Toch nog neuqen vanavondquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Snoggles het volgende:
OKE, hier is sprake van een onderlinge actie. Me vriendin kent een van die kapsters uit de zaak en heeft gevraagt het express te doen, heeft ze net toegegeven, en ze had het nep uitgemaakt, waar ik wel van schok
Dit had ze gedaan om mij terug te pakken van iets van lang geleden...
Ik ben wel opgelucht nuEn me werk is ook geen probleem
Dus op me haar na waar ik nu een hekel aan heb is er niks aan de hand..
Toch dubieus; plotsklaps is er geen probleem meer met je werkquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Snoggles het volgende:
OKE, hier is sprake van een onderlinge actie. Me vriendin kent een van die kapsters uit de zaak en heeft gevraagt het express te doen, heeft ze net toegegeven, en ze had het nep uitgemaakt, waar ik wel van schok
TS is gewoon goed en ouderwetsch genaaid!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Snoggles het volgende:
Gelukkig maar, het zou toch wat zijn; op een kantoor post rondbrengen met gemillimeterd haar. Je glansrijke carière was bijna voorbij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:59 schreef Snoggles het volgende:
Ja ze had gevraagt bij me werk, en zolang het er verzorgt uitziet is het geen probleem..
Nu betrap ik jou op een spelfoutquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het zou toch wat zijn; op een kantoor post rondbrengen met gemillimeterd haar. Je glansrijke carière was bijna voorbij.
Mwoaaaah, mijne niet hoor.. 't zou zomaar kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:08 schreef Ringo het volgende:
Fake topic, kappers zijn dicht op maandag.
quote:
Ik zou het uitmakenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Snoggles het volgende:
Vooral vanwege het stukje dat ze zijn baas had gebeld om te vragen of het goed was hè?quote:
sorry maar deze reactie moet gewoon ff gequote worden! DONKEY PUNCH FTW!!!1111eins!!s,zweidrei!!11quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:47 schreef GambinoT het volgende:
OMG!@FLORESSOWNEDLOLOW!WATSAHGIENSIE!
Geowned door je vriend, je kapper en je werk...te erg.
Er zit maar 1 ding op Ts!
Doggy met je vriendin, je leuter opeens knettertjes hard in haar anus drukken, en als ze dan om kijkt keihard KNOCKOUT SLAAN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |