Argh :p Kun je nagaan... Heel Albion verkend, duizenden vijanden verslagen en DAT zie ik over het hoofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef kin238 het volgende:
Meerdere savegames kan gewoon. Gewoon " New game kiezen"
Als je de volgende keer dat je opstart " Continue" kiest krijg je de keuze uit de verschillende Heros
Owh.. hahaha *schaam*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef kin238 het volgende:
Als je de volgende keer dat je opstart " Continue" kiest krijg je de keuze uit de verschillende Heros
Toen ik een new game koos en hij voor het eerst savede dacht ik: FUUUUUUUUUCCCCKKK!!, maar viel meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Argh :p Kun je nagaan... Heel Albion verkend, duizenden vijanden verslagen en DAT zie ik over het hoofd
(was er overigens vandaag wel achter gekomen... maar ben sinds ik mijn nieuwe hero heb gestart, niet meer in het hoofdmenu geweest)
Ik wil eigenlijk die hele assassin outfit bij elkaar krijgen (over het algemeen ren ik rond in bij elkaar geraapte "vodden")quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owh.. hahaha *schaam*![]()
Weet jij ook waar je beetje toffe cloths kan krijgen
Volgens mij is alleen de coat er..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:55 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die hele assassin outfit bij elkaar krijgen (over het algemeen ren ik rond in bij elkaar geraapte "vodden")
Ow dat is wel chill hoef dus niet een op een andere gamertag te spelen voor evil en goodquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef kin238 het volgende:
Die noble gent zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:58 schreef kin238 het volgende:
Ik loop al een tijdje rond in de " upperclass outfit ", maar die is ook behoorlijk boring.
Ja precies. Wel een chickmagnet volgens mij...quote:
Hehe..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:06 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ja precies. Wel een chickmagnet volgens mij...
Je zult toch prioriteiten moeten stellen... Ik zou zeggen: Studeren kun je altijd nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef Rikketik het volgende:
Tvp. Echt kut dat de tentamenweek begonnen is, ik wil Fable II spelen!
Ja en later bij de gemeente werken kan best leuk zijn zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:09 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Je zult toch prioriteiten moeten stellen... Ik zou zeggen: Studeren kun je altijd nog
??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
Het schijnt dat je je jas open en dicht kan doen..
How to open or close you jacket in fable 2quote:
Ik werk voor de gemeente en mij hoor je echt niet klagen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja en later bij de gemeente werken kan best leuk zijn zeker.![]()
Maar ik geef Lionhead de schuld. Waarom kwam de game niet een weekje eerder uit, aan het begin van de vakantie?
Als je je verveelt mag je wel hier komen hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik werk voor de gemeente en mij hoor je echt niet klagen...
Zou eventueel zelfs op m'n werk nog Fable 2 kunnen spelen, maar denk niet dat de belastingbetaler het daar mee eens zou zijn
Ik ga denk highwayman set kopen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef ach het volgende:
Ik heb ook die Noble gents kleren en goud geverfd
De belastingbetaler is het met wel meer niet eens, maar daar trek je je ook geen reet van aan, toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:29 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik werk voor de gemeente en mij hoor je echt niet klagen...
Zou eventueel zelfs op m'n werk nog Fable 2 kunnen spelen, maar denk niet dat de belastingbetaler het daar mee eens zou zijn
Boekje zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
How to open or close you jacket in fable 2
Press "A" a second time after equipping the chosen coat. more presses will toggle open and closed.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
Nee, internetquote:
Uhm.. brightwood en westcliff.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:01 schreef rihago het volgende:
welke steden/ kampen zijn te beinvloeden door mijn acties?
ik wil veranderingen zien in de wereld!
en speelt er al iemand veel co-op online...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |