Ik weet niet of ik je mening deelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb er half uur naar gekeken toen weggegaan (we keken bij em bij een vriend maar vond geen ruk aan)
is er een film over schapen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb er half uur naar gekeken toen weggegaan (we keken bij em bij een vriend maar vond geen ruk aan)
ahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. horror film ofzo weet ik veel..
Het kon me niet boeien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ahanaiiiisss .. i like
ok ik moet nu echt stoppen anders hebben jullie echt rare gedachten over mij
ja maar die is niet lekker die heeft maar 1 bult en daar val ik niet opquote:
lunch ze .quote:
maar ik ben hartstikke normaal , normaal gesproken heb ik altijd kaas en ham op brood , vandaag pindakaas met nootjes , heb een appel bij me , en caprisone drinken mee , een koekje , en een fles waterquote:
Ja ja.. je bent gewoon doorsnee allochtoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
maar ik ben hartstikke normaal , normaal gesproken heb ik altijd kaas en ham op brood , vandaag pindakaas met nootjes , heb een appel bij me , en caprisone drinken mee , een koekje , en een fles water
nietus ik ben een verkaasde allochtoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ja.. je bent gewoon doorsnee allochtoon
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
maar ik ben hartstikke normaal , normaal gesproken heb ik altijd kaas en ham op brood , vandaag pindakaas met nootjes , heb een appel bij me , en caprisone drinken mee , een koekje , en een fles water
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus ik ben een verkaasde allochtoon
U vraagt?...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |