Lul, mijn grap voor mij wegkapen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan krijg je een catdog
[ afbeelding ]
Lulquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Dan krijg je een catdog
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef HzHertz het volgende:
Heb t gevoel dat catdog populair word voor shit goede topics
Catdog is al populair sinds de eerste uitzending. Wat een topper is dat toch, die Catdog. Geniaal concept.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:54 schreef HzHertz het volgende:
Heb t gevoel dat catdog populair word voor shit topics
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Koewam het volgende:
Weet je wat je dan krijgt?????????
NOU VERTEL ET IS!!1quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef Koewam het volgende:
Weet je wat je dan krijgt?????????
hm , nee dan gaat die ook bloeden,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef notyourbitch het volgende:![]()
![]()
sorry ik moet hier wel om lachen hoor
steek de hond een vork in zijn kont zou ik zeggen
hij is wel een beetje flauw ja, dat ben ik me je eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hm , nee dan gaat die ook bloeden,![]()
Topicverziekers me al die catdogs
Ik stel ene serieuze vraag...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:23 schreef notyourbitch het volgende:
[..]
hij is wel een beetje flauw ja, dat ben ik me je eens
maar wa wil je met zo'n vraag dat neemt niemand toch serieus
Ik zie een MOD debuut in één van mijn topics!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef Litso het volgende:
Ik denk dat het een dogcat wordt
[ afbeelding ]
Dat lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Damn, die is ook nog eens gekruist met een duizendpoot ofzo.
LOL DUIZENDPOOT WHAHA IK SNAP HEM NU PASquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Damn, die is ook nog eens gekruist met een duizendpoot ofzo.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:41 schreef Jordy-B het volgende:
Rot op uit klaagbaak met je kutlemmings.
Hond neukt katquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie geen lemming en heb verder nooit lemmings
Dit lieverquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen lemming links in mijn topic ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |