Het was een vermakelijke aflevering maar inderdaad een beetje overdreven nep allemaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef nateke het volgende:
Vond hem juist niet sterk. Eva die alleen wordt gelaten om naar huis te fietsen, terwijl ze er niet zeker van kunnen zijn dat ze de juiste man hebben opgepakt. De opgepakte man voldeed helemaal niet aan de omschrijving plus, waarom zou zij alleen weg fietsen. Beetje overdreven. Toevallig komt ok op dat moment de verkrachter aan. Eva, met al haar politieervaring, roept alleen in haar zendertje, ipv pootje haken of aanvallen oid. Zijwist zijn aanvaltechniek, de spuitbus.
En waarom als ze gevonden is krijgt ze geen deken om om haar lichaam te bedekken? De ambulancewerkers gaan daar echt wel zorgvuldig mee om, niet zoals hier de politiejas van Daan om laten en verder alleen haar ondergoed.
ja op een plaats waar bekend was dat er een verkrachter actief waa. Net of die oude zeur 100 procent zeker een verkrachter was, ik bedoel hij had geen scooter, was niet onherkenbaar etc.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:12 schreef Impry het volgende:
Ze had ff een momentje voor zichzelf nodig en wilde dus wel alleen naar huis fietsen.
Dat is een beetje zoals ik het zag.
Viel me ook opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben Wolfs en Eva geen ruzie. Althans, dat blijkt niet uit het fragment van de volgende aflevering...
Ze zal het hem vast in dank afnemenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben Wolfs en Eva geen ruzie. Althans, dat blijkt niet uit het fragment van de volgende aflevering...
Zeker nog nooit The Silence of The Lambs gekeken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Impry het volgende:
Mooi hoor!
Strakke montage ook, leuk bijv. met het aanbellen bij die deur dat er twee lijnen door elkaar liepen.
Nou ja, wel dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Het zat ook ooit in een aflevering van Prison Break en er zijn vast nog wel meer films en tv-series waar het in zit. Maar het blijft imho toch een aardig effect.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:06 schreef Jantienus het volgende:
[..]
Zeker nog nooit The Silence of The Lambs gekeken.
Daaarin zit namelijk exact dezelfde "montage". Niet echt origineel gevonden dus:
Ik heb voor school reportage moeten maken van dood straatje, toevallig zit die straat/steeg ook in de serie. Het huis waar marion tijdelijk woont en waar brand wordt gesticht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:27 schreef einszweiachtung het volgende:
Jeuhh, Flikken Maastricht is tof. Ben benieuwd die Acda heeft al heel wat laten zien, vorige aflevering was een beetje 'onrealistisch' als je alles natrekt, maar Flikken heeft al weken de vrijdagavond van mij gevuld.
Afgelopen Dinsdag was ik nog in Maastricht, toevallig nog op de plaats geweest waar Luca het koffertje had neergezet, mooie stad trouwens.
Ja een echte toevoeging is ze niet, en Wolfs doet er echt heel raar door.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inderdaad, was wel te verwachten.Wat word ik trouwens scheitziek van Fleur zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |