Inderdaad Barack 'ik weet niet of Poetin een vijand is of een vriend' Obama is de beste keus.quote:Hoe dan ook is een combi Obama/Biden toch een stuk meer op z'n plaats in het "Witte huis" dan een combi McCain/Palin, imho uiteraard.
Lijkt mij strategisch gezien de beste manier om te zeggen dat je Poetin niet ziet zitten, zonder hem gelijk tegen je in het harnas te jagen, voordat je ook maar begonnen bent als president.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad Barack 'ik weet niet of Poetin een vijand is of een vriend' Obama is de beste keus.
Ohja en pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dit soort suggestieve zinnen zijn waardeloos natuurlijk.
Heb je geen samenvatting van het verhaal plus bronnen?
Idd een stuk beter dan een bejaarde die het geen twee jaar uithoud, waarna Gunhoo Sarah "Let's shoot some deer and drill drill drill" Palin op de zetel plaatsneemt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad Barack 'ik weet niet of Poetin een vijand is of een vriend' Obama is de beste keus.
McCain - Palin lijkt me het beste voor het Witte Huis, America en de wereldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ja...gelukkig is McCain echt een stuk beter...of Palin...of Biden...Om in de USA politiek te overleven moet je per definitie iets van een vuilak zijn, dus wat dat betreft is het allemaal 1 pot nat.
Hoe dan ook is een combi Obama/Biden toch een stuk meer op z'n plaats in het "Witte huis" dan een combi McCain/Palin, imho uiteraard.
Nee, man! John "De hele wereld is mijn onze vijand" en Sarah "I'll get back to you on that one" Palin zijn een veel betere keuze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zijn allebei dramakeuzes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee, man! John "De hele wereld is mijn onze vijand" en Sarah "I'll get back to you on that one" Palin zijn een veel betere keuze!
Dan nog ... liever kiezen voor iemand met verstand dan iemand die het kwijt is en iemand die het nooit heeft gehad.quote:
Werkelijk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik draag nog steeds trots mij shirt die ik op McCain zijn website heb gekocht![]()
http://edition.cnn.com/20(...)residency/index.htmlquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan nog ... liever kiezen voor iemand met verstand dan iemand die het kwijt is en iemand die het nooit heeft gehad.
Het is vrij bekent op het Fok-forum dat jij die mening bent toegedaan ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef laforest het volgende:
[..]
McCain - Palin lijkt me het beste voor het Witte Huis, America en de wereld
Heeft geen nut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:19 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Werkelijk?![]()
*mailtje stuurt naar FEC vanwege illegale buitenlandse donatie*
quote:JohnMcCain08Store.com, ShopMcCain.com and GOPTrunk.com are operated by independent, for-profit companies. Proceeds from sales of merchandise do not benefit McCain-Palin 2008 and should not be considered campaign contributions
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)residency/index.html
quote:I'd like to say that I believe every president in United States history, including the stupid one we have now, is smarter than me.
Ja, want daar is de VS/Wereld erg mee gediend!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:25 schreef Klopkoek het volgende:
Ja, dat zou leuk zijn, dat Obama onterecht president wordt en je allemaal rechtszaken krijgt
Polls.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef laforest het volgende:
Missouri gaat steeds beter voor McCain in de laatste poll van Rasmussen
10/26/2008
47% McCain
48% Obama
Een week geleden was het nog
46% McCain
52% Obama
Het lijkt wel een beetje op de kredietkrisis, iedereen rent weer terug naar die oude vertrouwde rabobank.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef laforest het volgende:
10/26/2008
47% McCain
48% Obama
46% McCain
52% Obama
slecht nieuwsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef laforest het volgende:
10/26/2008
47% McCain
48% Obama
46% McCain
52% Obama
Ach sodetief toch op man, als een partij tot op het bot rot is dan is dat de Republikeinse partij wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:38 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet je eens verdiepen hoe hij zijn eerste verkiezingen heeft gewonnen. Echt een vuillak. Opgegroeid in de machine politics van Chigaco.
quote:Heb jij soms voor veel geld gewed op McCain dat je zo selectief verontwaardigt reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |