Big pimpin manquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets ja
Onder andere ook nog ff naar Belize voor het Caribische strand enzo
quote:
daar is Snoopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big pimpin man[ afbeelding ]
Als ik zeg dat ik samen met m'n ouders ga is het al een stuk minder hčquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big pimpin man[ afbeelding ]
jahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik samen met m'n ouders ga is het al een stuk minder hč
Mwah, zolang jij doet waar jij zin in hebt en niet als een sukkeltje achter hun aan sukkelt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik samen met m'n ouders ga is het al een stuk minder hč
eetbaar < lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorniet zelfgemaakte is ook eetbaar
zelfgemaakte is het lekkerste...quote:
je hebt best zin jah?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef nicomart het volgende:
ik heb best zin overigens..![]()
guacamole!!
Ja hallo, daar heb ik ook altijd zin in, maar dat telt nietquote:
Opslag dus einde van het jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, best veel gedaan al vandaag, eindelijk wat mijlpaaltjes gehaald, precies volgens planning. Nu nog een middagje wat laatste puntjes op de i.
Ja, altijdquote:
Ow..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik ook altijd zin in, maar dat telt niet
Dat zeg ikquote:
Geeft wat aan hoe mannen sowieso denkenquote:That man refused a blowjob, mid-blowjob, he deserves a fucking medal!
hehehe.. iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Doet me denken aan een film:
[..]
Geeft wat aan hoe mannen sowieso denken
Oh, mijn evaluatie heb ik al gehad.quote:
Vervelend is het af en toe om een vent te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. idd
Net zoals het feit dat volgens mij echte elke man (ik inclusief) bij het binnenkomen van een ruimte als eerste alle vrouwen bekijkt en zich afvraagt af hij het ermee zou kunnen. Dat hoorde ik iemand een keer zeggen en toen dacht ik bij mezelf: "Ja, inderdaad. Dat heb ik ook!!".
Nee dat heb ik nou echt nooit...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. idd
Net zoals het feit dat volgens mij echte elke man (ik inclusief) bij het binnenkomen van een ruimte als eerste alle vrouwen bekijkt en zich afvraagt af hij het ermee zou kunnen. Dat hoorde ik iemand een keer zeggen en toen dacht ik bij mezelf: "Ja, inderdaad. Dat heb ik ook!!".
We zijn gewoon voorspelbaar en dat is zo tegenovergesteld met vrouwen. Die zijn zo veranderlijk als de wind en zo verschrikkelijk moeilijk te doorgrondenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vervelend is het af en toe om een vent te zijn
Valt wel mee hoe moeilijk ze te doorgronden zijn, meestal weten ze gewoon niet wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
We zijn gewoon voorspelbaar en dat is zo tegenovergesteld met vrouwen. Die zijn zo veranderlijk als de wind en zo verschrikkelijk moeilijk te doorgronden
echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. idd
Wij doen hier niet aan evaluaties...quote:
Ja, maar omdat zij dat niet weten, weet je als man toch ook niet wat je ermee aan moet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe moeilijk ze te doorgronden zijn, meestal weten ze gewoon niet wat ze zelf willen
quote:
Nou, zo ervaar ik dat niet hoor. Je moet ze niet geforceerd willen snappen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
We zijn gewoon voorspelbaar en dat is zo tegenovergesteld met vrouwen. Die zijn zo veranderlijk als de wind en zo verschrikkelijk moeilijk te doorgronden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, maar omdat zij dat niet weten, weet je als man toch ook niet wat je ermee aan moet?
[..]ik kan er ook niets aan doen, het is gewoon zo..
Dat wil je af en toe inderdaad niet weten neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
nu ga ik me afvragen wat mannen denken als ze mij zien
![]()
maar dat meer als iets hypothetisch....ik wil het niet weten
werken
Misschien is dat ook wel de charme van vrouwen inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, zo ervaar ik dat niet hoor. Je moet ze niet geforceerd willen snappen.
Ik snap dat je dat niet wil weten inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
nu ga ik me afvragen wat mannen denken als ze mij zien
![]()
maar dat meer als iets hypothetisch....ik wil het niet weten
werken
Die mannen zijn er ook hoor, ik noem ze altijd homo'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de charme van vrouwen inderdaad
[..]
Ik snap dat je dat niet wil weten inderdaad
Ga er maar vanuit dat het niet is: "Goh wat een leuk meisje, daar zou ik nou wel eens een avondje mee voor de open haard willen zitten en, onder het genot van een glaasje, een goed gesprek mee voeren."
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat niet wil weten inderdaad
Ga er maar vanuit dat het niet is: "Goh wat een leuk meisje, daar zou ik nou wel eens een avondje mee voor de open haard willen zitten en, onder het genot van een glaasje, een goed gesprek mee voeren."
whehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mannen zijn er ook hoor, ik noem ze altijd homo's
rrrrightquote:
Als jij een mooie meid ergens ziet staan is dat niet jouw eerste gedachte, dat maak jij mij niet wijsquote:
Dank jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon een afleidingsmanouvre. Ook homo's stoppen hun piemeloris in een gat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
he bah.. Ik ben visueel ingesteld. Zou je dat soort dingen gewoon niet willen zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een afleidingsmanouvre. Ook homo's stoppen hun piemeloris in een gat.
het is omdat we het er nu toevallig over hebben. Het is niet dat ik er altijd over nadenk. Het schiet bij veel vrouwen gewoon even heel snel door mijn hoofd. "Neuken? ja of nee? Neeee.. nou.. misschien."quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik er nooit aan denk, maar het komt bij jullie wel erg obsessief over
*notesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
he bah.. Ik ben visueel ingesteld. Zou je dat soort dingen gewoon niet willen zeggen.
quote:
Ik heb anders een hele mooie grote open haard thuis, waar je prima een 'goed gesprek' voor kunt voerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij een mooie meid ergens ziet staan is dat niet jouw eerste gedachte, dat maak jij mij niet wijs
hehehehe.. okquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb anders een hele mooie grote open haard thuis, waar je prima een 'goed gesprek' voor kunt voeren
En daarna laten branden, de hoer!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik heb anders een hele mooie grote open haard thuis, waar je prima een 'goed gesprek' voor kunt voeren
ja sorry..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, je typt wat ik al een paar posts denk
Stadsgenote!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef Yesse het volgende:
Don't cry for me argentinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Foute uur weer bezig?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef Yesse het volgende:
Don't cry for me argentinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ligt eraan of het hout al op is...quote:
Wel! Ik zit hier serieus aan een kut opdracht te werkenquote:
Doet me denken aan Friends, waarbij Joey ipv een blok hout het kunstbeen van z'n vriendin op het vuur gooitquote:
ach ja.. als het puntje bij het paaltje komt, snappen we je welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:29 schreef mash_ het volgende:
wat een woordkeus weer van mij bij dit onderwerp maar ok
Wilde net vragen of je voor gynaecoloog leertquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:29 schreef mash_ het volgende:
wat een woordkeus weer van mij bij dit onderwerp maar ok
heeft een vrouw je toetsenbord gepikt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, vrouwen zien lieve wezens die gekoesterd moeten worden en die je lief moet hebben
Geen vuig gelul over seks, gewoon je gevoelens en emoties blootleggen zonder bijbedoelingen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, vrouwen zien lieve wezens die gekoesterd moeten worden en die je lief moet hebben
Geen vuig gelul over seks, gewoon je gevoelens en lusten botvieren emoties blootleggen zonder bijbedoelingen.
En daarna harde seks voor de zelfde openhaard?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef Californium het volgende:wat een discussie
Maar ik hou van goede gesprekken met een glas wijn bij een openhaard
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach ja.. als het puntje bij het paaltje komt, snappen we je wel
Ik kom er natuurlijk niet zomaar opquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef Californium het volgende:
wat een discussie
Maar ik hou van goede gesprekken met een glas wijn bij een openhaard
![]()
![]()
Magquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
En daarna harde seks voor de zelfde openhaard?
Altijd mooi hoe jij je buiten dit onderwerp houdtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *gaat in december naar Antwerpen
Nou als het toch magquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Maghoeft niet
ligt aan het gezelschap enz enz
een bed met rozen mag ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom seks voor een open haard zo belachelijk romantisch is... zal wel aan mij liggen
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk. Ik bedoel bij sex hoort een beetje prikken, maar je kan het overdrijven
Vrouwen he.. je moet wat doen om ze tevreden te houden. Jij wil sex, zijn willen romantiek van een knisperend houtvuur. Daar is dan die combinatie voor nodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom seks voor een open haard zo belachelijk romantisch is... zal wel aan mij liggen
Ben ik weer de homo die het wel ziet zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vrouwen he.. je moet wat doen om ze tevreden te houden. Jij wil sex, zijn willen romantiek van een knisperend houtvuur. Daar is dan die combinatie voor nodig.
Ik ook niet. Tenzij er een matras voorligt, dan is het handig, warm en zacht!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
Mwah. Ik meng als ik er zin in hebquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe jij je buiten dit onderwerp houdt![]()
Wat ga je in Antwerpen doen?
Dat dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tenzij er een matras voorligt, dan is het handig, warm en zacht!
Whehe.. Ik heb een open haard, maar ik ga er niet voor liggen seksen hoor...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
neequote:
Oi, 1890 belde die willen hun cliche terugquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar heb je toch die grote dikke berenvellen voor..
Het is de dichtsbijzijnde buitenlandse stad vanaf hier en ik ben er nog nooit geweest...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *gaat in december naar Antwerpen
Doe ik met je mee, clubje oprichten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
Ik ben volgens mij echt zo onromantisch als maar zijn kan
quote:
ey.. ik heb het niet verzonnen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, 1890 belde die willen hun cliche terug
Die prikken. Daarnaast voegt het niets extra's toe en gaan je ogen door het vuur prikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
daar heb je toch die grote dikke berenvellen voor..
Ach, dat kan ook gezellig zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
Dat zouden we bart moeten vragenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
Ja, vlak voor de kerst zelfs, uitje met de zaakquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Het is de dichtsbijzijnde buitenlandse stad vanaf hier en ik ben er nog nooit geweest...![]()
Je gaat zeker rond de kerst?
Is goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik neem de wijn mee als jij het gesprek meeneemt
ik zei het op de vorige pagina al dat prikken voor sex redelijk essentieel is, maar dat het inderdaad niet te gek moet zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die prikken. Daarnaast voegt het niets extra's toe en gaan je ogen door het vuur prikken
nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is goedeen matras heb ik zelf ook nog
Gewoon meenemen zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nu nog even me vriendin vragen of ze het wel goed vind
ah is ook bestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ja wat wordt het nou, matras of berenvel, want dan kun je net zo goed die straalkachel ook achterwege laten
* eens is met Hostiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nu nog even me vriendin vragen of ze het wel goed vind
jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon meenemen zou ik zo zeggen
Wat jij wil.....ik lig er klaar voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaOok wel een idee
Nou cali kan je over 2 wekenof over 3 weken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat jij wil.....ik lig er klaar voor![]()
Nou de 8e en 15e zie ik me vriendin weer dus dan kan hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat jij wil.....ik lig er klaar voor![]()
Geloof het wel ja!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je wel eens in dit topic??
strakke planning..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou de 8e en 15e zie ik me vriendin weer dus dan kan het
Vervelend is dat he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
jepkrijg je als je elkaar niet zo vaak kan zien
Zo, das nog ff wachten dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou de 8e en 15e zie ik me vriendin weer dus dan kan het
nee dan moet je wat inderdaad. Spontaniteit is er dan wel vanaf..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
jepkrijg je als je elkaar niet zo vaak kan zien
2 weken is bet tedoenquote:
Goh, ik zie mijn vriend praktisch elke dag..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
2 weken is bet tedoenze was hier woensdag dan zondag nog.. maar normaal zien we elkaar 1x in de 2/3 weken ofzo
maarja het is dat of niks
wie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond een diner ding met een vriend, hij wil me aan de vriendin van zijn vriendin koppelen
Elke dagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, ik zie mijn vriend praktisch elke dag..
Maar een keer in de 2-3 weken.. woont ze zo ver weg?
elke dag is to much...vind ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, ik zie mijn vriend praktisch elke dag..
Maar een keer in de 2-3 weken.. woont ze zo ver weg?
quote:
heyquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef PteV het volgende:
Anders ben ik al een paar dagen heel drukhoi allemaal!
Hij probeert me al de hele tijd aan Nienke te koppelen maar volgens mij wil Nienke dat niet en ik dat nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
aan wie gaat ie je koppelen ?
Nou ik heb er geen moeite mee in elk gevalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Elke dagweet noggeneens of ik dat wel zou willen
Maar ja ze woont best ver weg maar dat is het probleem niet . er zijn wat anderen dingen waardoor het gewoon niet veel vaker kan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef PteV het volgende:
Anders ben ik al een paar dagen heel drukhoi allemaal!
al een hele tijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij probeert me al de hele tijd aan Nienke te koppelen maar volgens mij wil Nienke dat niet en ik dat niet
Die ja, en nee al sinds dat jij in Schotland zit zo'n beetjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
al een hele tijdDag 1 nadat het uit was? Welke nienke precies....die kleine met die grote tieten ogen?
meen je dat? waarom zou Jon ziets doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ja, en nee al sinds dat jij in Schotland zit zo'n beetje
Zal wel weer een geintje van m zijn ofzo, trek t je maar niet aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
meen je dat? waarom zou Jon ziets doen?![]()
Wat heeft Jon je verteld? is Jon nog steeds wel mijn vriendjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal wel weer een geintje van m zijn ofzo, trek t je maar niet aan
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat heeft Jon je verteld? is Jon nog steeds wel mijn vriendje?
serieus...ik zou het op dit moment, nu ik nog een onrustig leven heb, je elkaar relatief nog niet zo lang kent, niet trekken om elkaar elke dag te zien omdat ik dan waarschijnlijkizo ziek van zou worden.... ook zou ik het op een gegeven moment saai gaan vinden.. Als ik ouder ben en wekr heb en in een rustiger vaarwater kom zou dat geen probleem zijn. Ik kan niet tegen stelletjes die altijd bij elkaar zijnquote:
weet ik niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Hoe kom je erbij van niet
Ik ook niet, maar je kunt prima samenwonen zonder altijd op elkaars lip te zitten hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
. Ik kan niet tegen stelletjes die altijd bij elkaar zijn
Tja, iedereen heeft zn eigen 'tempo' en ideeėn hierover.. Maar niet tegen stelletjes kunnen die altijd bij elkaar zijn vind ik persoonlijk wel raar.. Wat voor last heb jij daar van dan? Ze zitten toch niet op je lip?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
serieus...ik zou het op dit moment, nu ik nog een onrustig leven heb, je elkaar relatief nog niet zo lang kent, niet trekken om elkaar elke dag te zien omdat ik dan waarschijnlijkizo ziek van zou worden.... ook zou ik het op een gegeven moment saai gaan vinden.. Als ik ouder ben en wekr heb en in een rustiger vaarwater kom zou dat geen probleem zijn. Ik kan niet tegen stelletjes die altijd bij elkaar zijn
Precies... als je allebei je eigen werk / sociale leven hebtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je kunt prima samenwonen zonder altijd op elkaars lip te zitten hoor.
geen tijd voor andere dingen....als ik elke dag mijn vriend zie...zou ik weinig tijd over houden voor vriendinnen, vrienden, stappen, shoppen, mezelf... en op een gegeven moment heb je elkaar niets meer te vertellen... als je elkaar niet zo vaak ziet dan blijft het spannend....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tja, iedereen heeft zn eigen 'tempo' en ideeėn hierover.. Maar niet tegen stelletjes kunnen die altijd bij elkaar zijn vind ik persoonlijk wel raar.. Wat voor last heb jij daar van dan? Ze zitten toch niet op je lip?
Ik zag er eerst ook tegenop, maar het bevalt nu prima. We hebben beiden een fulltimebaan, eigen sport, eigen uitjes, maar ook wel samen. En ja, als je samenwoont zie je elkaar wel elke dag, maar dat hoeft helemaal niet vervelend te zijn. Het is toch ook wel lekker dat je 's avonds weer tegen je vriend(in) aankruipt in bedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
geen tijd voor andere dingen....als ik elke dag mijn vriend zie...zou ik weinig tijd over houden voor vriendinnen, vrienden, stappen, shoppen, mezelf... en op een gegeven moment heb je elkaar niets meer te vertellen... als je elkaar niet zo vaak ziet dan blijft het spannend....
Ik zou me dodelijk vervelen als ik mijn vriend elke dag moest zien
En de stelletjes: Simpel : klef....![]()
En dan zegt hij wat over mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
En einde msn geouwehoer hier. Onze excuus
Als je samenwoont jah oke...das logisch...maar zag jij jou vriendin elke dag toe jullie niet samenwoonden...? Daar zou ik gek van worden...nu zie je elkaar s'ochtends en s'avonds...kun je bijpraten over werk vrienden...maar als je niet samenwoont is het meer gedwongen....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag er eerst ook tegenop, maar het bevalt nu prima. We hebben beiden een fulltimebaan, eigen sport, eigen uitjes, maar ook wel samen. En ja, als je samenwoont zie je elkaar wel elke dag, maar dat hoeft helemaal niet vervelend te zijn. Het is toch ook wel lekker dat je 's avonds weer tegen je vriend(in) aankruipt in bed
Ik ben getrouwd, maar ik kots niet over mijn vrouw hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
Er is ook een verschil tussen elkaar elke avond zien, op de bank voor de tv hangen en niets doen. Je kunt ook samen naar de stad gaan een keer of gewoon samen naar een verjaardag toen en daar ieder je eigen ding doen. Je hoeft niet in elkaars armen te liggen elke avond en alleen maar klef te wezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
geen tijd voor andere dingen....als ik elke dag mijn vriend zie...zou ik weinig tijd over houden voor vriendinnen, vrienden, stappen, shoppen, mezelf... en op een gegeven moment heb je elkaar niets meer te vertellen... als je elkaar niet zo vaak ziet dan blijft het spannend....
Ik zou me dodelijk vervelen als ik mijn vriend elke dag moest zien
Ja, ik maak het af via msn en ga niet een heel topic doorquote:
Ik zag haar 4 tot 5 keer per week. Vrij-za-zo sowieso.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je samenwoont jah oke...das logisch...maar zag jij jou vriendin elke dag toe jullie niet samenwoonden...? Daar zou ik gek van worden...nu zie je elkaar s'ochtends en s'avonds...kun je bijpraten over werk vrienden...maar als je niet samenwoont is het meer gedwongen....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen elkaar elke avond zien, op de bank voor de tv hangen en niets doen. Je kunt ook samen naar de stad gaan een keer of gewoon samen naar een verjaardag toen en daar ieder je eigen ding doen. Je hoeft niet in elkaars armen te liggen elke avond en alleen maar klef te wezen.
Ik zie mijn vriend denk 5 keer in de week. Waarvan we dan misschien 3x gewoon thuis zijn en voor de rest de hort op. Ik vind er weinig mis mee..
dat is opzich ook een verschil...als je allebei je eigen ding doet jah... Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat op de bank hangen... enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen elkaar elke avond zien, op de bank voor de tv hangen en niets doen. Je kunt ook samen naar de stad gaan een keer of gewoon samen naar een verjaardag toen en daar ieder je eigen ding doen. Je hoeft niet in elkaars armen te liggen elke avond en alleen maar klef te wezen.
Ik zie mijn vriend denk 5 keer in de week. Waarvan we dan misschien 3x gewoon thuis zijn en voor de rest de hort op. Ik vind er weinig mis mee..
We begonnen pas bij topicpostcount 200+quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik maak het af via msn en ga niet een heel topic door
Dat je daar op doelde had ik eigenlijk al wel verwacht. Ik snap ook niet hoe stelletjes dat avond na avond uit houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is opzich ook een verschil...als je allebei je eigen ding doet jah... Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat op de bank hangen... enzo
4 keer per week is toch genoeg... en houdt niet in elke dag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag haar 4 tot 5 keer per week. Vrij-za-zo sowieso.
Verder van Paula zegt...
[..]
Klopt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef Californium het volgende:
[..]
4 keer per week is toch genoeg... en houdt niet in elke dag?
Pff, ga ff fucking simpel doen man, echt gedraag je anders ff na je leeftijd manquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
We begonnen pas bij topicpostcount 200+
hehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:05 schreef PteV het volgende:
[..]
oh, ik was te voorbarigalles ok dan?
sterkte!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat je daar op doelde had ik eigenlijk al wel verwacht. Ik snap ook niet hoe stelletjes dat avond na avond uit houden.
Maar ik ga lunchen en misschien blijf ik maar thuis. Migraine @ work is echt niets
Ik doe simpel, ik fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, ga ff fucking simpel doen man, echt gedraag je anders ff na je leeftijd man
Met zo'n mondharmonica muziekje op de achtergrondquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:54 schreef nicomart het volgende:
Nog even en de bolletjes stro rollen hier over de SC alsof we in het wilde westen zitten
eens...ondanks dat ze zo cliche zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:07 schreef Pheno het volgende:
Ik vind dat toch altijd wel sfeervolle scenes
Ik probeerde hetzelfde 2 min geledenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef nicomart het volgende:
ik probeerde het geluid te typen, maar dat is niet te doen bij mondharmonicamuziekjes..
Zondequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:09 schreef nicomart het volgende:
ik probeerde het geluid te typen, maar dat is niet te doen bij mondharmonicamuziekjes..
Dankje. Volgepropt met medicijnen toch maar aan mijn middag begonnen. School opdrachten moeten af..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik probeerde hetzelfde 2 min geleden![]()
hehe.. als jij het ook niet kan, dan weet ik dat het in ieder geval niet aan mij ligtquote:
we zullen je steunen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje. Volgepropt met medicijnen toch maar aan mijn middag begonnen. School opdrachten moeten af..
tis onmogelijk...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
hehe.. als jij het ook niet kan, dan weet ik dat het in ieder geval niet aan mij ligt
we zullen het moeten doen met de geluiden in ons hoofd. Mondharmonica is blijkbaar niet bedoeld in tekstquote:
helaasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
we zullen het moeten doen met de geluiden in ons hoofd. Mondharmonica is blijkbaar niet bedoeld in tekst
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
zullen we ons verdriet weg gaan eten samen?
uhm.. mja.. voorlopig kom ik niet echt in de buurt van edinburgh en jij niet hier geloof ik?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. mja.. voorlopig kom ik niet echt in de buurt van edinburgh en jij niet hier geloof ik?
Wordt lange afstand smullen dan
Nou, ik vind het een leuk plan in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben er in dec
maar denk ik nadat ik terug ben jah
edit: was trouwens ook de verkeerde smilie![]()
![]()
Uiteraard...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een leuk plan in ieder geval
Waar houd je van?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:52 schreef mash_ het volgende:
Wie weet een leuke film om te downloaden?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
Spierpijn![]()
En alleen in mn rechterbovenarm
oh van allesquote:
Preciesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh ja das waar.. je was volgespoten en hebt nu last van je rechterarm..
idd.. zeker als je ook nog eens visueel ingesteld bent. Je maakt er meteen een voorstelling van. Apartquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
Toch blijft het raar klinken dat een man volgespoten zegt
Toch niet met mij hčquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. zeker als je ook nog eens visueel ingesteld bent. Je maakt er meteen een voorstelling van. Apart
Had je je ook vol moeten laten spuiten, dat schijnt het te voorkomenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef JortK het volgende:
Ik begin volgens mij ook ziek te worden.
Ik ga er ook maar niet meer op in denk ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Had je je ook vol moeten laten spuiten, dat schijnt het te voorkomen![]()
Dit wordt echt te fout weer
Sorry, zal ophoudenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar niet meer op in denk ik.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een leuk plan in ieder geval
Volgens mij komt het door Nico, die heeft een slechte invloed wat dat betreftquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef JortK het volgende:
Bijwerkingen van de medicijnen denk ik Piles
Schuif het maar weer af op iemand andersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door Nico, die heeft een slechte invloed wat dat betreft
Ben ik heel goed inquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Schuif het maar weer af op iemand anders
mooi zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookik hou van eten
en dat heb ik net ook weer gedaan
![]()
is het weer mijn schuldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door Nico, die heeft een slechte invloed wat dat betreft
Ik maak Stored Proceduresquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef OA het volgende:
Leuk, ik maak een financieel jaaroverzicht van een specifieke groep produkten.
Is maar net waar je zin in hebt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef OA het volgende:
Das nog te doen, in tegenstelling tot IT Assurancequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:42 schreef OA het volgende:
das waarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat jij altijd mee doet/deed![]()
ze?quote:
Doe ik wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Na Mash met z'n "eens" = "is", krijgen we nu dit
blijkbaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker hoor.![]()
Ik weet dat je het toch niet tegenhoudt op een forum, maar hoe moeilijk is het nou om "z'n" of "zijn" te typen?
Maar goed, buiten dat heeft Jort wel gelijk.quote:
Kijk dat wou ik horenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, buiten dat heeft Jort wel gelijk.
suckup :pquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, buiten dat heeft Jort wel gelijk.
Hier even niet. maar dat is niet erg.quote:
iew!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef PteV het volgende:
*veegt zweet van voorhoofd* ook druk hier
Hij beweerde iets dat waar is. Dat het grammaticaal niet helemaal in orde is, doet niet ter zake voor de juistheid.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Hij beweerde iets dat waar is. Dat het grammaticaal niet helemaal in orde is, doet niet ter zake voor de juistheid. [ afbeelding ]
Ik stop netquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
Ik ben voor de verandering ook weer eens wat constructiefs aan het doen
Ik ben verbaasdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
Ik ben voor de verandering ook weer eens wat constructiefs aan het doen
A-so-ciaal!!quote:
eens kijken.. ik vond het het zo'n rare reactie met mijn quote namelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:32 schreef JortK het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/5812/B(...)nues_25-10-2008.html
De groetenquote:
waarom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
De groeten![]()
ik ben nooit als eerst wegnu wel
nouja van hier van fok dan... Het lab is al half leeggelopen
![]()
omdat het half 3 is en tijd om naar huis te gaanquote:
veel plezier zo 's ochtends vroegquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef The_Dean het volgende:
Snel koffie erin, en dan onze zanger/gitarist ophalen en oefenen met de band
Beide op een nieuwe gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |