473 million confirmed, maar met alle vorige winrickvoters en alle mensen die imacro gebruiken zitten we zeer waarschijnlijk al dik over de miljard heen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef Nemesish3d het volgende:
http://www.bestactever.co(...)m-at-emas-hell-yeah/
HELL YEAH!!!!! Rick gaat optreden tijdens de awards![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij kwam ik zojuist klaar
Nee, is niet raar, daarvoor is de WinRickVoter gefabriceerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Gestemd, 1 keertje.Beetje raar ook dat je meerdere keren kan stemmen vanaf hetzelfde IP?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:40 schreef Sanderrrr het volgende:
Gestemd, 1 keertje.Beetje raar ook dat je meerdere keren kan stemmen vanaf hetzelfde IP?
lastig he, lezen ?quote:BEDANKT VOOR HET STEMMEN!
STEM WEER ZODAT JE FAVORIET WINT.
Hell yeah, Never Gonna Give Rick Up!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef Nemesish3d het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
per IPquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:17 schreef zquing het volgende:
die winrickvoter, is dat per ip of per pc?
Davidquote:
that's gayquote:Looks like our boy Rick got honoured with one… I know what I’m going to wear come Halloween.
Ik ga kijken!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef Nemesish3d het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We're no strangers to lovequote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:00 schreef Nemesish3d het volgende:
En we zijn zojuist allemaal gerickrolled
Ga naar: http://www.mtv.co.uk
Op de eerste pagina, waar je dus kunt kiezen naar welke site je wil, moet je even de broncode bekijken. Ergens onderaan zie je een binaire code staan in de comments. Haal deze door een "binary to text" converter, bijvoorbeeld:
http://www.roubaixinterac(...)n/Binary_to_Text.asp
Jah mensen... MTV heeft ons gerickrolled dit keer
Gefeliciteerd, je hebt zojuist je kans misgelopen de ipod te winnen. Meerdere instanties draaien wordt op die manier bestraft, je wordt gediskwalificeerd voor een kans op de ipodquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:25 schreef GizartFRL het volgende:
[captain obvious mode]
Je kunt em ook een aantal keren naast elkaar laten draaien.
[/captain obvious mode[
en daar zou niemand mee zittenquote:Op zondag 2 november 2008 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat wordt spannend donderdag, ik ben oppassen en de kinderen liggen rond die tijd in bed
Ik heb trouwens nog wel een klein beetje een achterhoofdgevoel dat MTV ķns juist gaat rickrollen tijdens de show..
Die zijn nu gesloten. In totaal zijn er meer dan een miljard stemmen voor Rickquote:
Tuurlijk wint ie, anders heeft MTV zo verschrikkelijk zitten huichelen, dat zelfs Bush er nog trots op zou zijn!quote:
Trevlandquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord of Rick? Moeilijke keus idd
bron?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:22 schreef Nemesish3d het volgende:
jongens, Rick gaat zijn award niet ophalen vanavond. Dat bericht heeft V4R paar dagen geleden gehoord van de manager. Waarom?
MTV heeft contact opgenomen met Rick dat ie inderdaad gewonnen heeft (yey), maar dat ze hem de award niet willen uitreiken tijdens de EMA, maar een dag ervoor tijdens een conferentie. Terecht heeft Rick ze de middelvinger gegeven en verteld dat ie em gewoon niet op komt halen.
True story, helaas mensen, de mensen van bestactever.com gaan waarschijnlijk nog een post uitbrengen in de hoop het in het nieuws te krijgen, maar vanavond wsch geen rickroll.
nu alleen nog V4R op IRC, maar hij heeft bijna een artikel klaar die die spoedig op bestactever.com zetquote:
nej, de bron is heel erg betrouwbaar... Rick heeft 95% van de stemmen van Best Act Ever gehaald en ongeveer 80% van de hele ceremonie samen. Er is zelfs getwijfeld dit bericht van tevoren naar buiten te sturen omdat MTV hier heel boos om gaat worden en v4r alle schuld ervan gaat krijgen... toch doen ze het omdat wat MTV doet niet door de beugel kanquote:Op donderdag 6 november 2008 14:32 schreef aardappel het volgende:
en dan komt ie wel en worden we uiteindelijk alsnog gerickrolled
Als ie dat echt gezegd heeft dan is ie een heldquote:So what was Rick’s response to not being allowed to collect his award at the ceremony?
I don’t know what the actual quote was, but I’m assuming it was something like “Tell them to go get stuffed”
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:32 schreef aardappel het volgende:
en dan komt ie wel en worden we uiteindelijk alsnog gerickrolled
Nu hoeven we gelukkig neit te kiezenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord of Rick? Moeilijke keus idd
In iedergeval geen Feyenoord.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu hoeven we gelukkig neit te kiezen
Daar staat niets?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:19 schreef Nemesish3d het volgende:
/b/ link:
http://img.4chan.org/b/res/95245222.html
MTV is soooooooo fucked als dit allemaal waar blijk te zijn vanavonddan hebben ze gewoon 4chan achter zich aan, en dat kan nooit goed zijn
jewel! een plaatje:quote:
quote:It’s currently T-Minus 6 hours until MTV’s Europe Music Awards and I’m sorry to have to be the bearer of bad news but… Rick Astley will not be picking up his Best Act Ever award.
It’s not that he didn’t win, he totally won - My sources reveal that he received about 95% of the votes for the Best Act Ever category and about 80% of the votes for the entire ceremony. My sources also revealed that MTV didn’t want to give him the award at the ceremony instead wanting to present it at some other time.
As Richard Godfrey, Senior Vice President, Music and Production & Executive Producer, MTV Europe Music Awards said:
“This surprise nomination truly demonstrates that the MTV Europe Music Awards is the most democratically selected Awards show there is”
Yeah, I don’t know how your version of democracy differs from mine Richard, but refusing to give someone an award they won at the show you’re representing is pretty far removed from what could be considered democratic.
So what was Rick’s response to not being allowed to collect his award at the ceremony?
I don’t know what the actual quote was, but I’m assuming it was something like “Tell them to go get stuffed”
… I probably would have used more colourful language.
So as far as I’m aware, neither Rick or any of his representatives will be going to pick up his award. I don’t know what this means, if they are going to give it to someone else or if the award presenter will do a fake “I’m going to accept this on his behalf”
Personally, I’ve got nothing but more respect for Rick now. MTV gave him up and let him down, and he said “That’s not my style” and told them to get fucked.
Kudos Rick, I salute you.
jah hij is weer verwijderd, dat gebeurt nogal snel op 4chanquote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef Desunoto het volgende:
..een plaatje van een 404 Not Found? Wat bedoel je nou?
Ah, jammer.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:46 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
jah hij is weer verwijderd, dat gebeurt nogal snel op 4chan
Whehe, door dat zwarte gedeelte in haar kleding dacht ze dat ze ineens een taille had van 10 cm ofzoquote:
Haha dat had ik ookquote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef RacerDKB het volgende:
Wacht, zong ze nou ''If i were a boy''?
Dan wordt het oorlog jaquote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Dimarki het volgende:
Wij wachten op het suprise-optreden van Rick. Mocht hij niet komen opdagen, dan gaat het goed loos hier!
Ja leuk, dat topic is dus dichtquote:
quote:Rick is a little shy, he couldn't make it
Dat topic is inmiddels ook dichtquote:
Thanxquote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef ND90 het volgende:
http://rs489tl.rapidshare.com/files/161316423/EMA2008_BAE_.avi
Nog even laat:quote:Op donderdag 6 november 2008 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb zitten kijken
Wie the fuck is perez hilton
Wat een kut show
Rick was er niet
anonymouse ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
Anonymouse says:
You know, if Rick wins in every section next year, they can’t just have an awards show with no guests, right?Goed idee
Ja, Hara kan er niets aan doen:quote:
Ik leg de link nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, Hara kan er niets aan doen:
LEAVE BRITNEY ALONE!!!!!!!!
Flauw, erg flauw, excuus
Als ze de stemmen voor Rick verdelen over alle andere categorieen dan wint ie alsnog, kan best dus xD Waarom hebben ze hier niet eerder aan gedachtquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:21 schreef Harajuku. het volgende:
Anonymouse says:
You know, if Rick wins in every section next year, they can’t just have an awards show with no guests, right?Goed idee
Ik zeg toch niet dat het niet kanquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als ze de stemmen voor Rick verdelen over alle andere categorieen dan wint ie alsnog, kan best dus xD Waarom hebben ze hier niet eerder aan gedacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |