Wiggerquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Echt serieus... waar je jezelf druk om kunt maken...
quote:
Hier,....quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:29 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb geprobeerd om die poort te openen, maar met de nieuwe firmware kan ik dat helemaal niet meer vinden. Enige waar ik nu op uitkwam was een game allowen aan een bepaald toestel in het netwerk. Dat dus gedaan, maar zonder resultaat.
[ afbeelding ]
Ik heb de Speedtouch 580, maar ik kan nergens komen dat lijkt op NAPT.
FIIIIIIIIIVVVVEE OOOOOOOOOOOOWWWWN FIIIIIIIIVVVVVVVEEEEEEEEE!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:20 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]Echt serieus... waar je jezelf druk om kunt maken...
Je kan niet online. Dus koop gewoon een pro met 60gb HDD.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Birra het volgende:
Ik heb wat vraagjes over de 360:
Wat kan je niet als je een Xbox 360 hebt zonder harde schijf?
Kan je gebrandde films (etc) kijken, en zo ja, moet je die dan omzetten, of kan je bijvoorbeeld gewoon een .avi erin doen?
Kan je een externe harde schijf aansluiten aan de Xbox 360?
Bvd, wil er woensdag een kopen..
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier,....
http://portforward.com/en(...)80/Xbox_Live_360.htm
En mocht je dat niks vinden zet dan gewoon UPNP aan,... ben je meteen klaar,... Ik zag dat in je screen.
Ok,... Las ik laatst niet dat PES meerdere online problemen had?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.
Ding speelt DivX prima af,... en ja je kan een externe HD koppelen. Persoonlijk zou ik voor een Pro gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Birra het volgende:
Ik heb wat vraagjes over de 360:
Wat kan je niet als je een Xbox 360 hebt zonder harde schijf?
Kan je gebrandde films (etc) kijken, en zo ja, moet je die dan omzetten, of kan je bijvoorbeeld gewoon een .avi erin doen?
Kan je een externe harde schijf aansluiten aan de Xbox 360?
Bvd, wil er woensdag een kopen..
Da's heel simpel te testen. ff je 360 aanzetten, naar je system tab, network settings en dan test XBOX live connection.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Die handleiding is dus voor de verouderde firmware, ziet er nu heel anders uit. UPNP staat al aan, zoals in de screenshot te zien is. Alleen verbinding maken met Xboxlive werkt wel gewoon, alleen in PES niet, dus die xboxlive poort moet al wel open staan lijkt mij.
Wired, Confirmed, Confirmed, Confirmed, Confirmed, Connected, Open.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Da's heel simpel te testen. ff je 360 aanzetten, naar je system tab, network settings en dan test XBOX live connection.
Wat staat er dan bij NAT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |