nee, wyccie.....quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij die ananasfoto vindt, laat je het me wel even weten, hč? Ik zit heel google af te zoeken met de combi's AKQSC, ananas, meet, MaJo. Ik voel me nu een beetje een stalker.
* Handen uit je zakkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Haha, vond nog een foto in camo.
[ afbeelding ]
Je had de Fok-Google moeten gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij die ananasfoto vindt, laat je het me wel even weten, hč? Ik zit heel google af te zoeken met de combi's AKQSC, ananas, meet, MaJo. Ik voel me nu een beetje een stalker.
Kom nou! Ik zit niet bij de landmacht!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
He Nem, wat flauw dat je je foto in een pm hebt gestopt......
Ik was ook wel even benieuwd. Heb ooit wel een foto gezien en meen je op Lowlands een keer gezien te hebben, maar wist het niet zeker
Je bent van harte welkom bij ons op de koffiequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo is het net of je mij op de koffie vraagt
Meuning!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom bij ons op de koffie![]()
Kunnen we gelijk babbelen over je aanstaande verhuizing naar het Verenigd Koninkrijk
Dan ga ik alvast een beschamende foto van jou opzoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 02:22 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die een foto van nem willen zien: wat heb je er voor over? Ik heb er meerdereEn ja ik ben omkoopbaar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik alvast een beschamende foto van jou opzoeken
Ja juich maarquote:
Dan wordt het voor de rest van ons dus afwachten wie van jullie twee het eerste zwicht voor aanbod.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja juich maar
Ik ben eigenlijk best wel een beetje onomkoopbaar met zulke dingen
Hč, die foto's heb ik al eens gezien, maar ik heb nooit in dat topic gepost. Ik kan me niet herinneren dat er een tijd was waarin ik alleen maar af en toe meepostte of lurkte (wat een kutwoord). Ik wist dan ook al lang hoe jij eruit ziet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:21 schreef Nembrionic het volgende:
deeltje 140
Het is noooooit te vroeg voor kip!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hč, die foto's heb ik al eens gezien, maar ik heb nooit in dat topic gepost. Ik kan me niet herinneren dat er een tijd was waarin ik alleen maar af en toe meepostte of lurkte (wat een kutwoord). Ik wist dan ook al lang hoe jij eruit ziet.Ik kan me ook nog een foto herinneren waar Asmo ook opstaat, maar dat zal wel een andere meet zijn geweest.
Ik heb zo'n trek gekregen door die foto van de kip in de oven, maar het is nog wat vroeg om nu al te gaan lunchen, laat staan voor kip.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Helaas heb ik geen kip. Zal ik gewoon naar de slager gaan?quote:
Verrek! Dus zo doet Sheep dat altijd. Ik dacht dat het een gewone Google-optie was.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je had de Fok-Google moeten gebruiken
Ja doen, zo'n heerlijk vers gegrilde uit de grill die voor de deur staat! mmmmmmquote:
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Helaas heb ik geen kip. Zal ik gewoon naar de slager gaan?![]()
Tja, de jaren beginnen te tellen.....quote:En jij lijkt helemaal niet op de foto's in jouw fotoboek! Hehe, stomme opmerking gezien de foto's die jij nu in je fotoboek hebt staan. ik doelde op de foto met sneeuwscooter.
Dan maar zelf grillen....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:40 schreef wyccie het volgende:
Best stom, ik weet hier geen slager (met grill) in de buurt.![]()
Nu moet ik iets anders verzinnen, maar wat?
Dan zal ik zo aan je denken als mijn Steak & Mushroom Pie uit de oven komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik ga gewoon huiswerk maken en honger lijden.
quote:
quote:
Je bent lekker aan het relaxen?quote:
Nog wel ja. Zo direct mijn uitrusting inpakken voor de trip.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het relaxen?
Veel plezier!!!!! Tot snel weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:33 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal,
Ik ben richting schipholTot over ruim een week
Veel plezier in Amerika en succes met het reizen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:33 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal,
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:33 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal,
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Film dries roelvink gestolen!
hehehehehe
Stuk of drie mensen wel... ik ook, als die 1 euro kost. Heb ik een mooi kado voor mensen die ik eigenlijk niet zo aardig vind, kan ik de McDonald's cadeaubon een andere keer gevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
Alsof iemand die film op DVD gaat kopen!?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stuk of drie mensen wel... ik ook, als die 1 euro kost. Heb ik een mooi kado voor mensen die ik eigenlijk niet zo aardig vind, kan ik de McDonald's cadeaubon een andere keer geven
De McDonald's cadeaubon moet een van de meest waardeloze algemeen verkrijgbare cadeaubonnen zijn die er isquote:
Nee ik heb helemaal geen cadeaubonnen van wat voor fast-food-tent dan ook, maar het idee vind ik leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je geen bonnen voor de Burger King over??
Lekker, heb je ook een kop voor mij?quote:
Van verschillende afmetingen of allemaal dezelfde grootte?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Tuurlijk, ik heb hier vier van die koffiepotjes staan
[ afbeelding ]
Het is wel espresso dus....
Lijkt me toch tricky, zo'n ding op het fornuis.. ik gebruik nu een filterhouder en een waterkokerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
2 voor 6 kopjes, 1 voor 3 en 1 voor 1
En wat je leuk vindt moet je toch gewoon doen!? Ik weet zeker dat mensen raar opkijken als zo'n coupon uit de envelop van een VVV bon komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal geen cadeaubonnen van wat voor fast-food-tent dan ook, maar het idee vind ik leuk
Hmja maar dit vind ik dan weer een geintje om uit te halen bij iemand die ik niet zo aardig vind of vergezeld van een wel gewenst kadoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat je leuk vindt moet je toch gewoon doen!? Ik weet zeker dat mensen raar opkijken als zo'n coupon uit de envelop van een VVV bon komt.
Te laat!quote:
Heb me verslapenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat!![]()
Je hebt het afscheidsfeestje van Majo gemist....
Ah, dan is het goed.quote:
Kan vast geen kwaad om het te hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:07 schreef B.ertha het volgende:
als iemand nog behoefte heeft aan die APA verwijzingen, bij ons hebben ze nu ook iets op BB gezet. Ik kan het mailen
Nee, ik was braaf huiswerk aan het maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |