Big pimpin manquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoiets ja
Onder andere ook nog ff naar Belize voor het Caribische strand enzo
quote:
daar is Snoopquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big pimpin man[ afbeelding ]
Als ik zeg dat ik samen met m'n ouders ga is het al een stuk minder hčquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big pimpin man[ afbeelding ]
jahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik samen met m'n ouders ga is het al een stuk minder hč
Mwah, zolang jij doet waar jij zin in hebt en niet als een sukkeltje achter hun aan sukkelt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik samen met m'n ouders ga is het al een stuk minder hč
eetbaar < lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
nee hoorniet zelfgemaakte is ook eetbaar
zelfgemaakte is het lekkerste...quote:
je hebt best zin jah?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef nicomart het volgende:
ik heb best zin overigens..![]()
guacamole!!
Ja hallo, daar heb ik ook altijd zin in, maar dat telt nietquote:
Opslag dus einde van het jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, best veel gedaan al vandaag, eindelijk wat mijlpaaltjes gehaald, precies volgens planning. Nu nog een middagje wat laatste puntjes op de i.
Ja, altijdquote:
Ow..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik ook altijd zin in, maar dat telt niet
Dat zeg ikquote:
Geeft wat aan hoe mannen sowieso denkenquote:That man refused a blowjob, mid-blowjob, he deserves a fucking medal!
hehehe.. iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
Doet me denken aan een film:
[..]
Geeft wat aan hoe mannen sowieso denken
Oh, mijn evaluatie heb ik al gehad.quote:
Vervelend is het af en toe om een vent te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. idd
Net zoals het feit dat volgens mij echte elke man (ik inclusief) bij het binnenkomen van een ruimte als eerste alle vrouwen bekijkt en zich afvraagt af hij het ermee zou kunnen. Dat hoorde ik iemand een keer zeggen en toen dacht ik bij mezelf: "Ja, inderdaad. Dat heb ik ook!!".
Nee dat heb ik nou echt nooit...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. idd
Net zoals het feit dat volgens mij echte elke man (ik inclusief) bij het binnenkomen van een ruimte als eerste alle vrouwen bekijkt en zich afvraagt af hij het ermee zou kunnen. Dat hoorde ik iemand een keer zeggen en toen dacht ik bij mezelf: "Ja, inderdaad. Dat heb ik ook!!".
We zijn gewoon voorspelbaar en dat is zo tegenovergesteld met vrouwen. Die zijn zo veranderlijk als de wind en zo verschrikkelijk moeilijk te doorgrondenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vervelend is het af en toe om een vent te zijn
Valt wel mee hoe moeilijk ze te doorgronden zijn, meestal weten ze gewoon niet wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
We zijn gewoon voorspelbaar en dat is zo tegenovergesteld met vrouwen. Die zijn zo veranderlijk als de wind en zo verschrikkelijk moeilijk te doorgronden
echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehehe.. idd
Wij doen hier niet aan evaluaties...quote:
Ja, maar omdat zij dat niet weten, weet je als man toch ook niet wat je ermee aan moet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe moeilijk ze te doorgronden zijn, meestal weten ze gewoon niet wat ze zelf willen
quote:
Nou, zo ervaar ik dat niet hoor. Je moet ze niet geforceerd willen snappen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
We zijn gewoon voorspelbaar en dat is zo tegenovergesteld met vrouwen. Die zijn zo veranderlijk als de wind en zo verschrikkelijk moeilijk te doorgronden
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, maar omdat zij dat niet weten, weet je als man toch ook niet wat je ermee aan moet?
[..]ik kan er ook niets aan doen, het is gewoon zo..
Dat wil je af en toe inderdaad niet weten neequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
nu ga ik me afvragen wat mannen denken als ze mij zien
![]()
maar dat meer als iets hypothetisch....ik wil het niet weten
werken
Misschien is dat ook wel de charme van vrouwen inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, zo ervaar ik dat niet hoor. Je moet ze niet geforceerd willen snappen.
Ik snap dat je dat niet wil weten inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:04 schreef Californium het volgende:
[..]
nu ga ik me afvragen wat mannen denken als ze mij zien
![]()
maar dat meer als iets hypothetisch....ik wil het niet weten
werken
Die mannen zijn er ook hoor, ik noem ze altijd homo'squote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel de charme van vrouwen inderdaad
[..]
Ik snap dat je dat niet wil weten inderdaad
Ga er maar vanuit dat het niet is: "Goh wat een leuk meisje, daar zou ik nou wel eens een avondje mee voor de open haard willen zitten en, onder het genot van een glaasje, een goed gesprek mee voeren."
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat niet wil weten inderdaad
Ga er maar vanuit dat het niet is: "Goh wat een leuk meisje, daar zou ik nou wel eens een avondje mee voor de open haard willen zitten en, onder het genot van een glaasje, een goed gesprek mee voeren."
whehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mannen zijn er ook hoor, ik noem ze altijd homo's
rrrrightquote:
Als jij een mooie meid ergens ziet staan is dat niet jouw eerste gedachte, dat maak jij mij niet wijsquote:
Dank jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is gewoon een afleidingsmanouvre. Ook homo's stoppen hun piemeloris in een gat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |