quote:
Ah, chill. Dan wil ik hier ook posten. Lekker aan het roken nu na een volle dag met examens en stagequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is het smokers-topic. Hier wordt gechilled. Voor ruzie en gedoe maak je maar een alcoholtopic ofzo.
ik diss de jonkos niet swa...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Beter diss je die jonko's niet, Barra Swa.
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verdien ik een stuk meer dan jij als je al klaar bent met je opleiding : "Applicatie Ontwikkelaar $$$"
19 CMquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Lekker belangrijk..
Hoe groot is je piemol?
In dat geval kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik jouw baas ben. JOUW BAAS ZEG IK JE!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:52 schreef zovty het volgende:
[..]
In dat geval kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik jouw baas ben. JOUW BAAS ZEG IK JE!.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:52 schreef zovty het volgende:
[..]
In dat geval kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik jouw baas ben. JOUW BAAS ZEG IK JE!.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
je vriendin vroeg of ik me schoenen op kwam halen
Vaker draaien, dan gaan die periodes ook over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie ook soms een tijdelijk bepaald gebrek bij het draaien? Soms heb ik een periode dat de vloe slap zit bij de tip, of dat de bovenkant losraakt bij het afscheuren ofzo. Het is opmerkelijk vaak een bepaalde draaifout in een bepaalde periode![]()
.
[..]!
Oja, dat paartje maatje 36 roze teenslippers. Daar zei ze iets over ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
je vriendin vroeg of ik me schoenen op kwam halen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Oja, dat paartje maatje 36 roze teenslippers. Daar zei ze iets over ja.
Me fave!! Wat doe je!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
owja... ik ipv mijn boxer kwam ik met jou tijger tanga tegen
ik heb hem weggegooid
Mwah, ik vind het geen echte stimulans wat creativiteit betreft. Vooral omdat wat in het hoofdje zit op de een of andere manier naar enen en nullen of lijnen op papier moet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef MLI het volgende:
Jointjes roken. Momenteel rook ik weer wat meer (elke dag dus weer) maar ik kan het tijdelijk beperken. Er totaal mee stoppen heb ik geen behoefte aan en momenteel kan ik het gezien mijn verantwoordelijkheden prima aan. Als ik werk, rook ik alleen in het weekend.
Verder vind ik het tofste altijd de ideeën die ik heb als ik stoned ben. Of dat je ineens allerlei fouten in films op gaan vallen. Roken met bekenden doe ik het liefst als ik ze écht goed ken, niet met vage bekenden (tenzij op een feestje, dan is delen ineens veel toffer).
En ik ben 25. Maar wel mijn tweede jeugd i.v.m. late student.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |