Is het misschien een idee om een poosje bij je ouders/schoonouders/goede vrienden/broer/zus/oom/tante te gaan logeren? Dan kan je gelijk naar een ander ziekenhuis en dan heb je wel iemand bij je die je kan helpen? Snap dat het voor je partner misschien niet zo handig is maar ik denk dat je wel wat hulp/steun van mensen kan gebruiken!!quote:
Weet je, ik begrijp het aan de ene kant zo goed dat het zo streng is, dat het écht alleen voor hele dramatische gevallen is dat die kosten voor vergoeding in aanmerking komen. Maar ja, ze doen dus echt alleen extreme situaties en dat is zo rot. Ik doe het echt niet voor m'n lol, ik ga met alle liefde gewoon een half uur in de bus en fietsen (ben juist blij als ik er even uit ben), geen probleem, alleen met zoveel pijn sta je gewoon met de tranen in je ogen om door te bijten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef DJMO het volgende:
of bij die verzekering van jou aanwezig
Ik heb praktisch geen familie en bij vrienden heb ik echt niemand die een logeerkamer voor me heeft. En ik heb zoveel rust nodig, ik trek het niet bij iemand in huis waar het de hele dag "gewone drukte" is. Ik heb veel slaap nodig. Thuis heb ik gegarandeerd die rust en ruimte. Ook ben ik s'nachts zo vaak nog lang wakker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:09 schreef Raissa het volgende:
Is het misschien een idee om een poosje bij je ouders/schoonouders/goede vrienden/broer/zus/oom/tante te gaan logeren?
Zo'n cadeau'tje en tekst is toch ook heel lief Raissaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:56 schreef Raissa het volgende:
Ik moest trouwens net spontaan keihard janken toeneen cadeautje had meegenomen en zei: "omdat je de liefste mama bent" (een klein dienblaadje met vier glaasjes waarvan 2 gevuld met een kaarsje, één met een rode roos en één met een rode gerbera)
Hormonen..![]()
Weet je wat het probleem is, mijn gyn kan niks aan m'n nierprobleem doen. Ze zegt zelf ook geen uroloog te zijn en geen enkel advies te kunnen geven, niet voor mij of voor de zwangerschap. Mijn klachten hebben immers ook niks met de zwangerschap te maken (behalve dat de groeiende baarmoeder een probleem is/wordt) maar met m'n nier en blaas.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef cattie het volgende:
Want het hoeft niet zo te gaan, het kan echt anders. Mijn gyn neemt altijd de tijd voor me en neemt me heel serieus
Dat bedoel ik ook vooral. Misschien kunnen ze je niet direct helpen, ze kunnen wel de tijd voor je nemen en zorgen dat je je gehoord voelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef Carmella het volgende:
(knip)
Maar tijd moet ze wel voor me kunnen maken en als ze dat niet kan/wilt dan is er vast wel een andere die wat rustiger is
Ijzer? Even melden bij de vk, want dat is met even bloedprikken heel eenvoudig te achterhalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:40 schreef marlieske het volgende:
Ik ben enorm draaierig maar niet zo draaierig dat ik het gevoel heb flauw te moeten vallen.
zal 't is ff in de gaten houden want in de douche had ik het laatst ook al, zou dat iets met bloeddruk ofzo te maken kunnen hebben? want die is eigenlijk altijd goed.
Heeft het Europese Parlement dat al aangenomen trouwens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef Koningin het volgende:
Ik las ergens 18 weken verlof per 1 januari 2009. Mijn verlof gaat per 15 januari in. Toch maar eens gaan navragen of ik daar dan voor in aanmerking kan komen
Als het ijzertekort is: taugé eten. Zit veel ijzer inquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:51 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ijzer? Even melden bij de vk, want dat is met even bloedprikken heel eenvoudig te achterhalen.
Had ik ook niet... alleen toen ik ging testen had ik gevoelige borsten. Dat was na een tijdje weg... had ook nergens last van. Alleen dat ik kon eten als een bouwvakker, 6 boterhammen waren er echt niet genoeg...en dat terwijl ik er normaal maar 2 eet tussen de middag..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:48 schreef marlieske het volgende:
Woensdag de 12 weken echo met combitest, hoop dat alles er dan ook weer goed uitziet.
Dan kan het echt genieten van start vind het namelijk nu nog steeds een beetje eng, want ik voel praktisch aan niets dat ik zwanger ben.
Dat is ook erg lief van je collega!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Estrys het volgende:
Ow Raissa wat lief zo'n cadeau! Ik had vanmorgen in mijn postvakje kikkers van chocolade en een babymutsje om me op te kikkeren en te zeggen dat ik me niet zo druk mocht maken op mijn werk. Van mijn collega, werd ik ook al emotioneel van.
Kan me voorstellen dat je heppiedepeppie bentquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:39 schreef Vicky het volgende:![]()
![]()
Ik ben helemaal heppie!!
![]()
![]()
Ons spookje was goed gegroeid, hartje klopte, hoofdje en buikje goed zichtbaar en stompjes voor armpjes en beentjes gezien..
Uitgerekende datum is ietsje verder gezet: 31 mei 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het bij taugé ook niet zo dat je minimaal een hele doos moet eten wil het effect hebben op je ijzerspiegel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als het ijzertekort is: taugé eten. Zit veel ijzer in
Bij mijn vk wordt je doorverwezen naar de echopraktijk. Sommige vk's hebben wel een eigen echo apparaat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:55 schreef tessie het volgende:
Wij gaan eind januari ook nog verhuizen naar een andere plaats, dus dan moet ik toch weer een andere vk. Maar ik heb nu geen idee waar ik op moet letten... Is het trouwens zo dat niet alle vk's zelf ook een echo kunnen maken?
Wat stom dat de vk mij dan met alle geweld wil vasthoudenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef cattie het volgende:
Ik heb de ziekte van Crohn en de vk wilde me daarom niet.
De verzekering vergoed alleen taxikosten in geval van nierdialyse en bij chemo. Ze maken geen splitsing tussen extreem/niet extreem genoeg...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:46 schreef Marie79 het volgende:
Ik zag weer een mooie echo voorbij komen![]()
En wat een verhaal toch van je, Carmella, dat ze dit niet eens extreem vinden![]()
Urineuitslag van gisteren was goed en vandaag was mijn bloeddruk 130/95 en ctg ook weer goed. Had voor het eerst een mnl. verpleegkundige, had ik ook verder in het ziekenhuis op mijn afdeling nog niet gezien, is weer eens wat anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |