abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 oktober 2008 @ 19:59:14 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62820015
Carmella, ik heb er gewoon geen woorden voor hoe ze je behandelen.. is er dan echt geen normaal denkend mens in dat ziekenhuis of bij die verzekering van jou aanwezig jezus christus, moet je eerst kapot gaan voor ze je ook maar iets toegeven wat je gewoon nodig hebt ... ik zou echt niet zo kalm blijven als jij, ik was allang vet uit mijn dak gegaan dat weet ik heel zeker

Cattie wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62820322
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:49 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Is het misschien een idee om een poosje bij je ouders/schoonouders/goede vrienden/broer/zus/oom/tante te gaan logeren? Dan kan je gelijk naar een ander ziekenhuis en dan heb je wel iemand bij je die je kan helpen? Snap dat het voor je partner misschien niet zo handig is maar ik denk dat je wel wat hulp/steun van mensen kan gebruiken!!

-edit- ook voor het brengen/halen als je naar het ziekenhuis moet en het aanwezig zijn bij gesprekken enzo..
pi_62821215
Jeetje MeNicole... jij hier? Nou gefeliciteerd dan maar
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:45:25 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_62821330
Carmella, ik hoop echt dat je gyn maandag goed de tijd voor je neemt. En anders is het idd handig om het wel aan te kaarten. Want het hoeft niet zo te gaan, het kan echt anders. Mijn gyn neemt altijd de tijd voor me en neemt me heel serieus, de vorige zwangerschap en deze weer ben ik heel tevreden over de begeleiding in het ziekenhuis. Ik vind het heel rot voor je dat je naast alle fysieke ellende je ook nog eens niet goed en prettig geholpen wordt.
pi_62821627
Ik moest trouwens net spontaan keihard janken toen een cadeautje had meegenomen en zei: "omdat je de liefste mama bent" (een klein dienblaadje met vier glaasjes waarvan 2 gevuld met een kaarsje, één met een rode roos en één met een rode gerbera)

Hormonen..
pi_62821886
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:59 schreef DJMO het volgende:
of bij die verzekering van jou aanwezig
Weet je, ik begrijp het aan de ene kant zo goed dat het zo streng is, dat het écht alleen voor hele dramatische gevallen is dat die kosten voor vergoeding in aanmerking komen. Maar ja, ze doen dus echt alleen extreme situaties en dat is zo rot. Ik doe het echt niet voor m'n lol, ik ga met alle liefde gewoon een half uur in de bus en fietsen (ben juist blij als ik er even uit ben), geen probleem, alleen met zoveel pijn sta je gewoon met de tranen in je ogen om door te bijten.
En zelf voorschieten is ook geen punt, maar als je zó vaak al geweest bent zijn de kosten ook niet zomaar "een bedragje". Op een gegeven moment wordt het zo hoog.
Maar zolang het nog niet gaat pak ik echt die taxi nog en daarna ga ik proberen om rustig naar de bus te lopen, als de uroloog het ook goed vindt.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:09 schreef Raissa het volgende:

Is het misschien een idee om een poosje bij je ouders/schoonouders/goede vrienden/broer/zus/oom/tante te gaan logeren?
Ik heb praktisch geen familie en bij vrienden heb ik echt niemand die een logeerkamer voor me heeft. En ik heb zoveel rust nodig, ik trek het niet bij iemand in huis waar het de hele dag "gewone drukte" is. Ik heb veel slaap nodig. Thuis heb ik gegarandeerd die rust en ruimte. Ook ben ik s'nachts zo vaak nog lang wakker.
En die gesprekken moet ik ook alleen af kunnen, hoe rot het vaak ook is. Het went ook wel wat meer nu en ik moet het gewoon doen

Thanks voor het meedenken iig
pi_62822054
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:56 schreef Raissa het volgende:
Ik moest trouwens net spontaan keihard janken toen een cadeautje had meegenomen en zei: "omdat je de liefste mama bent" (een klein dienblaadje met vier glaasjes waarvan 2 gevuld met een kaarsje, één met een rode roos en één met een rode gerbera)

Hormonen..
Zo'n cadeau'tje en tekst is toch ook heel lief Raissa ! Wat leuk en attent!
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef cattie het volgende:
Want het hoeft niet zo te gaan, het kan echt anders. Mijn gyn neemt altijd de tijd voor me en neemt me heel serieus
Weet je wat het probleem is, mijn gyn kan niks aan m'n nierprobleem doen. Ze zegt zelf ook geen uroloog te zijn en geen enkel advies te kunnen geven, niet voor mij of voor de zwangerschap. Mijn klachten hebben immers ook niks met de zwangerschap te maken (behalve dat de groeiende baarmoeder een probleem is/wordt) maar met m'n nier en blaas.
Dus ze staat ook machteloos, want met de baby en zwangerschap zelf gaat het verder goed, dus meer dan cliche onderzoekjes kan ze niet doen.
Kom je bij een gyn zoals jij dan zit je er op de afdeling ook waar je moet zijn.
M'n VK zei ook al dat het niet zo makkelijk is omdat ze niet klakkeloos 1 dossier van je op kunnen vragen, alle afdelingen zijn zo gescheiden in het ziekenhuis. Dus tal van dossiers als je op meerdere afdelingen loopt.

Maar tijd moet ze wel voor me kunnen maken en als ze dat niet kan/wilt dan is er vast wel een andere die wat rustiger is
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:16:28 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62822146
Carmella

* Brighteyes probeert te bedenken of er niet een alternatief voor die taxi te bedenken is.
Een vrijwilliger ergens vandaan aan wie je dan een kleine vergoeding betaald ipv het commerciele tarief, maar ik kan dat ook zo niet bedenken eigenlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:20:01 #209
108648 cattie
lieve moeder
pi_62822253
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef Carmella het volgende:

(knip)

Maar tijd moet ze wel voor me kunnen maken en als ze dat niet kan/wilt dan is er vast wel een andere die wat rustiger is
Dat bedoel ik ook vooral. Misschien kunnen ze je niet direct helpen, ze kunnen wel de tijd voor je nemen en zorgen dat je je gehoord voelt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:21:46 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62822294
Cattie, waarom liep/loop jij ook al weer bij de gyn?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:22:55 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_62822318
Ik heb de ziekte van Crohn en de vk wilde me daarom niet.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23:36 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62822331
Ah ok, dat wist ik even niet meer.
pi_62824364
Ik ben enorm draaierig maar niet zo draaierig dat ik het gevoel heb flauw te moeten vallen.
zal 't is ff in de gaten houden want in de douche had ik het laatst ook al, zou dat iets met bloeddruk ofzo te maken kunnen hebben? want die is eigenlijk altijd goed.
Mama van Isa en Ties
pi_62825140
MeNicole gefeliciteerd!

Carmella

Marlieske, ik heb dat ook weleens. Bij mij komt het doordat mijn bloeddruk altijd laag is. (niet te laag)

Ben erachter dat fietsen nog wel gaat, maar dan wel op slakkenspeed. En max 15 min fietsen. Ik was toch wel erg moe en harde buiken van het fietsen. Nu
pi_62828825
Jee! Het is bijna weekend! Dan is mijn veel thuis!
Morgen gaan we de klossen halen ! Moet wel een beetje liegen tegen die vent, want ik ben woensdag pas 37 weken. En je krijgt het echt niet eerder mee. Maar, die thuiszorgwinkel zit op zo'n onmogelijke plek, daar kom ik alleen maar met de auto, en dat kan alleen in het weekend als Nixxx er is. Dus. Niet zo netjes, maar hee, stel dat baby komt en ik heb geen klossen, oei oei oei boze VK!
pi_62828911
ik ben een beetje zenuwachtig... nog een klein uurtje en dan mogen we weer kijken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62828930
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:40 schreef marlieske het volgende:
Ik ben enorm draaierig maar niet zo draaierig dat ik het gevoel heb flauw te moeten vallen.
zal 't is ff in de gaten houden want in de douche had ik het laatst ook al, zou dat iets met bloeddruk ofzo te maken kunnen hebben? want die is eigenlijk altijd goed.
Ijzer? Even melden bij de vk, want dat is met even bloedprikken heel eenvoudig te achterhalen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62828934
Vicky, spannend! Is dit de officiele 12-weken echo?
pi_62828989
Heerlijk toch Vicky, lekker gaan gluren!
Hardloper.
IG @webkim
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:15:50 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62829113
veel plezier vicky

<boze bui>de buurman hier heeft ruzie om kwart voor acht smorgens gaan staan boren/zagen en timmeren, en dan vrolijk om tien over 8 de deur uitlopen, terwijl wij klaarwakker zijn, ik ben echt hondsmoe en ik vrees dat ik niet meer kan slapen.. overdag slapen is toch al een nogo voor mij, ik kan het gewoon niet ... verd*mme de kl**tzak </einde boze bui>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62829120
Vicky, veel plezier dalijk!

Ik las ergens 18 weken verlof per 1 januari 2009. Mijn verlof gaat per 15 januari in. Toch maar eens gaan navragen of ik daar dan voor in aanmerking kan komen

Gister bij de VK geweest, alles prima.
pi_62829141
Vicky, gluurze zo!

Koningin, ik heb dat ook gelezen, natuurlijk grijp ik dan weer net mis Maar 18 weken is wel beter lijkt me zo!
Fijn dat alles goed was bij de VK
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62829145
Fijn Koningin! Bij jou begint het ook al op te schieten zie ik! Dik over de helft!
pi_62830054
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:16 schreef Koningin het volgende:

Ik las ergens 18 weken verlof per 1 januari 2009. Mijn verlof gaat per 15 januari in. Toch maar eens gaan navragen of ik daar dan voor in aanmerking kan komen

Heeft het Europese Parlement dat al aangenomen trouwens?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62830453
Ik ben helemaal heppie!!
Ons spookje was goed gegroeid, hartje klopte, hoofdje en buikje goed zichtbaar en stompjes voor armpjes en beentjes gezien..
Uitgerekende datum is ietsje verder gezet: 31 mei 2009

Reinhilde, het was niet de 12 weken echo, die krijg ik niet aangezien ik nu 2 echo's in het ziekenhuis gehad heb. Krijg wel de 20 weken echo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vicky op 31-10-2008 09:54:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:56:48 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62830845
Ik dacht dat ik gisteren nog een post had gedaan, maar ik zie hem niet terug

In ieder geval: Cattie, wat fijn dat alles goed was en dat je gerust gesteld bent!!

DJMO wat dapper dat je je verhaal hier zo "open en bloot" hebt neergezet. Ik hoop voor jullie dat jullie je kindje gewoon mogen houden en snel af zijn van de RvdK.

Carmella en succes maandag.

Vicky super dat alles goed was!! en mooi boontje hoor Mooie datum 31 mei 2009, dan zijn wij 2 jaar getrouwd alweer.

En nu ga ik aan het werk
Make love, not war ☮
pi_62831068
Vicky Wat een mooie echo
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62831361
Mooie echo Vicky!

[ Bericht 23% gewijzigd door _Ingrid_ op 31-10-2008 10:27:00 ]
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:21:43 #229
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_62831417
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:51 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ijzer? Even melden bij de vk, want dat is met even bloedprikken heel eenvoudig te achterhalen.
Als het ijzertekort is: taugé eten. Zit veel ijzer in

Carmella, ik had er ff niet naar gekeken wat er verder stond. Ik hoop dat je een oplossing vindt voor deze sh*t!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_62831763
Vicky Wat een mooi boontje!!! Ik word er helemaal emo van,
pi_62832085
Vicky wat een mooie echo, en 31 mei is een mooie datum dat is mijn verjaardag

Zal dinsdag bij de vk even melden dat mijn ijzer en bloeddruk gecheckt mogen worden, want geen idee of het echt ergens door komt, misschien was ik gisteren wel gewoon moe, maar dan weet ik het iig zeker.
Bedankt voor de adviezen iig!

Woensdag de 12 weken echo met combitest, hoop dat alles er dan ook weer goed uitziet.
Dan kan het echt genieten van start vind het namelijk nu nog steeds een beetje eng, want ik voel praktisch aan niets dat ik zwanger ben.

Zo en nu ga ik Isa even helpen want die is net gevallen en erug zielug.
Mama van Isa en Ties
pi_62832263
DJMO; ook ik vind het super knap van je dat je je verhaal hier zo open en bloot post. En wat goed ook dat je zo met die situatie omtrent je dochter om kan gaan... super! Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met die RvdK!

Carmella... je hebt het over 'heel extreme gevallen'... maar... sorry dat ik het zo zeg; maar wat ben je zelf dan? Nee, oke, je hebt geen levensbedreigende ziekte ofzo, maar ik vind jouw verhaal al zo extreem! Kun je niet bij je verzekering iets regelen in de zin van speciale vergoedingen/ziektekosten ofzo?

Vicky, wat fijn dat alles goed was... je zult wel gerustgesteld zijn nu...!

Marlieske, ik ben gecontroleerd op suiker en ijzer.. dat doen ze standaard hier, maar ook omdat ik ook zo duizelig was af en toe. Bij mij kwam er niks uit... Maar ik heb wel een tip voor je als er bij jou ook niks uitkomt! Ik moest van mijn vk Floradix gaan slikken... je hebt het in tablet of in drankvorm. Het drankje schijnt enorm smerig te zijn (het schijnt te smaken naar roest), dus ik heb voor de pillen gekozen (al zeggen sommige mensen dat het drankje effectiever is). Je kunt ze halen bij van die kruidenwinkeltjes (De Tuinen of 't Zonnetje heeft ze waarschijnlijk ook wel, Kruidvat had ze niet). 80 tabletten kosten iets van ¤11,-. Er staat op het doosje dat je er drie per dag moet nemen, maar dat doe ik dus niet. Ik neem er 1 of 2 en het gaat al wel beter moet ik zeggen!

Raissa... wat lief, dat cadeautje! Ik zou ook janken, hoor!! Zeker weten!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62832416
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:48 schreef marlieske het volgende:
Woensdag de 12 weken echo met combitest, hoop dat alles er dan ook weer goed uitziet.
Dan kan het echt genieten van start vind het namelijk nu nog steeds een beetje eng, want ik voel praktisch aan niets dat ik zwanger ben.
Had ik ook niet... alleen toen ik ging testen had ik gevoelige borsten. Dat was na een tijdje weg... had ook nergens last van. Alleen dat ik kon eten als een bouwvakker, 6 boterhammen waren er echt niet genoeg...en dat terwijl ik er normaal maar 2 eet tussen de middag..

Ik hoop dat je een mooie echo krijgt!!

Oh ja, de borstvoedingsavond was wel interessant!! Ik heb er zeker wel wat aan gehad, en Iksje bij ons is dat inderdaad ook allemaal besproken, wat jij schreef. Ik heb er in ieder geval meer vertrouwen in en heb een beter beeld van het hoe-en-wat. Want hier in de omgeving ken ik maar weinig mensen van heel dichtbij die bv hebben gedaan... en ik vond het eerlijk gezegd altijd maar 'raar', en ik was helemaal 'in shock' toen ik bij mijn schoonzus ineens zo'n grote straal melk uit haar borst zag komen die ergens op de vloer terecht kwam ... maar nu wil ik het toch gaan proberen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_62832546
Ow Raissa wat lief zo'n cadeau! Ik had vanmorgen in mijn postvakje kikkers van chocolade en een babymutsje om me op te kikkeren en te zeggen dat ik me niet zo druk mocht maken op mijn werk. Van mijn collega, werd ik ook al emotioneel van.

Vicky wat fijn dat alles goed is!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62833485
Aw wat lief van je collega Estrys!
Hier merk ik eigenlijk ook nog steeds niet dat ik zwanger ben. Ben alleen heel moe, maar dat ben ik wel vaker in de herfst..
Ben een beetje aan het googlen voor vk's. Hebben jullie gewoon degene genomen die het dichts in de buurt is, of moet je nog speciaal ergens op letten ofzo?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62833578
Tessie, ik woon vlak bij 3 ziekenhuizen, en mocht het een ziekenhuisbevalling worden, 1 van die drie wil ik echt niet naartoe. Dus ik heb een VK uitgezocht die alleen met die 2 andere ziekenhuizen samen werkt, en die dicht in de buurt is. (Wat nu op het einde wel heel handig is, want ik kan niet meer zo ver fietsen/lopen.)
pi_62833957
Wij gaan eind januari ook nog verhuizen naar een andere plaats, dus dan moet ik toch weer een andere vk. Maar ik heb nu geen idee waar ik op moet letten... Is het trouwens zo dat niet alle vk's zelf ook een echo kunnen maken?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:26:13 #238
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62834737
Estrys, wat lief van je collega

Tessie, volgens mij kan het merendeel van de vk's zelf geen echo maken, tenminste waar wij wonen niet. Ik heb gekozen voor een andere VK dan ik had bij Twan omdat die praktijk nu uit andere vk's bestaat en waarvan ik er zeker 2 niet leuk vind. Al is die wel dichterbij, moet nu wat verder fietsen dus. Je zou in je omgeving kunnen vragen welke ervaringen zij hebben. Ik hoorde over deze vk's allemaal goede dingen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:46:17 #239
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62835189
Ik zag weer een mooie echo voorbij komen

En wat een verhaal toch van je, Carmella, dat ze dit niet eens extreem vinden

Urineuitslag van gisteren was goed en vandaag was mijn bloeddruk 130/95 en ctg ook weer goed. Had voor het eerst een mnl. verpleegkundige, had ik ook verder in het ziekenhuis op mijn afdeling nog niet gezien, is weer eens wat anders...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62835698
Thanx Diaan. Ik heb in mijn omgeving hier niemand die al kinderen heeft/zwanger is, dus kan geen ervaringen vragen. In mijn nieuwe woonplaats wel, dus dat is voor straks wel handig.

Marie, fijn dat je uitslagen goed waren!
pi_62835815
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:05 schreef Estrys het volgende:
Ow Raissa wat lief zo'n cadeau! Ik had vanmorgen in mijn postvakje kikkers van chocolade en een babymutsje om me op te kikkeren en te zeggen dat ik me niet zo druk mocht maken op mijn werk. Van mijn collega, werd ik ook al emotioneel van.
Dat is ook erg lief van je collega!
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:39 schreef Vicky het volgende:
Ik ben helemaal heppie!!
Ons spookje was goed gegroeid, hartje klopte, hoofdje en buikje goed zichtbaar en stompjes voor armpjes en beentjes gezien..
Uitgerekende datum is ietsje verder gezet: 31 mei 2009

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen dat je heppiedepeppie bent Mooi frummeltje hoor!
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Als het ijzertekort is: taugé eten. Zit veel ijzer in
Is het bij taugé ook niet zo dat je minimaal een hele doos moet eten wil het effect hebben op je ijzerspiegel?
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:55 schreef tessie het volgende:
Wij gaan eind januari ook nog verhuizen naar een andere plaats, dus dan moet ik toch weer een andere vk. Maar ik heb nu geen idee waar ik op moet letten... Is het trouwens zo dat niet alle vk's zelf ook een echo kunnen maken?
Bij mijn vk wordt je doorverwezen naar de echopraktijk. Sommige vk's hebben wel een eigen echo apparaat.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:22 schreef cattie het volgende:
Ik heb de ziekte van Crohn en de vk wilde me daarom niet.
Wat stom dat de vk mij dan met alle geweld wil vasthouden (ik wil/moet in het ziekenhuis bevallen en dat kan hier op het moment niet. De vk wil me pas doorverwijzen naar de gyn bij 36 weken. Ben er zelf niet helemaal mee akkoord, daarom ga ik het maandag ook voorleggen aan mijn internist.)

Voor de rest gaat het hier zwaar klote... Dit voelt absoluut als een opvlamming van die !@#$$%^* crohn... En door het "in 1 krimpen" van de pijn krijg ik weer super last van m'n rug.. "gewoon" een paracetamolletje helpt al niet meer dus ik hoop echt dat ik maandag wat meer hoor...

Vanavond gaan we met mijn schoonouders een kinderwagen uitzoeken. Cadeautje van hen. Hoop alleen dat ik dat een beetje trek en dat het niet teveel stress oplevert (aangezien we onderweg gaan eten).
pi_62835894
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:46 schreef Marie79 het volgende:
Ik zag weer een mooie echo voorbij komen

En wat een verhaal toch van je, Carmella, dat ze dit niet eens extreem vinden

Urineuitslag van gisteren was goed en vandaag was mijn bloeddruk 130/95 en ctg ook weer goed. Had voor het eerst een mnl. verpleegkundige, had ik ook verder in het ziekenhuis op mijn afdeling nog niet gezien, is weer eens wat anders...
De verzekering vergoed alleen taxikosten in geval van nierdialyse en bij chemo. Ze maken geen splitsing tussen extreem/niet extreem genoeg...

Marie, hou jij het een beetje uit in bed?
pi_62836004
Genieten he Vicky, die echo's? Ik heb je datum aangepast in de OP. Heb je je ticker ook al bijgesteld?
Hardloper.
IG @webkim
pi_62837082
Oooh webkim heb het al een keer gevraagd maar dan toch nog maar een keertje, kan mijn uitgerekende datum naar 20 mei?

Raissa hier werd ik met de CU ook pas rond de 35 weken aan de gyn overgedragen en eigenlijk niet eens voor de CU maar omdat Isa in stuit lag.
wel was ik rond de 13 weken eens kennis wezen maken met de gyn omdat de vk dat toen een goed idee vond.
En de gyn vond het maar wat vreemd want wat kwam ik eigenlijk doen was de reactie.... het ging toch goed met de zwangerschap en als ik last van mijn darmen kreeg moest ik maar naar de internist.
Geloof dus ook niet dat je veel aan een gyn zal hebben in dat opzicht Raissa.
Maar kaart het iig wel aan, dat je even handjes wil gaan schud
den voor die 36 weken dan weet je of het nodig is.

Verder heel veel plezier bij de kinderwagen uitzoeken, dat is zo leuk
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:01:53 #245
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62837145
Vicky wat een schattig boontje, fijn dat alles goed was!
pi_62837196
Oooh vergeet ik het nog te vragen, Floradix werkt dat ook niet stoppend?
Want vanwege mijn CU mag ik niet zomaar middeltjes of pilletjes innemen die stoppend of laxerend werken,
Als mijn ijzer echt te laag is dan zijn staaltabletten al een groot probleem dat roepte vorige keer namelijk een opvlamming op *slik* toen werd het Losferon bruistabletten in combi met lactulose siroop om de boel aan de gang te houden.

Maar we zullen van de week eerst eens kijken of er wel wat aan de hand is, voor ik me daar druk over maak.
Mama van Isa en Ties
pi_62837299
Fruppeltje... foto's?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:15:56 #248
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62837550
Hoi! Mijn voorlopige datum mag op 27 juni (jeeeemig wat een eind weg!). Ik vind t zo superspannend allemaal, ik kan het ook nauwelijks voor me houden tegen de buitenwereld.... pff! 26 nov eerste echo... daar heb ik nu al zin in! Al vind ik t ook wel spannend of alles oke is!
Marlieske, dat gevoel ken ik helemaal, dat heb ik dus ook. Ik vraag me soms af of het echt wel zo is, omdat ik ook niks voel. Maar ja, test positief en niet ongesteld, dus t zal dan wel he?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:22:59 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62837762
Je staat erbij hoor Mikoxx!
pi_62837899
Mag ik ook in het lijstje? Datum is 26 juni, 1 dagje voor mikoxx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: