Ja, in jongerencafe Le Mistral.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nog geen 24 uur
maar gaan wij naar Den haag dan?
ik dacht dat je van de dinsdag af was? hmm noujaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat, wanneer?Ik moet werken vanavond, conjo.
'' ik ga ff een peukie rokenwes paas die baap ff''quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WheheMijn stage lijdt er nog niet onder
Moet ik even kijken, want ik weet niet of dat vanaf deze week is, of volgende week. Anders ga ik wel meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik dacht dat je van de dinsdag af was? hmm nouja
Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
'' ik ga ff een peukie rokenwes paas die baap ff''
maar z`n stage lijd er niet onder
Geile Inge mag ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, want ik weet niet of dat vanaf deze week is, of volgende week. Anders ga ik wel meeDan gaat geile Inge wel werken.
laat die inge gewoon sowieso werken ow en btw wanneer meot je nog meer werken deze week? want kan jij zaterdag van 5 tot 8 voor mij werken dan werk ik een avond voor jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, want ik weet niet of dat vanaf deze week is, of volgende week. Anders ga ik wel meeDan gaat geile Inge wel werken.
Jonko smoken met mij en geile Inge.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lekkere ass heeft die, geak![]()
Wat moet ik doen in Den Haag?
Ja, doe anders morgenavond dan, want dan hoef ik niet te werken en ben ik volgende dag vrij, dus kan ik ook flinke zak halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
laat die inge gewoon sowieso werken ow en btw wanneer meot je nog meer werken deze week? want kan jij zaterdag van 5 tot 8 voor mij werken dan werk ik een avond voor jouen dan pijp ik je ook terwijl je een baap van me rookt
beide maar je ignored de restquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, doe anders morgenavond dan, want dan hoef ik niet te werken en ben ik volgende dag vrij, dus kan ik ook flinke zak halen.
Ten eerste: JIj hebt geen trouwfeest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:23 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
beide maar je ignored de rest
kan je dan werken voor mij? ik moet opeens de avond werken van 12 tot 8 maar ik heb trouwfeest van 7 tot laat dat jij dan voor mij werkt van 6 tot 8 dat ik een dag voor jou werk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ten eerste: JIj hebt geen een trouwfeest van je tante.
Ten tweede: van 5 6 tot 8?![]()
Ten derde: Ik krijg nog geld van je van Oasis we zijn homies dus vooruit maar dan werk je wel een avond voor mij
Ten vierde: Aart mark
LOL hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een tante.
hap hap.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
LOL hoe weet jij dat noumaar ehm ik nodig je voor vanavond uit op de koffie zodat je het na kan vragen
of ask jorien die gaat mee
jaja is goed maar daarmee heb ik alsnog geen antwoord op mijn vraag of jij op aterdag ff die 2 uurtjes voor mij wilt werken? en vanavond na werk gaan we dan nog een baapje doen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hap hap.
Maar doe anders morgen maar, oke? Dan kan ik zeker mee. Misschien met de auto.
Ja, ik weet niet. Ik moet ook al stage lopen zaterdag, dus wordt krapjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jaja is goed maar daarmee heb ik alsnog geen antwoord op mijn vraag of jij op aterdag ff die 2 uurtjes voor mij wilt werken? en vanavond na werk gaan we dan nog een baapje doen?
tot 2 uur jahquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Ik moet ook al stage lopen zaterdag, dus wordt krapjes.
okquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
tot 2 uur jahzo krap is het niet je weet alleen niet of je zin heb maar ik weet het goed gemaakt ik aal wel wiet morgen en dan baapen we er lekker op los deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |