DJMO; ook ik vind het super knap van je dat je je verhaal hier zo open en bloot post. En wat goed ook dat je zo met die situatie omtrent je dochter om kan gaan... super! Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met die RvdK!
Carmella... je hebt het over 'heel extreme gevallen'... maar... sorry dat ik het zo zeg; maar wat ben je zelf dan? Nee, oke, je hebt geen levensbedreigende ziekte ofzo, maar ik vind jouw verhaal al zo extreem! Kun je niet bij je verzekering iets regelen in de zin van speciale vergoedingen/ziektekosten ofzo?
Vicky, wat fijn dat alles goed was... je zult wel gerustgesteld zijn nu...!
Marlieske, ik ben gecontroleerd op suiker en ijzer.. dat doen ze standaard hier, maar ook omdat ik ook zo duizelig was af en toe. Bij mij kwam er niks uit... Maar ik heb wel een tip voor je als er bij jou ook niks uitkomt! Ik moest van mijn vk Floradix gaan slikken... je hebt het in tablet of in drankvorm. Het drankje schijnt enorm smerig te zijn (het schijnt te smaken naar roest), dus ik heb voor de pillen gekozen (al zeggen sommige mensen dat het drankje effectiever is). Je kunt ze halen bij van die kruidenwinkeltjes (De Tuinen of 't Zonnetje heeft ze waarschijnlijk ook wel, Kruidvat had ze niet). 80 tabletten kosten iets van ¤11,-. Er staat op het doosje dat je er drie per dag moet nemen, maar dat doe ik dus niet. Ik neem er 1 of 2 en het gaat al wel beter moet ik zeggen!
Raissa... wat lief, dat cadeautje! Ik zou ook janken, hoor!! Zeker weten!