ok is goed maar dan wel vanaf half 6 dan kan ik nog etenquote:
Wat vanaf half 6? Werken? Nee, 6 uur. Vanavond niet bapen, want PSV moet voetballen. En morgen de trein van 18:00 naar Den Haag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ok is goed maar dan wel vanaf half 6 dan kan ik nog eten![]()
vanavond ook baapen als ik niet naar nick ga? en hoelaat gaan we naar den haag?
ok 6 uur en jammer en ja is goed en ik kom nog wel ff langs vanavond zodat we op de planning kunnen kliederen en aart uit kunnen lachenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vanaf half 6? Werken? Nee, 6 uur. Vanavond niet bapen, want PSV moet voetballen. En morgen de trein van 18:00 naar Den Haag?
okquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:39 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ok 6 uur en jammer en ja is goed en ik kom nog wel ff langs vanavond zodat we op de planning kunnen kliederen en aart uit kunnen lachen
Dan wordtiee viess brada. niet branden, dan vouw ik hem nog het liefstquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
je houd 9 van de 10 keer nog een stukje vloe over aan de achterkant en dat is onprettig dus brand je het weg
Tik je joint eens aan met dat stukje vloei eraan... brand het weg en tik hem dan eens aan, je hoort het verschil alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:56 schreef gers het volgende:
waarom moet je eigenlijk dat tipje inbranden
Wat een gedoe. Je kan toch ook gewoon zorgen dat het tipje strak aan het einde van de vloei zit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tik je joint eens aan met dat stukje vloei eraan... brand het weg en tik hem dan eens aan, je hoort het verschil al
zo hoog zijn mijn skills nog nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Je kan toch ook gewoon zorgen dat het tipje strak aan het einde van de vloei zit.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Je kan toch ook gewoon zorgen dat het tipje strak aan het einde van de vloei zit.
die as smaak valt reuze meequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat dus.
Plus, als je skills nog niet zover zijn, branden vind ik persoonlijk veel minder dan gewoon een stukje vloei over hebben.
En anders stukje eraf scheuren.
Vieze assmaak in je bek is ook niet altijd even lekker
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja nou ja, toen ik ooit geen aansteker had maar t met een lucifer deed wat het een traumatische ervaring
Toen was ik nog jong en naief
morgenavond ga ik met NG naar Denhaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:03 schreef Paramnesia het volgende:
Even een samenvatting over de meet?
Ik sta wel in kaste 2 van KLB, dus ik ben de moeite waardquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
morgenavond ga ik met NG naar Denhaag
ik ben jou baas dus ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik sta wel in kaste 2 van KLB, dus ik ben de moeite waard![]()
Dude ik wil mee danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
morgenavond ga ik met NG naar Denhaag
dan kijken we voetbal @ kroeg of ergens anders?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, want heb nu stage en straks werken, en ik wil voetbal kijken.
Kan ook voetbal kijken in Mistral.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
dan kijken we voetbal @ kroeg of ergens anders?
Nee, was toen net pas vrij, morgen ben ik vrij!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
was je de hele dag vrij?dan hadden we best kunnen blowen
Jongen op een dag ga je toch ooit dood, dus of dat nou aan een sigaret is, dat je onder een of ander busje komt of dat je toch ouderwets een begrafenis krijgtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Afbranden van het stukje vloe bij de tip. Als rokers krijgen we al de nodige schadelijke stoffen binnen, ik ga echt niet met m'n bek aan dat stuk pure kanker sucken
.
..Bovendien vind ik het gewoon vies smakenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:20 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
Jongen op een dag ga je toch ooit dood, dus of dat nou aan een sigaret is, dat je onder een of ander busje komt of dat je toch ouderwets een begrafenis krijgt
Jaja, ik ook, ik heb zelfs dit topic geopendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef DeRuphelman het volgende:
Ik vind wiet reuze ok. dat is mijn mening er over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |