quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik geef zo een voorbeeldniet getreurd
Ik ken hem, ben toch omgeving den haag. Zetten we die dan neer als locatie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:46 schreef Birra het volgende:
Het liefst in Le Mistral in de Weimarstraat, ken je die?
COFFESHOP MEET!!!! maar ehm ik ben onbekend in den haag woon zelf in puttenquote:
je houd 9 van de 10 keer nog een stukje vloe over aan de achterkant en dat is onprettig dus brand je het wegquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef gers het volgende:
waarom moet je eigenlijk dat tipje inbranden
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ken hem, ben toch omgeving den haag. Zetten we die dan neer als locatie?
Weet je waar de Weimarstraat is?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
COFFESHOP MEET!!!! maar ehm ik ben onbekend in den haag woon zelf in putten
dus eh ergens afspreken wat voor iedereen bekend is?
mijne is alweer uitgewerktquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:03 schreef MLI het volgende:
Ik draai er nu één. Straks naar school en werken.
Ik draai met de tip er een stukje uit, als 'ie klaar is duw ik hem erin. Geen uitsteeksels en hij is iets strakkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je houd 9 van de 10 keer nog een stukje vloe over aan de achterkant en dat is onprettig dus brand je het weg
Ga je ook mee vanavond?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik draai met de tip er een stukje uit, als 'ie klaar is duw ik hem erin. Geen uitsteeksels en hij is iets strakker.
nog geen 24 uurquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
jonge, ik wil ook jonko, lang geleden.
Wat, wanneer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nog geen 24 uur
maar gaan wij naar Den haag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |