PARTYquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sport/races/adventure games. Heb er meer op de pc dan op de xbox. Gewoonweg omdat ik die spellen tering duur vindMaar ik ga nog in de uitbreiding. Binnenkort kerst en daarna ben ik jarig dus
Welke games speel je op de pcquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sport/races/adventure games. Heb er meer op de pc dan op de xbox. Gewoonweg omdat ik die spellen tering duur vindMaar ik ga nog in de uitbreiding. Binnenkort kerst en daarna ben ik jarig dus
wat is het dan? wat je in zijn ogen ziet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij zie je een licht kring maar geen personage ofzo
idd wtf moet je dan zien?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iemand die aan het overgeven is ???
Alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das pas in januari hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd
Voor geval ik het vergeet
Checkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij zie je een licht kring maar geen personage ofzo
Het lijkt wel een soort mastquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat is het dan? wat je in zijn ogen ziet?
Dunno ik hoor het ook pas net. Maar als ik zelf naar zijn ogen kijk (in dat plaatje) zie ik alleen het licht erin (ook boveN)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat is het dan? wat je in zijn ogen ziet?
*Gaat kijken*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Check
http://msgboard.snopes.co(...)ic;f=60;t=000625;p=3
Ze zeiden dat het van Remax wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dunno ik hoor het ook pas net. Maar als ik zelf naar zijn ogen kijk (in dat plaatje) zie ik alleen het licht erin (ook boveN)
lamaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Check
http://msgboard.snopes.co(...)ic;f=60;t=000625;p=3
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het van Remax was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt lijkt het echt of iemand aan het kotsen isquote:
Echt nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je goed kijkt lijkt het echt of iemand aan het kotsen is
Zeggen ze hequote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je goed kijkt lijkt het echt of iemand aan het kotsen is
heb je geen lege fles bij je ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
Ik moet al heul lang plassenmaar heb geen zin
echt welquote:
wellesquote:
Komop mensen dit is onze kans laat haar lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
Ik moet al heul lang plassenmaar heb geen zin
Nee nee neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Komop mensen dit is onze kans laat haar lachen
Maar ok mensen die dan zeggen.. ja advertisement..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeggen ze he
Ik heb het zelf (gelukkig) niet verzonnen
Hebben we het over die witte kringen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het van Remax was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Komop mensen dit is onze kans laat haar lachen
Inderdation, er zijn sowieso mensen die teveel moeite erin steken om een dergelijk verhaal op het internet te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar ok mensen die dan zeggen.. ja advertisement..
Als dat express als advertisement is dan is dat wel goed uitgepakt..
Paar mensen dit gerucht laten versprijden enzo.. etc...
Maar alsnog als het geen advert is is het echt zo ver gezocht en hebben die designers waarschijnlijk gewoon die balloon getwirled om oog effect te krijgen..
Lekker.. geniet van het weer ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, er zijn sowieso mensen die teveel moeite erin steken om een dergelijk verhaal op het internet te plaatsen.
Maar goed nieuws! Ik ga weer naar huis![]()
lol @ zoek opdracht van google..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jawel jawel jawel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoo lekker zegquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Zoooo, Sm0keZ is weer op z'n werk, en heeft lekker uitgeslapen vandaag
Morgen de hele dag vrij, er wordt zelfs nog voor me gekookt, donderdag/vrijdag uitslapen, en deze week heb ik gewoon weekend!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol @ zoek opdracht van google..
funny picture!
Jij begint om 14:00?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Zoooo, Sm0keZ is weer op z'n werk, en heeft lekker uitgeslapen vandaag
Morgen de hele dag vrij, er wordt zelfs nog voor me gekookt, donderdag/vrijdag uitslapen, en deze week heb ik gewoon weekend!
jah duh, google is me vriendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol @ zoek opdracht van google..
funny picture!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |