Gave kastquote:Op donderdag 18 december 2008 17:58 schreef Sport_Life het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind deze week de pc ophalen bij mn ouders
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef Patries86 het volgende:
Maar nu dus nieuwe, dus rijdt remt weer als een trein![]()
Ja ben erg benieuwd! Besteld bij een webshop, dus heb m nog niet gezien zelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gave kast. Heb zelf de oude versie; die was ook al prettig
.
reden?quote:
Als hij ijzer op ijzer remt, zou ik de blokjes vervangen ipv. de schijvenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:29 schreef Patries86 het volgende:
Nieuwe remschijf auto...(hij remde ijzer op ijzer, en vandaag naar de garage)
Maar nu dus nieuwe, dus rijdt weer als een trein![]()
coming up soon. Zal er strax ff 1 plaatsenquote:
Pics, or it didn't happenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:56 schreef Sylvana het volgende:
Rood setje lingerie ( BH+ boxer+ string+ rood jurkje )
Zwart setje lingerie (BH+2 boxers + zwart jurkje)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:06 schreef Patries86 het volgende:
Net gehaald
Ipod Nano (groen) 8GB en heb een tasje en thuis oplader bij gekregen
[ afbeelding ]
Groen plaatje kon ik zo snel niet vinden
en de zijkanten en de achterkant dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:51 schreef Little_Acorn het volgende:
Niet meer krabben
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik er zo één wil of toch een normale...quote:
das de ouwequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste hit op google
Mja, die natuurlijk nog wel, maar dat is niet erg. Voor de achterkant doe ik trouwens de achterruit verwarming wel aan. De voorruit is heet meest klote om te krabben. Daarbij komt ook nog dat de voorruit van mijn oude brik óók aan de binnekant bevriest.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:56 schreef xsartanax het volgende:
[..]
en de zijkanten en de achterkant dan?
Je moet voor jezelf een afweging maken wat voor jou het belangrijkst is. Ik heb ook een tijd getwijfeld. Belangrijk voor mij was draagbaarheid en accuduur. Ik wilde liever een enorme tas en het ding moest minimaal een paar uur mee gaan. Beeldschermgrootte vond ik van ondergeschikt belang, daarvoor heb ik thuis een 19" TFT en een breedbeeldtv.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik er zo één wil of toch een normale...
waarom??quote:Op zondag 28 december 2008 13:43 schreef Qwea het volgende:
Windows vista business
Windows Vista enterprise
Windows XP prof
Virtual pc for mac
Visual studio 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |