Owkay.. maar als je evil bent worden die toch roodquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef emokid het volgende:
Strepen krijg je inderdaad van will, en als je een paar dagen niet aan Will doet vervagen de strepen weer.
Ik dacht al.. heb ik nou helemaal verkeerd..quote:
Ik vind de vrouwelijk character zoiezo lelijk..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik dacht al.. heb ik nou helemaal verkeerd..
Trouwns als vrouw zijnde wordt je wel ongelovelijk lelijk zeg als je evil bent
het zijn vooral de ogen he? , op het moment dat je met blacksmith stopt wil ze wel eens recht in de camera kijken, behoorlijk scary datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik dacht al.. heb ik nou helemaal verkeerd..
Trouwns als vrouw zijnde wordt je wel ongelovelijk lelijk zeg als je evil bent
Als ze in between is dan lijkt net een vent met lang haar..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn vooral de ogen he? , op het moment dat je met blacksmith stopt wil ze wel eens recht in de camera kijken, behoorlijk scary dat
Goed bezig..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:07 schreef emokid het volgende:
Ik heb er nu meer dan 25 uur inzitten en ben nog steeds niet opgeschoten met het verhaal. Er valt zoveel te doen. ik heb net die brug gefixed.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoever ben je in het verhaal..
Kan het je wel vertellen maar als je daar nog niet bent is het dikke spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]Dan moet je nog iets je verder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je @ wraithmarsh ben moet je me maar ff PMen..
Het is het trouwens niet waard om te gaan rushen voor dat wapen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]Je weet de spoiler-tag nog niet te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
nu goed ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je weet de spoiler-tag nog niet te vinden?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan moet je nog iets je verder..
Als je @ wraithmarsh ben moet je me maar ff PMen..
Het is het trouwens niet waard om te gaan rushen voor dat wapen ofzohebben die dingen veel augment slots ofniet ? , zit nu met een master katana zonder slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( heb trouwens maar 1 zinvolle augment maar ok )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Legendarys hebben al augments..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hebben die dingen veel augment slots ofniet ? , zit nu met een master katana zonder slot( heb trouwens maar 1 zinvolle augment maar ok )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Merovingian het volgende:Ahh oke..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The crucible is vet!
Die doe ik nog steeds met veel plezier.. en dan niet om perfects te halen ofzo..
Maar het is sowieso goeie exp farming place
Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Merovingian het volgende:je hebt vast wel de workhorse achievment , hoe hoog moet die chain eigenlijk zijn ? .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb hem op 25 gehad met tappen maar was niet genoegOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
Ja dat is zeker vet! Die ga ik ook echt nog een paar keer doen, in ieder geval voor de 8/8. En inderdaad die XP is daar zeker goed, kon daarna in één keer bullet time van niets upgraden tot level 4quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahh oke..
The crucible is vet!
Die doe ik nog steeds met veel plezier.. en dan niet om perfects te halen ofzo..
Maar het is sowieso goeie exp farming place
Ik heb hem gehaald op chain van 10 bij blacksmithingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt vast wel de workhorse achievment , hoe hoog moet die chain eigenlijk zijn ? .
heb hem op 25 gehad met tappen maar was niet genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |