Ligt er aan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:12 schreef zatoichi het volgende:
Waarom zou je één outfit kopen; het is toch veel leuker om een bijelkaar geraapt zooitje te dragen? Ik draag op dit moment explorer boots en pants, gypsy shirt en een ranger coat.
In die laatste stad (Blood-nogwat... waar Reaver woont) kun je met die T.O.B.Y missie toch ook nog invloed op de stad uitoefenen (heb het niet gedaan... vond het wel grappig met al die hoeren en "vigilantes")quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm.. brightwood en westcliff.
Brightwoord door giles te helpen en Wescliff door Barnnus (ofzoiets) 5k te geven
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
In die laatste stad (Blood-nogwat... waar Reaver woont) kun je met die T.O.B.Y missie toch ook nog invloed op de stad uitoefenen (heb het niet gedaan... vond het wel grappig met al die hoeren en "vigilantes")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., jammer dat ik die niet gedaan heb... Wou hem eigenlijk al meteen een kogel door z'n hoofd jassen, maar dat ging helaas niet
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Haha ja ik ging eerst hem bang maken duurde te lang..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
, jammer dat ik die niet gedaan heb... Wou hem eigenlijk al meteen een kogel door z'n hoofd jassen, maar dat ging helaas niet
Dat kan hoor, . Ik heb het gisteren met mijn evil character uitgespeeld, daarna een nieuwe game gestart en als je dan ipv van continue naar load game gaat, kan hje gewoon de oude game laden, er zij een stuk of 6 saveslots, dit had wel een stuk handiger gekund btw.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef Fipotje het volgende:
Ik hoop dat je meer savegames gaat krijgen kan je op zelfde gamertag evil en good spelen
Ye,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat kan hoor, . Ik heb het gisteren met mijn evil character uitgespeeld, daarna een nieuwe game gestart en als je dan ipv van continue naar load game gaat, kan hje gewoon de oude game laden, er zij een stuk of 6 saveslots, dit had wel een stuk handiger gekund btw.
dat had ik al bij saint's row 2 gedaan, dus ik was het ff zat om als travo rond te lopen in gamesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:ben ik nou echt de enige die direct als mannelijke hero voor de vrouwenkleren ging? Ik liep rond in die nobele vrouwenkleren met een enorme poederpruik!
(ik ben dus wel blij dat er geen armor-stats in de game zitten
)
LOL,quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:ben ik nou echt de enige die direct als mannelijke hero voor de vrouwenkleren ging? Ik liep rond in die nobele vrouwenkleren met een enorme poederpruik!
(ik ben dus wel blij dat er geen armor-stats in de game zitten
)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat had ik al bij saint's row 2 gedaan, dus ik was het ff zat om als travo rond te lopen in games
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]omdat het kan!
En het ziet er gewoon supertof uit om als enorme vetzak in vrouwenkleren in slow-motion iemand pijn te doen met een zwaard
je moet op het bed klikkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:44 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb hem ook gister binnengekregen, zonder boete![]()
Echt een vet spel, ben nu nog in het begin en zit gewoon een beetje te exploren en ik probeer zoveel mogelijk te doen zonder de hoofdmissie's zodat ik het langer kan spelen.
Ik heb al een vrouw en 2 verloofdes alleen lukt het me niet om met vrouwen naar bed te gaanIk lok ze mee naar het bed en ze willen het ook, maar verder gebeurd er niks als ik bij het bed ben, iemand hier ook last van?
Ik ook maar misschien dat er weer expension komt ofzo..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vond hem ook kort (de main quest, er is daarintegen genoeg te doen om de gameplay zeg maar 2 tot 3x te verlengen) en om zonder in spoilers te vervallen vond ik het einde een behoorlijke anti-climax.
Die is er dus nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:55 schreef KneusTeun het volgende:
Is er ergens een goede map te downloade? scheelt me weer 1000x start drukken! wat de fock was de moeite van een mini map?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |