toch?quote:Dufties, de bloemenkinderen komen...
Krabben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:42 schreef Adelante het volgende:
Dinsdag
en ik moestkrabben
vanmorgen, kutijs op de voorruit
jeweettog met zo'n cheapass ijskrabber van plasticquote:
Ja ik weet wat het.. Ik heb mijn haar zwart geverft vorige week (kunstmatige intelligentie)..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
jeweettog met zo'n cheapass ijskrabber van plastic
In het Oosten is het landklimaat en geen zeeklimaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het.. Ik heb mijn haar zwart geverft vorige week (kunstmatige intelligentie)..
Maaaaaaaar.... Ik hoefde niet te krabben en ik vond het niet zo koud..
Jaja, je bent stoer.quote:
Hier was motregen en zon. Op zich wel fijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef Jarno het volgende:
Vier graden vanochtend. Gelukkig regende het ook nog eens, waardoor het als -10 aanvoelde op de fiets. Keitof.
Staat niet raar.. Maar ik mag het niet meer verven van mijn Oma.. Maar dat zei ze vorig jaar ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
En zwart haar is, hoewel bruin nog meer
Eentje van 28 cm!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaja, je bent stoer.. En je hebt een grote piemel.
.
We zijn toch allemaal oldbies onder elkaar zeg..
Om kwart over zeven was er hier nog weinig zon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Hier was motregen en zon. Op zich wel fijn.
Wat een achterbuurt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Om kwart over zeven was er hier nog weinig zon.
Die ken ik niet! Maar het klinkt of ik wat gemist heb!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef Anosmie het volgende:
Moondreamers! Die had ik ook. Met een verhalen-en-zoete-liedjes-cassettebandje.
Norit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
Godver... Aan de race en ik heb vanmiddag een sollicitatie.
Als je daar 3 van neemt dan hoef je gelijk een week niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Jarno het volgende:
Norit is voor mietjes. Immodium is dé shit.
Eerst gewoon een banaantje en wat vezelrijk eten proberen joh!quote:
Heb ik van horen zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Als je daar 3 van neemt dan hoef je gelijk een week niet meer.
Alsof jij verstand hebt van bananen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef Ripley het volgende:
Eerst gewoon een banaantje en wat vezelrijk eten proberen joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |