quote:Op maandag 1 december 2008 19:59 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]
je had blijkbaar toch meer verstand van soa's dan ik
Klopt. Maar 11 deed me bij vlagen denken aan de lol uit seizoen 1 en de problemen die Charlie eerder had.quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Vond je 11 niet een complete verspilling van tijd? De cliffhanger was wel interessant maar die werd meteen onderuit gehaald door de preview van 12
Idd behoorlijk CRAP ! begon er net beetje lekker in te komen...quote:
Ik hoop ook op een derde seizoen, maar alleen als er verhaal voor is.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd behoorlijk CRAP ! begon er net beetje lekker in te komen...
Maar goed, hopenlijk komt er nog een S03
Ja, net als Seinfeld toen. "A show about nothing".quote:Op maandag 1 december 2008 11:18 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Who needs a storyline? Deze show gaat om alle absurde ervaringen en situaties waarin de hoofdrolspelers worden gegooid. It's pure fun, niet meer dan dat.
Precies! Er zijn zat andere shows met emotionele of intellectuele diepgang. Dit is gewoon pure fun!quote:Op donderdag 4 december 2008 07:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, net als Seinfeld toen. "A show about nothing".. Als ze het goed aanpakken is het leuk, zo'n concept.
.
Ik vind het ook een stuk minder hoor. Misschien maakt de laatste aflevering een hoop goedquote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Tim86 het volgende:
ik geniet er nog elke week net zo veel van. Sinds de staking lijkt elke serie ineens continu gebashed te moeten worden..
Hopelijk maken ze er iets moois vanquote:Op donderdag 4 december 2008 14:56 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.cinemablend.co(...)rd-Season-13803.html
And so it continues.
Nee Mia mag niet doodquote:Op donderdag 4 december 2008 16:21 schreef Reddiablo het volgende:
Becca moet gewoon Mia vermoorden en dan haarzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2008 13:54 schreef =HellFire= het volgende:'t is een Franse term voor een orgasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TV script hm?quote:Op maandag 8 december 2008 13:27 schreef CrustyClown het volgende:
02x12, "La Petite Mort" airs on Dec/14/2008 aldus mijn tv script
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |