quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:59 schreef TC03 het volgende:
TS is een fan van piratenmuziek, je bent al lang niet meer te redden.
Ik begin sommige van die shit best leuk te vinden vanwege m,n vriendin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik zit sinds vanmiddag blijkbaar in een metroseksuele bui, aangezien ik het complete repertoire Westlife heb binnengehaald en dit nu non-stop op staat
En het erge is nog dat nummers als Flying without wings, Coast to Coast en Queen of my heart nog best te pruimen zijn
Samenvatting: TS luistert naar Westlife en vindt het stiekem nog best puike muziek
Wie schiet mij af
Tegenover Nederlandse camping muziek wint Westlife ,t nog met 2 vingers in de neus, commercieel of niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:59 schreef ruud.nl het volgende:
Tja, ik weet niet wat erger is, Westlife of die Nederlandstalige meuk waar je anders naar luistert.
Ze winnen het eerder met twee piemels in hun mond.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tegenover Nederlandse camping muziek wint Westlife ,t nog met 2 vingers in de neus, commercieel of niet.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ze winnen het eerder met twee piemels in hun mond.
Oh heeft TS het over muziek...quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga een forumban voor Muziek voor je aanvragen
Idd, wat te denken van dit:quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Als je deze aanklikt, luister je 'm daarna nog 10 keer:
Ik heb het helemaal geluisterdquote:
Mijn vriendinnen en ik vonden deze echt te coolquote:
Mm. Dan klik em maar niet aan denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Het geeft toch een fijn gevoel dat ik niet de enige bent met deze verschijnselenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef VlaDje het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik laatst een liedje van Westlife meezong toen hij op de radio was
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:12 schreef VlaDje het volgende:
Ik betrapte me erop dat ik laatst een liedje van Westlife meezong toen hij op de radio was
Ik denk dat het piratenhitsliefhebbers eigen is dat zij Westlife wel leuke liedjes vinden makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het geeft toch een fijn gevoel dat ik niet de enige bent met deze verschijnselen
De Robbie Williams versie van dit nummer is pas mjammie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Backstreet's Back is vet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:37 schreef Louisa.Leka het volgende:
Gaat TS ook nog BSB-hits binnenhalen?
Het was een principe kwestie. Ik moest het eruit gooienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Maareh, TS, waarom beken je het nou? Wie weet nou wat voor muziek je op hebt staan.
Robbie Williams moet ik niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Koenholio het volgende:
Me and my monkey van Robbie Williams. DIE is gaaf. Westlife niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |