Nee.. hij heeft gewoon teveel vriendjes die gek zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oow..Runx is een soort..Godfather
Ik vind jou een belediging voor de schapenquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik en weg renen , ik ben blind ik kan niet eens vechtenhet zou best zielig zijn als je barra in elkaar geslagen zou zijn door een blinde
quote:nee nee nee.. ik ben niet in elkaar geslagen.. ik ben geslagen.. zij rende weg ik niet!
daarmee ben ik de winnaar met een bult op mijn hoofd!
dan heb ik juist wat sexual healing nodig!
nouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind jou een belediging voor de schapen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik en weg renen , ik ben blind ik kan niet eens vechtenhet zou best zielig zijn als je barra in elkaar geslagen zou zijn door een blinde
ja ging hard gek , spacen die schapen niet normaalquote:
Dat ging de vorige keer niet zo goed Runxquote:
Black Sheepquote:
Sheep?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah.. hoe hete die kut film ookal weer
Black Sheep ik kon er ook niet opkomen, dus ik typte maar Horror Sheepquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wuahah.. hoe hete die kut film ookal weer
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat ging de vorige keer niet zo goed Runx
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb er half uur naar gekeken toen weggegaan (we keken bij em bij een vriend maar vond geen ruk aan)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Black Sheep ik kon er ook niet opkomen, dus ik typte maar Horror Sheep
Heb em nooit gezien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee ik heb nu flight simulator gespeeld nu zal het beter moeten gaan
Ik weet niet of ik je mening deelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb er half uur naar gekeken toen weggegaan (we keken bij em bij een vriend maar vond geen ruk aan)
is er een film over schapen ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb er half uur naar gekeken toen weggegaan (we keken bij em bij een vriend maar vond geen ruk aan)
ahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah.. horror film ofzo weet ik veel..
Het kon me niet boeien
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ahanaiiiisss .. i like
ok ik moet nu echt stoppen anders hebben jullie echt rare gedachten over mij
ja maar die is niet lekker die heeft maar 1 bult en daar val ik niet opquote:
lunch ze .quote:
maar ik ben hartstikke normaal , normaal gesproken heb ik altijd kaas en ham op brood , vandaag pindakaas met nootjes , heb een appel bij me , en caprisone drinken mee , een koekje , en een fles waterquote:
Ja ja.. je bent gewoon doorsnee allochtoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
maar ik ben hartstikke normaal , normaal gesproken heb ik altijd kaas en ham op brood , vandaag pindakaas met nootjes , heb een appel bij me , en caprisone drinken mee , een koekje , en een fles water
nietus ik ben een verkaasde allochtoonquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ja.. je bent gewoon doorsnee allochtoon
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Runx het volgende:
[..]
maar ik ben hartstikke normaal , normaal gesproken heb ik altijd kaas en ham op brood , vandaag pindakaas met nootjes , heb een appel bij me , en caprisone drinken mee , een koekje , en een fles water
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus ik ben een verkaasde allochtoon
U vraagt?...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |