Ach dan vanaf de rotonde, die 2 min maken dan ook het verschil niet meer maar de finish ligt wmb in het dorp. De TDF finish is alleen maar verderop voor de media en de bobo's want verdee is er niets.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:04 schreef ursel het volgende:
Dus nu smokkel je al aan 2 kanten..
Hij geldt ook al niet vanaf de rotonde. Ja, dan is de target van onder het uur wel te doen ja..
Gelukkig heb jij geduldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
FeestIk heb nog 118% nodig om winst te maken
Hij kan nog niet worden omgebouwd he!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef FJD het volgende:
Ik denk er ook over maar dan wel de Elite. Nog maar 220,- en als je dan die kutspellen nog verkoopt dan 200,-. Dat is best acceptabel en met de herfstupdate wil je toch veel HD ruimte hebben.
Zeker de pitsstraat, mogen ze van fiets wisselenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tijdrit wordt mooi denk ik. ploegentijdrit zit er ook weer bij.
Zelfs een stukje over het f1 circuit van Monaco.
Liever geld dan geduld maar jaquote:
Mooi verhaal van die mensen die short zijn gegaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:45 schreef FJD het volgende:
JP heb je dat verhaal van Porsche/Volkswagen meegekregen?
Als jullie weer gaan geef maar een seintje, wil wel graag meequote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach dan vanaf de rotonde, die 2 min maken dan ook het verschil niet meer maar de finish ligt wmb in het dorp. De TDF finish is alleen maar verderop voor de media en de bobo's want verdee is er niets.
Als het aan mij ligt zelfde periode, ergens in september.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:58 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Als jullie weer gaan geef maar een seintje, wil wel graag mee
Van mij mag die. Kan die mooi wat terug doen voor dat geld en als vrijwilliger er gaan zitten. Hij hoeft het blijkbaar voor het geld niet te doen..quote:'Mijn realiteit is er een van triestheid'
De gewezen topman van de bank zei dinsdag bij de conferentie dat 'mijn realiteit er een van verdriet is. ik had het geld niet nodig, ik wilde het niet. Maar de realiteit is dat ik door de publieke opinie wordt gezien als een zakkenvuller en dat ik de bank verpatst heb.'
Hij voegde eraan toe dat hij goed begrijpt dat er geen plaats meer is voor hem bij ABN AMRO, omdat 'er in de samenleving verkeerde ideeen over me bestaan'.
Hij verklaarde dat hij vooral geinteresseerd is om weer als commissaris, eventueel in opdracht van de Nederlandse staat, zijn bijdrage te leveren aan ABN AMRO.
Lijkt me een puik plan. Is het in de avonden ook nog ff wat warmer enzo..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef FJD het volgende:
Damn dan ben je ook echt de schaamte voorbij zeg![]()
Maar qua Frankrijk, van 29 aug tot 6 september? Zit je er ruim een week, kun je veel mooie tochten in de omgeving maken
Hoe vaak moet ik ut nu nog zeggen dat ut mijn zwager is..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef FJD het volgende:
Overleg dan even met je collega of die ook kunnen dan vraag ik ook even wat rond en kunnen we met een echt grote groep.
JP!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:18 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi! :
http://www.nu.nl/news/181(...)g_naar_ABN_Amro.html
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef ursel het volgende:
Groenink wil weer terug naar ABN AMRO
[..]
Van mij mag die. Kan die mooi wat terug doen voor dat geld en als vrijwilliger er gaan zitten. Hij hoeft het blijkbaar voor het geld niet te doen..
Nou en! Aantallen en toezeggingen daar gaat het omquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef ursel het volgende:
Hoe vaak moet ik ut nu nog zeggen dat ut mijn zwager is..
Zegt wel wat over het niveau van de kijkers he..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:04 schreef FJD het volgende:![]()
Ik werd er echt onpasselijk van. Net als met de Gouden Kooi
En dan zijn ze ook nog zo zielig dat ze onder de dekens neuken. Al was er een pijpscene in de douche die er niet om loog.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:04 schreef FJD het volgende:![]()
Ik werd er echt onpasselijk van. Net als met de Gouden Kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |