Is het ook, zoals meer financiële dingen. Ik doe nu mee met een aandelenspel en heb aandelen Fortis, ING en Logica aangekocht, omdat die op een niveau stonden waarvan ik dacht "ha, dat moet wel omhoog gaan". Ik ben ondertussen ruim 20% van de credits kwijtquote:
geen idee. Misschien komt ie tot inkeer?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Greys kijkers hier? Waarom moet Sloan huilen?
Laatste dan. Ik terwijl ik een medaille uit naam van Hare Majesteit in ontvangst neem.quote:
"Lieve C4quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste dan. Ik terwijl ik een medaille namens Hare Majesteit in ontvangst neem.
Foto is genomen terwijl mijn commandant de boodschap van Hare Majesteit voor leest.
[ afbeelding ]
Bijna de juiste tekst!quote:
Een bakkie pleur!? Waar en wanneer?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
PS wanneer kom je weer een bakkie troost doen?
Huis ter Heide, zondagochtend 10:00 of zo, bij Bea op schoot in de eetkamerquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bakkie pleur!? Waar en wanneer?
Da's Huis ten Bosch!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Huis ter Heide, zondagochtend 10:00 of zo, bij Bea op schoot in de eetkamer
Ik heb in Huis ter Heide gewoond, en daar woont Bea niet hoor! Dichtste wat je bij het koninklijk huis komt is de Prins Alexanderwegquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Huis ter Heide, zondagochtend 10:00 of zo, bij Bea op schoot in de eetkamer
Met een snufje zout? Da's toch wat ik wel eens heb gehoord over koffie op fregatten, of vergis ik me nu heel erg?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's Huis ten Bosch!![]()
En ja, ze schenken daar lekkere koffie.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met een snufje zout? Da's toch wat ik wel eens heb gehoord over koffie op fregatten, of vergis ik me nu heel erg?
Is allang gevonden joh. Op de zoekterm "ananas"quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar hebben we Sheep voor. Die is goed met het zoeken van oude topics!
En waarom gaan jullie zo snel?
Kijk, die snor rechts met het postuur van diegene daar links van. Zo had ik jou gedachtquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Haha, vond nog een foto in camo.
[ afbeelding ]
Life's a bitch...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, die snor rechts met het postuur van diegene daar links van. Zo had ik jou gedacht
Juistquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Life's a bitch...
Tja, aannames zijn meestal verkeerd.
Weltrusten, ik ga mijn tas inpakken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JuistGrappig wel
Ik ga naar bed
Heeft niemand mijn stofbril al gevonden? Ik heb 'm toch echt overmorgen nodig!quote:
Nee mischien moet je toch eerst ff langs de vrijbuiterquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft niemand mijn stofbril al gevonden? Ik heb 'm toch echt overmorgen nodig!
Helaas, niet gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo is het net of je mij op de koffie vraagtquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
PS wanneer kom je weer een bakkie troost doen?
Thx, lust je zout in je koffie dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo is het net of je mij op de koffie vraagt
Coole foto weer C
Shit, dan moet ik nog maar ff goed zoeken naar dat scherfwerende kreng.quote:
Mij lukt dat niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
Is allang gevonden joh. Op de zoekterm "ananas"
Je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik kan er wel eentje voor je jatten uit het scheikundelokaal C
Als jij maar alle zoutvaatjes uit de buurt van mijn koffie houdt
Had je je naam er wel binnen in gezet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!![]()
En ja, lever die bril maar aan. Ik denk dat ik de mijne tijdens een vorig tripje heb laten liggen.
Echt wel, maar de militaire post is nooit echt (qua retour mail) betrouwbaar geweest,quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had je je naam er wel binnen in gezet?
Waarom niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Note to myself;
Niet rekken en strekken na een halve liter thee
Omdat je dan (als het goed is) ook dubbelklapt enzoquote:
En tussendoor typen? Knapquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sta nu bijvoorbeeld achter mijn bureau, maar mijn rechterbeen ligt naast mijn laptop
En tussendoor typenquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En tussendoor typen? Knap
Mijn houding is ook bijzonder. Ik zit een beetje onderuitgezakt op mijn bureaustoel (met kantelfunctie), met mijn linkervoet op de leuning van een stoel, mijn rechtervoet leunt op mijn linkerknie en mijn rechterknie bevindt zich op ooghoogte
Ik heb ooit geyogaad met gymquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jouw houding is ook heel yoganistisch
Je viel in slaap?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ooit geyogaad met gym. Vond het best okay, vooral de cooling down
Of helemaal, of bijna. Heerlijk was datquote:
Ik heb er 1 met oranje vizier in de aanbieding, of anders een duikbril, kom maar halenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij die ananasfoto vindt, laat je het me wel even weten, hč? Ik zit heel google af te zoeken met de combi's AKQSC, ananas, meet, MaJo. Ik voel me nu een beetje een stalker.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
He Nem, wat flauw dat je je foto in een pm hebt gestopt......
Ik was ook wel even benieuwd. Heb ooit wel een foto gezien en meen je op Lowlands een keer gezien te hebben, maar wist het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |