Hij is goeeedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:08 schreef GilaMonyet het volgende:
Huppa zo fix je een op!
quote:
Fanboys zijn homo'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know vooral het PS3 fanboy gebeuren!
jah toggg...quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know vooral het PS3 fanboy gebeuren!
Da gaystation triple deluxe aint a real ghetto gangsta console my playa'quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jah toggg...
why u dissin' tha ps triple main? U know this playa' got 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik verschijn daar straks ook wel evenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
We hebben het zo over GTA dat ik het weer even moet spelen
Spreek jullie straks!
(verkapte TVP)
Enjoy!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Spreek jullie straks!
(verkapte TVP)
hey, dat is de homo vriend van runxquote:
...dude...quote:
WTF, die gast is niet goed hoor....quote:
Succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Spreek jullie straks!
(verkapte TVP)
met headset!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik verschijn daar straks ook wel even
Gaan we zeker doen, maar ik ben nu echt ff pleite!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz en de rest, als op pc uitkomt moeten we maar is met zijn allen gaan game
Bevalt zijn stage plek niet of bevalt runx niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende ? Runx is naar school, omdat zijn stageplek niet goed bevalt..maar...zit ondertusen al op de helft van zijn stage
dan ben je dus iets langer dan 2 tellen bezig geweestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie zijn echt errug..ik ben 2 tellen bezig en kijk eens..een nieuw topic
nu vraag je me watquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Bevalt zijn stage plek niet of bevalt runx niet?
eetsequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
Jullie zijn echt errug..ik ben 2 tellen bezig en kijk eens..een nieuw topic
of we gaan gewoon met iedereen (op 2 mensen na) op de ps3 in een gamequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz en de rest, als op pc uitkomt moeten we maar is met zijn allen gaan game
Tjah als die zijn stage niet leuk vind of goed vind heeft hij alle recht om iets anders te doen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat vinden jullie van het volgende ? Runx is naar school, omdat zijn stageplek niet goed bevalt..maar...zit ondertusen al op de helft van zijn stage
Sowieso GTA4 multiplayeren.. dat spel is out Farcry2 is nu de shit owja en cod4quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of we gaan gewoon met iedereen (op 2 mensen na) op de ps3 in een game![]()
cod4quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sowieso GTA4 multiplayeren.. dat spel is out Farcry2 is nu de shit owja en cod4
Hear hearquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier GTA4 op de PS3 ?
Hoiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Lexjuuuh het volgende:
Meldt zich!
Heeft sinds enige tijd regelmatig geen kont te doen op zijn werk (delegeren rulez!)
+ Debbie heeft me beetje aangespoord
moet ik nog ff halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier GTA4 op de PS3 ?
hoooiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Lexjuuuh het volgende:
Meldt zich!
Heeft sinds enige tijd regelmatig geen kont te doen op zijn werk (delegeren rulez!)
Hoiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Lexjuuuh het volgende:
Meldt zich!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |