quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je eigenlijk wel gelijk in.
Breast Cancer Show Ever FTW!!!!11quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moest meteen aan die nieuwste aflevering van Southpark denken.
Het is KLB, wat verwacht je dan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:55 schreef Fha het volgende:
Waar kan een mens zich toch allemaal druk om maken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:08 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Het is KLB, wat verwacht je dan.
Ik hou je niet tegen.quote:
Idd, als je borstkanker hebt, ben je ineens een stuk zieliger dan wanneer je longkanker hebt vanwege dat vrouwengeklets...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ik vind het sowieso verwerpelijk dat borstkanker tot een 'vrouwending' verheven is. Iets waarmee vrouwen zich kunnen identificeren en wat dús meer aandacht verdient dan andere ziekten en vormen van kanker. Het lijkt bijna alsof sommige vrouwen er trots op zijn dat ze hun eigen vrouwenziekte hebben waar ze zich lekker feministisch voor kunnen inzetten.
Dat terwijl borstkanker een overlevingskans heeft van ruim 70%, tegenover slechts 12% voor longkanker.
"Ja, euh, ik heb dan kanker, maar ik vind het nogal genant."quote:Het zijn stichtingen als deze die het voor een man genant maken om borstkanker te krijgen.
Wat een onzin. Je boob gaat er gewoon nog steeds in zn geheel af, soms ook deel van de oksel bij uitzaaiingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
maar al die aandacht heeft ook voor veel onderzoek en nieuwe behandelmethodes gezorgd...
En dan niet naar de dokter gaan maar zelf dingen gaan proberen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
"Ja, euh, ik heb dan kanker, maar ik vind het nogal genant."
![]()
![]()
En dat is dan weer typisch iets voor vrouwen, of niet Sylvia Millecam?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
En dan niet naar de dokter gaan maar zelf dingen gaan proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |