Dit programma is volgens mij de oorzaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:03 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat scherm dus
Wat kun je hieruit opmaken dan?
[ afbeelding ]
en daarvoor gebeurde dit:
[ afbeelding ]
Dank iig alvast.
Vandaar mijn;quote:
Dat denk ik niet. Apple zal de verscheping echt niet zelf regelen, ze zullen het gewoon aanbieden aan een expediteur die het op hun beurt weer aanbieden aan zichzelf, en anderen. TNT bijvoorbeeld die het met eigen materiaal, maar ook met gecharterde en doorverkochte ruimte zo snel mogelijk op plaats van bestemming zullen krijgen. Ook met drukte.quote:[..]
Eh ja. Daarom zitten die vliegtuigen al weken van te voren vol geplanned.
Toch eens een andere expediteur zoeken.quote:[..]
Dat denk ik wel. En al onze producten worden in China geproduceerd. Wij moeten weken van te voren bestellen ivm productie EN planning van transport.
Wattes?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Belabberd? De enige klachten waren toch dat ie 'bluish' was?
Ja ik denk echt dat wij na 10 jaar producten vanuit China verschepen naar nederland nog niet weten hoe het werktquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Vandaar mijn;
Sarcastische ondertoon, ik las het alsof je dat impliceerde. Omdat je leek te impliceren dat Apple wachtte tot ze een vliegtuigje vol hebben.
[..]
Dat denk ik niet. Apple zal de verscheping echt niet zelf regelen, ze zullen het gewoon aanbieden aan een expediteur die het op hun beurt weer aanbieden aan zichzelf, en anderen. TNT bijvoorbeeld die het met eigen materiaal, maar ook met gecharterde en doorverkochte ruimte zo snel mogelijk op plaats van bestemming zullen krijgen. Ook met drukte.
[..]
Toch eens een andere expediteur zoeken.
Maar goed, het blijft gissen gokken, we kunnen het niet weten hoe Apple het aanpakt, dus misschien is de discussie hiervan een beetje nutteloos.
Blijft toch nog dat ik graag zsm mijn pakketje wil.
Voor een gloednieuw product, waar de transportketen nog van op gang moet komen, vind ik 3 weken vrij vlot. Mijn Macbook had een beetje hetzelfde, een week na de release besteld, en pas na 5 weken had ik hem. BTO.quote:
Ik had alleen gelezen dat ze een blauwe tint hadden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:29 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wattes?
Als je daarmee bedoeld een slechte(re?) verticale- en horizontale inkijkhoek, onevenbelicht scherm, en beduidend minder fel - allemaal ten opzichte van de MBP, dan ja.
Ik wist niet dat je bij een logistiek bedrijf dat Apple verwerkt werkt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik denk echt dat wij na 10 jaar producten vanuit China verschepen naar nederland nog niet weten hoe het werkt
Geloof me, Het is niet zo eenvoudig dat je 'ff een europallet een vliegtuig inschuift'
De huidige is net zo belabberd als de oude.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had alleen gelezen dat ze een blauwe tint hadden.
Over de rest... vergelijken ze het scherm van de HUIDIGE MB misschien met de MBP?
Ik zal het artikel nog even opzoeken, stond volgens mij op Gizmodo. Moment.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had alleen gelezen dat ze een blauwe tint hadden.
Over de rest... vergelijken ze het scherm van de HUIDIGE MB misschien met de MBP?
Van Snow Leopard wel dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Tijn het volgende:
Ik verwacht werkelijk niets van Windows 7. Alle berichten tot nu toe wijzen erop dat het Vista 2 wordt. Ik heb nog niks gelezen wat me interessant lijkt.
Ik werk bij een bedrijf dat gedeeltelijk in dezelfde markt zit als apple. Wat denk je nu? Dat apple op een andere manier zijn producten de wereld overkrijgt als enig ander bedrijf dat met ODM's en OEM's werkt? Hooguit de schaalgrote is anders, wat zelfs nog meer invloed heeft op schedules en planning.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij een logistiek bedrijf dat Apple verwerkt werkt.
Ik kwam deze nog tegen: http://episteme.arstechni(...)45231/m/721003015931quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik zal het artikel nog even opzoeken, stond volgens mij op Gizmodo. Moment.
http://www.anandtech.com/mac/showdoc.aspx?i=3435&p=6quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik zal het artikel nog even opzoeken, stond volgens mij op Gizmodo. Moment.
Snelheid en betrouwbaarheid ja. Windows 7?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef Maravilla het volgende:
Snow Leopard zal vooral veranderingen onder de motorkap hebben toch? Geen spetterend uiterlijk nieuws?
Het was ook niet meteen het eerste wat mij opviel in de winkel tov de MBP toen ik ging kijken voordat ik 'em bestelde. Alleen de felheid van de MB stond op vol, die MBP had nog een stukje te gaan, maar als dat alles is. Daarom zeg ik ook, ik zie het wel, je hebt altijd wel van die nitpickers. Als ik fatsoenlijk foto's wil bewerken sluit ik een groot scherm erop aan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah die schermen lijkt me dus meer een beetje gezeur in de marge. Ik vind het huidige scherm van de MB ook niet slecht. Ja led verlichting is helderder, maar een kijkhoek? Het is een 13" laptop, die heb je recht voor je bek om uberhaupt de letters te kunnen lezen.
Yep.quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 21:45 schreef Maravilla het volgende:
Snow Leopard zal vooral veranderingen onder de motorkap hebben toch? Geen spetterend uiterlijk nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |