quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja speel maar de onschuld zelvevoor de moorden geef ik aan dat jij mijn volgende hoofdverdachte bent en prompt word ik bijna ongelegd. Erg doorzichtig
## Vote Trevland
Hoezo jij wist niet wat je wou. Mij linchen en bedanken te gelijkquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Het was net donker toen Silentalarm zin had om weer eens flink te moorden, hij liep op Wouser (Rechercheur) toe, en keelde hem vakkundig. Daarna sleepte hij het lijk mee, om het later ergens te begraven
Midden in de nacht sloop er een moordenaar met snode plannen door het dorp. Gelukkig zou niemand hem als maffia herkennen. Hij volgde Trevland (Velddokter) een steegje in, en sprak hem vriendelijk aan: ‘ Meneer, mag ik u misschien iets vragen’ Toen Trevland zich omdraaide om antwoord te geven, dreef de maffioos een staak, recht in zijn hart!
Het was een koude nacht in Fok!Town, toen de nachtwaker weer op pad ging. Hij reed met zijn auto naar een afgelegen boerderij aan de rand van het dorp. Eenmaal daar aangekomen zag hij SilentAlarm nog met zijn laatste slachtoffer slepen. Betrapt!!!
De nachtwaker pakte een Engelse sleutel, en vermoordde SilentAlarm (maffia) in de balzaal
En nu ga ik slapen,
Ow, en R.I.P Trevland, ook al kan je niet spellen, toch vind ik het rot voor je, voor jou ook hoor, wouser
Vertel me maar wanneer de begrafenis is, en ik kom zeker!
Een harde klap voor het dorp, en de rechercheur dood, en de velddokterSterkte dorpjes!
Staan nu nog mooi voor als dorp en volgens mij heeft alleen de kill op Trevland hints. Die andere heeft SilentAlarm gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
Zou het tijd zijn voor een dubbele genade-lynch??
ja is inderdaad wazigquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Die eerste kill heeft SilentAlarm toch gedaan. Zijn dat wel hints dan?
Misschien is de spion al dood gemaakt door de maffia.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:14 schreef Silentalarm het volgende:
Ohja, verzoekje van de maffia.
Wil de spion zich melden bij de overgebleven maffia?
Hij heeft eigenlijk geen keus , hij moet het doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
Zou het tijd zijn voor een dubbele genade-lynch??
Ja je was gewoon nutteloos!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:03 schreef CaLeX het volgende:veel te weinig online om de mafia-rol goed te benutten.
Nou ja volgende keer, succes dorpjes!
Jij was echt goed, gelijk dood te gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ja je was gewoon nutteloos!![]()
No hard feelings
Eh! Daar kon ik niets aan doen. Deed me best maar een of ander tutje moest me erbij lappen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij was echt goed, gelijk dood te gaan
Wie vermoorden jullie vananchtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef Rimas het volgende:
[..]
Eh! Daar kon ik niets aan doen. Deed me best maar een of ander tutje moest me erbij lappen!
Ze hebben me buiten geslotenquote:
Jou!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:40 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ze hebben buiten gesloten![]()
Dus hara wie vermoorden jullie vannacht?
Gevalleje eigen schuld, dikke bult?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:49 schreef Harajuku. het volgende:
Toch best lastig zo een burgemeester die van 7 tot 7 weg is
Oh, ik heb geen spijtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gevalleje eigen schuld, dikke bult?
Nee, hoor! ik vind je nog wel liefquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:57 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, jeetje. Wil je mijn hart soms breken?
Hoe bedoelje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hoor! ik vind je nog wel lief
Ik ben alleen dit kutspel behoorlijk zat
Zorg dat die vieze engerd niet wint hè, gewoon een beetje valsspelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal, ik ben voor ruim een week naar Amerika
Luckorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef MaJo het volgende:
HF en veel plezier daaroquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef MaJo het volgende:
Jeetje. Dus je bent volgende ronde ook helemaal geen spelleider meer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:12 schreef timmmmm het volgende:
Precies wat ik zeg, trevland, ik heb het een beetje gehad met dit spel
Nee, dat zeker niet, heeeeeeeeeeeel misschien doe ik nog wel mee, maar ook dat weet ik nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jeetje. Dus je bent volgende ronde ook helemaal geen spelleider meer?
Wordt Ladi dan weer alleen spelleider? Anders wil het namelijk wel 1x doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, heeeeeeeeeeeel misschien doe ik nog wel mee, maar ook dat weet ik nog niet
En dat het weer zo dood is, is een van de redenen dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb
Dat is niet aan jou om te bepalen, maar aan alle deelnemersquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wordt Ladi dan weer alleen spelleider? Anders wil het namelijk wel 1x doen.
En als dat zo is, stel ik een regel in dat alle inactievelingen gekicked worden.
Maarja, dat zien we wel weer als het spel af is.
Zelfs wij hebben deze ronde meer punten gehaald als PSV, en nog met beter voetbal ookquote:
Ja vanavond jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Moet PSV vandaag eigenlijk, of morgen?
Oke. Jammer dan ajax morgen moet, het is veel leuker als ze gelijk moeten. Dan kan ik juichen als PSV een tegen doelpunt heeft EN als ajax een doelpunt voor heeft. Nu niet. Want nu moet ik eerst maar afwachten of ajax morgen wel wint.quote:
Moet je niet toestaan dat ik dood wordt gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet, heeeeeeeeeeeel misschien doe ik nog wel mee, maar ook dat weet ik nog niet
En dat het weer zo dood is, is een van de redenen dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb
Ik had de PM al genegeerd, maarja, je weet hoe ladi isquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Moet je niet toestaan dat ik dood wordt gemaakt
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef DuTank het volgende:
tvp dan maar ff.. Wat is de laatste nacht geweest?
Ik wil weer wat hints proberen op te lossen na enige absentie
Veel plezier.quote:Midden in de nacht sloop er een moordenaar met snode plannen door het dorp. Gelukkig zou niemand hem als maffia herkennen. Hij volgde Trevland (Velddokter) een steegje in, en sprak hem vriendelijk aan: ‘ Meneer, mag ik u misschien iets vragen’ Toen Trevland zich omdraaide om antwoord te geven, dreef de maffioos een staak, recht in zijn hart!
sowieso hintquote:een staak, recht in zijn hart!
Correct. En soms ook ná mijn bericht. Like so:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij doet heel vaakvoor je posts.
Blijf je daarbij of kijk je nog ever verder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:57 schreef DuTank het volgende:
Als MaJo nog leeft, die hint met de staak. Iets aan haar profiel zegt me dat er ergens iemand gedood was met een staak in zijn hart.
Dat is serieus echt heel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:57 schreef DuTank het volgende:
Als MaJo nog leeft, die hint met de staak. Iets aan haar profiel zegt me dat er ergens iemand gedood was met een staak in zijn hart.
Jij kan serieus nooit je mond over het spel houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is serieus echt heel duidelijk.
Muil houden maffialijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is serieus echt heel duidelijk.
Pluis jij hem verder uit dan? Ik ben daar te lui voorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Blijf je daarbij of kijk je nog ever verder?
Ach joh. Nu zijn er nog 8 mensen of zo. Hoeveel werk is het om even die profielen bij langs te gaan? Voor de eerste keerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pluis jij hem verder uit dan? Ik ben daar te lui voor
Nee, je moest ineens snel tussendoor postenquote:
IK ZEG ALLEEN IETS OVER HOE HET GETYPT IS. Het is nou niet echt duidelijk nederlands. Dat heeft niks met het spel te maken.quote:
Dan was jouw antwoord nog onduidelijker, het leek haast of je iets over die hint zeiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IK ZEG ALLEEN IETS OVER HOE HET GETYPT IS. Het is nou niet echt duidelijk nederlands. Dat heeft niks met het spel te maken.
Zo las ik het ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan was jouw antwoord nog onduidelijker, het leek haast of je iets over die hint zei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
1. Niet als maffia herkenbaar ---> Undercover ondertitel van PPquote:Midden in de nacht sloop er een moordenaar met snode plannen door het dorp. Gelukkig zou niemand hem als maffia herkennen1. Hij volgde Trevland (Velddokter) een steegje in, en sprak hem vriendelijk aan: ‘ Meneer, mag ik u misschien iets vragen’2 Toen Trevland zich omdraaide om antwoord te geven, dreef de maffioos een staak, recht in zijn hart!3
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:12 schreef DuTank het volgende:
Door die post van Silentalarm is mijn verdenking alleen maar sterker geworden. Omdat hij blijkbaar MaJo wilde beschermen en zo ervoor zorgen dat er geen maffia gepakt wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Maar huhquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben wezen kijken naar de hints, en daar kwamen wel een paar dingen naar voren tegen onze BM.
[..]
1. Niet als maffia herkenbaar ---> Undercover ondertitel van PP
2. sprak vriendelijk aan ---> signature van PP heeft excuse me er in zitten.
3. recht in zijn hart ---> signature van PP heeft break your heart er in zitten
Hout op med fleemen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar huhHet stond toch niet letterlijk in de sigs
![]()
![]()
![]()
En morgen ook toch weer?quote:
Ik heb wat opgepikt.quote:
PrincePolly (2): DuTank, Sheepcidusquote:
Sorry schatjequote:
Nee, die tegen jou. Maar dan van anderen.quote:
jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Undercover lover, is dat niet een tv programma?
Je bedoelt die beschuldiging van SilentAlarm?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, die tegen jou. Maar dan van anderen.
dunno, vage herinnering.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je bedoelt die beschuldiging van SilentAlarm?
Aah je maakt een beschuldiging op vage herinneringen. Constructief bezig.quote:
Waar heb je dan gelijk in?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef DuTank het volgende:
Zie je, Silentalarm weet dat ik gelijk heb.
Je bedoelt PP?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:51 schreef DuTank het volgende:
. Hara en ik spelen onder één hoedje om zo dorpelingen te laten worden gelynched
Bek houden, noobmaffia die dood is. Hara en ik pwnen.quote:
Jij bent stom. Nu ga ik weg. Doei.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bek houden, noobmaffia die dood is. Hara en ik pwnen.
Goed verhaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:51 schreef timmmmm het volgende:
de dorpjes waren het zat een knoopten PP op, omdat hij een vuile maffia is, HAHA sterf
Speciale rollen kunnen PMen, zelfde tijd.
Ik mocht als BM geen dubbele lynch instellen voor 16:30, lijkt me vlak voor 7 uur al helemaal niet mogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:56 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wilde nog een dubbele lynch instellen en mijn mede-mafia genoot zou ook op die gaan. Klein kansje maar goed.
Als de SL dan beslist WEDEROM het heft in eigen handen te nemen, soit.
Veel plezier verder.
ik dacht alleen voor 16:30 en niet er naquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:58 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik mocht als BM geen dubbele lynch instellen voor 16:30, lijkt me vlak voor 7 uur al helemaal niet mogen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:01 schreef Trevland het volgende:
ik dacht alleen voor 16:30 en niet er na
Go dorpies nog 1 te gaan^^ Kill IT
Ah OK, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik dacht alleen voor 16:30 en niet er na
Go dorpies nog 1 te gaan^^ Kill IT
Niet waar. Jij denkt wel alles te weten...maar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
en de dubbele lynch ahdden we ook gepwnd anyway
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Niet waar. Jij denkt wel alles te weten...maar...
maar wat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Niet waar. Jij denkt wel alles te weten...maar...
nee, want dan zou het spel al afgelopen zijn hè, sherlock.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef SiestaGuru het volgende:
Hij zei "mede maffia genoot" wil dat zeggen dat de spion het niet gehaald heeft en al dood is?
Spion is gisteren maffia geworden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef SiestaGuru het volgende:
Hij zei "mede maffia genoot" wil dat zeggen dat de spion het niet gehaald heeft en al dood is?
O, ik dacht dat er nog 1 gewone maffia in zat en 1 spion maffia.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
nee, want dan zou het spel al afgelopen zijn hè, sherlock.
Echt hè, ik kon niet kiezen tussen hahaha sterf, en ga maar dood ga maar dood gamaar doodquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooral het begeleidende verhaaltje doet 't 'm ja
Bijna net zo onovertroffenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:24 schreef timmmmm het volgende:
Bij nader inzien had ik toch voor het licht sarcastische ''hè, wat jammer, nu lig je onder de grond'' moeten gaan, maarja, wat doe je er nu nog aan hè
Ik vind het eng; natuurgeluiden, maar alleen op dit topic (tot nu toe)quote:
Als SL ook, en de enigen die hier niet te vinden zijn, zijn de levendenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:15 schreef Trevland het volgende:
Goh hier als dooie rond hange is ook wel saai![]()
Mij lijkt het een goed idee om stemmen inderdaad verplicht te maken. En als iemand dan X aantal mist mag hij of zij de eerstvolgende ronde niet meer meedoen, tot hij of zij denkt 'tijd genoeg' te hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als SL ook, en de enigen die hier niet te vinden zijn, zijn de levenden
Ik heb mezelf weer gevnden hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als SL ook, en de enigen die hier niet te vinden zijn, zijn de levendenEen trevland post die ik meteen begreep, je gaat vooruit jongen
Zal vast PP zijn, die maakt graag meisjes afquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af wie er telkens op komt mij te killen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als SL ook, en de enigen die hier niet te vinden zijn, zijn de levendenEen trevland post die ik meteen begreep, je gaat vooruit jongen
ik wil gewoon even spellingspolizei zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar tot nu toe heb ik een overlings persentage van 75% dat ik de game tot het eindpunt heb gehaalt(ja ik weet dat de vorige keer het dorp is afgemaakt maar ik was voor dat punt nog niet gekillt)
Aaaaaaaaaaaah gelukkig, hier snap ik geen droll van, zo hoort het ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar tot nu toe heb ik een overlings persentage van 75% dat ik de game tot het eindpunt heb gehaalt(ja ik weet dat de vorige keer het dorp is afgemaakt maar ik was voor dat punt nog niet gekillt)
En je doet het fout, gekillt mag, bij een engels woord mag je t en d door elkaar gebrukenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wil gewoon even spellingspolizei zijn.
Dan ben jij de eerste gelynchte, je bent toch zeker maffia danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb hoog overlevingspercentage als dorp, en laag als maffia. Dus dan weten jullie het voor volgende keer als ik al dood ben dan ben ik maffia.
Engelse woorden zijn sowieso foutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En je doet het fout, gekillt mag, bij een engels woord mag je t en d door elkaar gebruken![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste gelynchte, je bent toch zeker maffia dan
Nee, gewoon kofschip of fokschaap aanhouden hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En je doet het fout, gekillt mag, bij een engels woord mag je t en d door elkaar gebruken![]()
Spellingsregels gelden ook voor leenwoorden. Ziet er alleen niet altijd mooi uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we toch taalpureren, neem ik deze ook even meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een stille nacht in Fok-town. De enige die zich nog enigzins enthousiast op het moordpad begaf, was onze nachtwaker. Hij had helemaal genoeg van DuTank en besloot dat deze het lootje moest leggen. Zo kwam het dan ook dat DuTank (dorpsbewoner) niet veel later verzopen in de dorpsput lag.
Nog 1 maffia. Morgen om 19:00 weer een dorpslynch.
Je mag d en t door elkaar gebruiken bij vernederlandst engelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Spellingsregels gelden ook voor leenwoorden. Ziet er alleen niet altijd mooi uit.
Kom nou, normaal kan je ladi nooit op een spelfout etrappen, ga jij nou zeiken om een d ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als we toch taalpureren, neem ik deze ook even mee
helemaal mee eens^^quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag d en t door elkaar gebruiken bij vernederlandst engels
Alsof jij dat wistquote:
Ik zat te twijfelen maar had geen zin om spelling te checkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als we toch taalpureren, neem ik deze ook even mee
bij mijn weten geld er hier geen recht van spreken maar een recht van typen en ik heb het nooit gekregen maar ik neem het gewoon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof jij dat wist![]()
En verder zaten er nog meer dramatische fouten in, dus jij hebt al je recht van spreken verloren
Quatsch. Leenwoorden volgen gewoon de Nederlandsche Spellingsregelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag d en t door elkaar gebruiken bij vernederlandst engels
En dan wat, wachten op de hints die niet komen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:26 schreef PrincePolly het volgende:
De nachtwaker has ook gewoon niks kunnen doen die sukkel.
Nee gewoon @ random dorpjes schieten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan wat, wachten op de hints die niet komen?
nee want dan komen er hints. gewoon niks doen. last man standingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja idt is neit eerlijk eigenlijk; zo kan de maffioos niet makkelijker gelyncht worden maar wèl killen morgennacht
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tja dit is niet eerlijk eigenlijk; zo kan de maffioos niet makkelijker gelyncht worden maar wèl killen morgennacht
Ja, daarna pas. Met grote kans dat er dan 2 dorp zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
nee want dan komen er hints. gewoon niks doen. last man standing
Dat is leuk wou je zeggen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
nee want dan komen er hints. gewoon niks doen. last man standing
DuTank had zelf gezegd dat hij maffia was, vind wel goed van de nachtwaker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee gewoon @ random dorpjes schieten.
"we" ook echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof dorp een andere keus heeft, PP moet niet janken. We hebben geen hints, niets. Nee inderdaad, wacht dan maar totdat die mafia eindelijk eens langskomt
MENSEN DIE NIET MEE DOEN ERUIT FLIKKEREN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is leuk wou je zeggen...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
MENSEN DIE NIET MEE DOEN ERUIT FLIKKEREN!!!!!!!!!
We zitten gvd steeds te wachten met de volgende ronde tot er 20, nee wacht, wel 25 man meedoen!
Wow! Flikker toch op, er doen er steeds maar 10 tot 12 mee...
OKquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Man, man, man. Vervang we voor dorp als je je daar beter bij voelt
Wel een rare zin dan, maar goed.quote:Alsof dorp een andere keus heeft, PP moet niet janken. Dorp hebben geen hints, niets. Nee inderdaad, wacht dan maar totdat die mafia eindelijk eens langskomt
Nee dan moet eerst iedereen stemmenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Zeiden we vorige ronde ook al, de rest is het er blijkbaar niet mee eens, soit.
Ja, ik wilde het er nog bij zetten maar toen dacht ik 'hmmm, dat zal hij toch niet gaan doen'quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OK
[..]
Wel een rare zin dan, maar goed.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het er nog bij zetten maar toen dacht ik 'hmmm, dat zal hij toch niet gaan doen'
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit? als er iemand met hints komt vind ik het best, anders stem ik lekiamh
Even een vraagje tussendoor, zie jij ergens in 't kofschip een R? zo niet, waarom schrijf je dan verkeert?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:58 schreef Trevland het volgende:
Goh volgens mij is er vanaaf ook geen lynch of heb ik dat verkeert?
Zijn er dan al vote's of nog niet want als die er niet zijn en niet komen dan is er toch ook geen lynchquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor, zie jij ergens in 't kofschip een R? zo niet, waarom schrijf je dan verkeert?
OT, waarom zou er geen lych zijn vanavond? De maffia is foetsie, als ik geen kills binnenkrijg, en er geen lynches gebeuren, dat is het nooit afgelopen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef SiestaGuru het volgende:
## vote lekiamh
Bloody is nooit actief geweest, maar lekiamh wel, daarom is het verdachter dat hij niks zegt. Als iemand met hints komt vind ik het ook best.
bloodysunday (1): Sheepcidusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vote vast ## bloody
Als hij wil dat ik hem unvote moet hij maar eens reageren. Dat geldt eigenlijk ook voor Lekiamh, maar ik heb maar 1 stem.
Heb het afgelopen week druk gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:11 schreef SiestaGuru het volgende:
## vote lekiamh
Bloody is nooit actief geweest, maar lekiamh wel, daarom is het verdachter dat hij niks zegt. Als iemand met hints komt vind ik het ook best.
eenschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Susi het volgende:
Prima hoor. Alleen zou ik wel graag willen dat de regels tov inactieve users strenger worden
Hoe bedoel je. Als het bijv. de nachtwaker is, geef ik er een hint over( moet nog even bedenken hoe ik dat doe) over dat hij nachtwaker is. dus dan zeg ik. XXX was vandaag aanwezig bij de stemming voor de lynch. Dit vond het dorp raar, ze gingen op onderzoek uit en vonden in zijn huis xxx.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:23 schreef Ladidadida het volgende:
2, want met 1 pak je ook het dorp die dan denkt dat het maffia is ofzo
Ja ze zien we dat iemand inactief is, alleen laat ik daar dus een hint over de rol van de inactieveling los.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef Ladidadida het volgende:
Als je er duidelijk bij vermeldt dat het een inactieveling betreft, dan kan het wel ja. Maar wat bereik je er dan mee, want dorp ziet zelf ook wel dat iemand inactief af
1 dag niks posten --> waarschuwing, 2 dagen niet posten --> vermoordt door de spelleiderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
Mee eens, als je maar elke dag even iets van je laat horen. Sommige mensen posten gewoon nooit iets, en stemmen dus ook niet niet uit tactische redenen, maar gewoon omdat ze helemaal niet actief zijn. Dit kan je verhelpen door het verplichten van elke dag 1 post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |