55eurosquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef DePemig het volgende:
Wat kost Fable bij de plaatselijke MM ongeveer? 5 tientjes ofzo?
Is het gewoon niet zo dat er dan 2 van die kraaien zijn.. en dat je dan weet dat je rond moet kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef emokid het volgende:
Als je langs een loopt, dan gaan ze intimiderende geluiden maken zoals lachen of schelden, hierdoor weet je dat je in de buurt bent van een Gargoyle.
Is dat het ja? Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen omdat ik er waarschijnlijk niet op let maar hoorde dat van een gozer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Is het gewoon niet zo dat er dan 2 van die kraaien zijn.. en dat je dan weet dat je rond moet kijken?
Je kan ook gewoon een gargoyle guide van inet pakkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Is dat het ja? Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen omdat ik er waarschijnlijk niet op let maar hoorde dat van een gozer.
True schijnt trouwens wel dat je gelijk had maar die die kraaien ook nog aan geven dat ze in de buurt zijn..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:53 schreef emokid het volgende:
Dat zuigt, die guides tegenwoordig. Fable is al kort, ik wil het zo lang mogelijk leuk houden.
je bent gewoon online...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:53 schreef Leonos het volgende:
Hoe speel je online? Als ik start druk zie ik nergens xbox live ofzo staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat al het einde van het spel aangezien je een message krijgt dat je alle quests moet doen die je wilt doen aangezien je niet terug komt .
zoja zijn er maar erg weinig wapens en kleding stukken enzo in het spel zeg
a.u.b geen spoilers
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
In de eerste dungeon die je moet betreden vind je ergens een shatkist met een ring erin. Als je die hebt kun je haar ten huwelijk vragen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:23 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de game net, maar ben verloofd, maar hoe trouw je?
Want dat schermpje ging iets te snel weg, kon het niet lezen.
Al gedaan, maar nu moet je ergens trouwen, maar geen idee waar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de eerste dungeon die je moet betreden vind je ergend een kist met een ring. Als je die hebt kun je haar ten huwelijk vragen.
In je woonwagen, als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al gedaan, maar nu moet je ergens trouwen, maar geen idee waar.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef DJ_ het volgende:
even een snel vraagje , ik heb gehoord dat fable2 erg kort is .nope maar die 5000 investerings quest is wel gemakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat al het einde van het spel aangezien je een message krijgt dat je alle quests moet doen die je wilt doen aangezien je niet terug komt .
zoja zijn er maar erg weinig wapens en kleding stukken enzo in het spel zeg
a.u.b geen spoilers
billie?
mm ben nog niks van 5000 rep tegen gekomen , max was 1500 ( speel trouwens als good guy deze keer )quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:05 schreef percy het volgende:
[..]
nope maar die 5000 investerings quest is wel gemakkelijk
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mm ben nog niks van 5000 rep tegen gekomen , max was 1500 ( speel trouwens als good guy deze keer )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |