkoordquote:
Ik weet niet of ik dat wel goed vindquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bedoelde eigelijk als m'n hele leven
wil jou best een keer zien
like I carequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel goed vind
dan kom je mij ook vast wel tegen, en jij zult mij wel eerder herkennen dan ik jouquote:
Ik herken jou ook alleen maar doordat ik dan aan wessel vraag: Is dat nou de broer van sander? En dan gaat wessel weer hard lachen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan kom je mij ook vast wel tegen, en jij zult mij wel eerder herkennen dan ik jou
afgelopen zaterdag naar bill geweest.quote:
zo te lezen heb je dat vaker gedaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik herken jou ook alleen maar doordat ik dan aan wessel vraag: Is dat nou de broer van sander? En dan gaat wessel weer hard lachen!
weinig kans van slagen, ik zwerf altijd over het hele terrein en ook de hele tent doorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Meeting @ zomerfeesten hoeve met zn allen?
dudequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Bob-B het volgende:
dan heb ik mooi de tijd om voor tractorbanden te sparen, anders kom ik er nooit met de auto
dat zien we dan wel weerquote:
sinds begin oktober vorig jaar al niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:56 schreef Fems het volgende:
@ Remco:
Ja, dat heb ik wel vaker gezegd. Nienke is toch je vriendinneke?
nee, ze komt uit Vriezenveenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef Fems het volgende:
Echt? Een haaksbergenaar die ik zou kennen? nieuwsgierig? neu!
mooi.quote:
davidquote:
Jaa, en met de alcoholquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi.
en ook gezellig gehad met de klas?
zoepertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |