Nee die zit er om het jaar in om zodoende het groeiend Nederlands enthousiasme wat te temperen. De mont Ventoux zit er wel in (etappe 20).quote:
En de eerste tijdrit is 15 km, 7 bergop....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee die zit er om het jaar in om zodoende het groeiend Nederlands enthousiasme wat te temperen. De mont Ventoux zit er wel in (etappe 20).Maar verder is het schraal met de bergen.
Jij kan vanaf deze situatie niet bepalen of de mening nog steeds hetzelfde is en weet je dus alleen de mening van dat moment, wat dus resulteert in dat het verleden tijd voltooid is..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
is het dan voltooid verleden tijd?
Frankie gaat ook mee hoorde ik uit betrouwbare bronquote:
Wordt dan druk..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie gaat ook mee hoorde ik uit betrouwbare bron
Ik had het al gedropt bij Alain, worden wel meer huizen verhuurd daaro. Moeten we alleen nog bepalen wie waar slaaptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt dan druk..
Heb je al 2 huisjes gevonden??
Onbetrouwbare bron heb jijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie gaat ook mee hoorde ik uit betrouwbare bron
Valt meequote:
Ik wil graag binnen slapen in een bedje..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had het al gedropt bij Alain, worden wel meer huizen verhuurd daaro. Moeten we alleen nog bepalen wie waar slaapt
Dat wilde meer mensen, zal kijken of er nog plek voor je isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef ursel het volgende:
Ik wil graag binnen slapen in een bedje..![]()
aha, ik redeneerde andersom. Maar goed thans leraar Urselquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij kan vanaf deze situatie niet bepalen of de mening nog steeds hetzelfde is en weet je dus alleen de mening van dat moment, wat dus resulteert in dat het verleden tijd voltooid is..
Althans, tot zover ik het altijd begreep.. Maar mijn talen waren niet mijn sterkste punten..
Tijdrit wordt mooi denk ik. ploegentijdrit zit er ook weer bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
En de eerste tijdrit is 15 km, 7 bergop....
Verder: 3 Pyreneenetappes, een Vogezenrit, 3 Alpenritten en tot slot nog de Ventoux....
Ik geloof niet dat het veel zin heeft een doel te stellen zonder dat ikweet hoe ik me voel na een paar maanden trainen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wilde meer mensen, zal kijken of er nog plek voor je is
Heb je jezelf al een doel gesteld? Ik ga voor onder het uur zonder afstappen in het dorpje zijn. Tour finish vind ik een afknapper dus daar doe ik niet meer aan.
Zo, ga ik weer verder met staken..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
aha, ik redeneerde andersom. Maar goed thans leraar Ursel
quote:
Okee, je laat zien dat je naar beneden kan, maar hoe ga je omhoog...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:26 schreef ursel het volgende:
Fer,
Hoever ben jij al met je training?
Dit was mijn afgelopen weekend, ben er denk wel bijna klaar voor..
Tourfinish hoort gewoonquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wilde meer mensen, zal kijken of er nog plek voor je is
Heb je jezelf al een doel gesteld? Ik ga voor onder het uur zonder afstappen in het dorpje zijn. Tour finish vind ik een afknapper dus daar doe ik niet meer aan.
aandeel jumpte van 280 naar over de 1000 euro en sloot op 800 nog wat. Zover heb ik het meegekregen ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:45 schreef FJD het volgende:
JP heb je dat verhaal van Porsche/Volkswagen meegekregen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Okee, je laat zien dat je naar beneden kan, maar hoe ga je omhoog...
Ik heb trouwens ook de downhill geoefend. Ik wilde toch wat meer snelheid hebben...
Dan vraag ik me af hoe je naar beneden bent gegaan met zulke waarschuwingen vooraf..quote:The media item you are about to see may contain MATURE elements. Agree to the text below or click out
I hereby affirm, under the penalties of perjury pursuant to 28 U.S.C 1746, that I am at least 18 years old AND want to view the media item on LiveLeak.com at my own risk
quote:Tourfinish hoort gewoon
Ja hoor die waarschuwing slaat nergens opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag ik me af hoe je naar beneden bent gegaan met zulke waarschuwingen vooraf..
En dan vooral of ik het überhaupt wel wil zien..
[..]Anders kan je niet zeggen dat je het afgerond hebt..
Misschien waarschuwt het me wel voor een Jorrit die in zijn blote pileke op een fietsie een berg afstormd..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja hoor die waarschuwing slaat nergens op
In mijn AT staat een topic met de uitleg, is wel geinigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:55 schreef jpjedi het volgende:
aandeel jumpte van 280 naar over de 1000 euro en sloot op 800 nog wat. Zover heb ik het meegekregen ja.
Met Binck kun je op DAX kopen..heb je dat nog gedaan?![]()
Dus nu smokkel je al aan 2 kanten..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
In mijn AT staat een topic met de uitleg, is wel geinig
Tour Finish ga ik ook wel halen maar mijn poging gaat van onderaan de klim naar de streep in het dorp. De TDF finish is echt een anti-climax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |