SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Als je wilt trouwen moet je eerst een huis hebben (lees: kopen)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al gedaan, maar nu moet je ergens trouwen, maar geen idee waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef TMan het volgende:
Heb de main story voor de eerste keer uitgespeeld, helemaal goed en helemaal pure
De volgende keer ga ik voor helemaal evil en helemaal pure, kijken of dat ook lukt
Haha dat wil ik ook gaan doen maar heb ook farcry 2 liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Sowieso highwayman coatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat voor pak die aan heeft?
Cellery eten, geeft -5.0 fatness.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe krijg ik mijn poppetje dunner?Hij valt nooit af.
Mm.. vaag toch maar is meer rond kijken dan..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:49 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ik kon hem gewoon in de tailorshop halenen ergens in een chest gevonden(weet niet meer waar)
Fairfax produce trader (als ze er is heeft er veel van)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:51 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Cellery eten, geeft -5.0 fatness.
Bowerstone market. In de tailor voor mannenquote:
Tailor voor mannen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef kin238 het volgende:
[..]
Bowerstone market. In de tailor voor mannen
Als je de market op komt lopen naar rechts richting old town. Daar zit ie 2de of 3de aan de linkerkant.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tailor voor mannen...
What de hell waar is die dan..
Owh.. die heb ik dus wel gekocht maar nooit gekeken..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef kin238 het volgende:
[..]
Als je de market op komt lopen naar rechts richting old town. Daar zit ie 2de of 3de aan de linkerkant.
Je hond kleurt met je mee..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef zatoichi het volgende:
Ik loop nu rond in bijna een complete ranger outfit; misschien dat ik hem nog ga kleuren met zo'n aqua iets dye; maakt je vrijwel onzichtbaar in water (althans dat claimt het potje). Verder en snor en baar en kapsel laten knippen waardoor ik behoorlijk op aragorn lijk
Overigens hoe zit het me de hond appearances? Mijn lijkt nu best wel op een golden retriever, maar hoeveel verschillende uiterlijkheden zijn er? Een jack russel lijkt me wel gaaf...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha dat wil ik ook gaan doen maar heb ook farcry 2 liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een golden retriever naar een jack russelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef zatoichi het volgende:
Ik loop nu rond in bijna een complete ranger outfit; misschien dat ik hem nog ga kleuren met zo'n aqua iets dye; maakt je vrijwel onzichtbaar in water (althans dat claimt het potje). Verder en snor en baar en kapsel laten knippen waardoor ik behoorlijk op aragorn lijk
Overigens hoe zit het me de hond appearances? Mijn lijkt nu best wel op een golden retriever, maar hoeveel verschillende uiterlijkheden zijn er? Een jack russel lijkt me wel gaaf...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef TMan het volgende:
[..]Overnieuw beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |