You have no ideaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben jij er niet zo 1 die alles voor elkaar krijgt door een keer de puppy-eyes act te doen enzo?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ben jij er niet zo 1 die alles voor elkaar krijgt door een keer de puppy-eyes act te doen enzo?
ach ja das een deel van het man/vrouw conflict hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind de PS3 vooral een beetje...overbodig
Ik mag Lexjuuuh welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:38 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
ach ja das een deel van het man/vrouw conflict he
Das geen puppy, maar 't effect is 't zelfdequote:
Hmmm nou de xbox360 die wij thuis hebben staan is van MIJ en ik own allen games....mijn vriend gamed eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:38 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
ach ja das een deel van het man/vrouw conflict he
Was nog een rel over die afbeelding, omdat je niet Shrek maar wat anders in z'n ogen (reflectie) zietquote:
Ik wou net zeggenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm nou de xbox360 die wij thuis hebben staan is van MIJ en ik own allen games....mijn vriend gamed eigenlijk niet.
Boeiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das geen puppy, maar 't effect is 't zelfde
HIj doelde misschien op het innerlijke man/vrouw conflictquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm nou de xbox360 die wij thuis hebben staan is van MIJ en ik own allen games....mijn vriend gamed eigenlijk niet.
[..]
Ja maar dat ik de PS3 overbodig vind heeft daar dus niks mee te makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
HIj doelde misschien op het innerlijke man/vrouw conflict
[..]
Volgens mij zie je een licht kring maar geen personage ofzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was nog een rel over die afbeelding, omdat je niet Shrek maar wat anders in z'n ogen (reflectie) ziet
Sport/races/adventure games. Heb er meer op de pc dan op de xbox. Gewoonweg omdat ik die spellen tering duur vindquote:
Vraag fable 2quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sport/races/adventure games. Heb er meer op de pc dan op de xbox. Gewoonweg omdat ik die spellen tering duur vindMaar ik ga nog in de uitbreiding. Binnenkort kerst en daarna ben ik jarig dus
iemand die aan het overgeven is ???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was nog een rel over die afbeelding, omdat je niet Shrek maar wat anders in z'n ogen (reflectie) ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |