SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voordeelzak en dan weer vriendjes?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Me fave!! Wat doe je!!![]()
![]()
jij krijgt een mijn-vriendin-verbod
.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik wil zeggen kansloos maar je avatar is Legen....wait for it.. dary!
Geen pics?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag eindelijk geleerd m'n eigen jointje te draaien. Hij was prachtig geworden.
srsly als ik dit gister zag:@quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:37 schreef Birra het volgende:
Wie wil afspreken vanavond om te smoken?
Omgeving Den Haag, liefste Le Mistral in de Weimarstraat..
lol maak daar maar 5/6 x vanquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaa. Minimaal 3/4 keer per week
We kunnen heus binnenkort nog wel afspreken.quote:
quote:
roep maar ik ben non-stop vrij behalve zaterdag de gehele dagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:56 schreef Birra het volgende:
[..]
We kunnen heus binnenkort nog wel afspreken..
wiet - Jack Herror en anders is Shiva/White Widow ook prima te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:32 schreef gers het volgende:
lieve blowende hippies
wat moet ik kaufen ?
en hoe kan ik draaien aangezien ik daarin dik zal failenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wiet - Jack Herror en anders is Shiva/White Widow ook prima te doen
Nou, ik ben morgen vrij, dus vanavond?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
roep maar ik ben non-stop vrij behalve zaterdag de gehele dagen liefst avonden want wss wil NoelGallagher ook mee
ik geef zo een voorbeeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:36 schreef gers het volgende:
[..]
en hoe kan ik draaien aangezien ik daarin dik zal failen
klinkt verleidelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:39 schreef Birra het volgende:
[..]
Nou, ik ben morgen vrij, dus vanavond?
Wordt dit een coffeeshop meet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
klinkt verleidelijkik bel/sms Noel zo wel ff
en waar wou je meeten? en welke FOK!-ers gaan er nog meer mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |