quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig, Hans ! de nieuwe van [ afbeelding ] Metallicarequesten
Tja, 3 dagen overdag door Athene banjeren en 's avonds tanken in het HHH doen dat met je.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
damn wat een kleine oogje
Mwah... toerismesector moet nu op stoom komen. Door het instorten van IJslandse kroon (> 30% omlaag) is het voor ons eindelijk wat betaalbaar daarquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Natuurbehoud op IJsland? Behoud van IJsland in het algemeen lijkt me al een doel op zich
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch ga ik Max Westerman kijken
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... toerismesector moet nu op stoom komen. Door het instorten van IJslandse kroon (> 30% omlaag) is het voor ons eindelijk wat betaalbaar daar. Wil er errug graag naartoe (maar dat was al vóór het begin van de kredietcrisis).
Dan moet je ook niet proberen om James Hetfield na te doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:43 schreef Brennel het volgende:
Er groeit schuurpapier in m'n keel.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed he , vind james morrisen dan echt op anouk lijken
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Het resultaat in huis na het draaien van de nieuwe [ afbeelding ] Metallica [ afbeelding ]
2 katten stressed.
3 planten om
1 glas cola bijna over het toetsenbord
Maar damn, het lucht wel op !! [ afbeelding ]
AZ![]()
Ik kan ook niet op bepaalde fora komen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat de problemen bij Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX) wel groot zijn... site is nu ook down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |