toch?quote:Dufties, de bloemenkinderen komen...
Krabben?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:42 schreef Adelante het volgende:
Dinsdag
en ik moestkrabben
vanmorgen, kutijs op de voorruit
jeweettog met zo'n cheapass ijskrabber van plasticquote:
Ja ik weet wat het.. Ik heb mijn haar zwart geverft vorige week (kunstmatige intelligentie)..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
jeweettog met zo'n cheapass ijskrabber van plastic
In het Oosten is het landklimaat en geen zeeklimaatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het.. Ik heb mijn haar zwart geverft vorige week (kunstmatige intelligentie)..
Maaaaaaaar.... Ik hoefde niet te krabben en ik vond het niet zo koud..
Jaja, je bent stoer.quote:
Hier was motregen en zon. Op zich wel fijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef Jarno het volgende:
Vier graden vanochtend. Gelukkig regende het ook nog eens, waardoor het als -10 aanvoelde op de fiets. Keitof.
Staat niet raar.. Maar ik mag het niet meer verven van mijn Oma.. Maar dat zei ze vorig jaar ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
En zwart haar is, hoewel bruin nog meer
Eentje van 28 cm!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaja, je bent stoer.. En je hebt een grote piemel.
.
We zijn toch allemaal oldbies onder elkaar zeg..
Om kwart over zeven was er hier nog weinig zon.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Hier was motregen en zon. Op zich wel fijn.
Wat een achterbuurt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Om kwart over zeven was er hier nog weinig zon.
Die ken ik niet! Maar het klinkt of ik wat gemist heb!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:23 schreef Anosmie het volgende:
Moondreamers! Die had ik ook. Met een verhalen-en-zoete-liedjes-cassettebandje.
Norit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
Godver... Aan de race en ik heb vanmiddag een sollicitatie.
Als je daar 3 van neemt dan hoef je gelijk een week niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Jarno het volgende:
Norit is voor mietjes. Immodium is dé shit.
Eerst gewoon een banaantje en wat vezelrijk eten proberen joh!quote:
Heb ik van horen zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Als je daar 3 van neemt dan hoef je gelijk een week niet meer.
Alsof jij verstand hebt van bananen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef Ripley het volgende:
Eerst gewoon een banaantje en wat vezelrijk eten proberen joh!
Allebei voor mietjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij hebben wij die Logic Studio hier liggen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef zovty het volgende:
Nu we het er toch over hebben..
Ik wil een notebookje kopen. Van apple.
Ik, en mijnwederhelft
, willen ermee surfen/msn/mail/rcen op de bank.
Af en toe een word/excel documentje bewerken.
Misschien een dvdtje bekijken of wat dingen downloaden.
Ik heb geen zin in gedoe en gegoochel, ik heb al een ict-baan.
Ik wil er ook muziek mee maken. Gewoon om te spelen. Het muziekspeelgoed wat ik nu heb is te beperkt.
Ik zat te denken aan een macbook met logic studio.
Ideeen? Suggesties? Ervaringen? Tips?
HOAX. Mac's gaan niet stuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij die Logic Studio hier liggen..
Wanneer ik de mac gemaakt heb zal ik het eens installeren om te kijken..
Ja ja ja ja.. Deze Mac hier zegt anders..quote:
Komt er uit de koptelefoon aansluiting een voldoende geluidskwaliteit om lekker met muziek te spelen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:57 schreef Jarno het volgende:
Ik zou de nieuwe MacBook halen zov. Of de witte, als je op budget bent..
NIET bij de MediaMarkt kopen..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Komt er uit de koptelefoon aansluiting een voldoende geluidskwaliteit om lekker met muziek te spelen?
En kun je een monitor aansluiten op zo'n macbook en dan dual screen werken?
En, bestellen bij apple, of bij mediamarkt halen?
Geluid is niet echt mijn ding, dus dat kan ik je niet vertellen. Qua display zit er een MiniDisplayPort op waar je van alles op kunt aansluiten. Dual screen werken is geen probleem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Komt er uit de koptelefoon aansluiting een voldoende geluidskwaliteit om lekker met muziek te spelen?
En kun je een monitor aansluiten op zo'n macbook en dan dual screen werken?
En, bestellen bij apple, of bij mediamarkt halen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef Jarno het volgende:
Tof en kundig personeel, en je kunt even de tijd nemen om alles te bepotelen
Ghehehhe! Fantastisch, ga je morgen "warempel!" gebruiken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Wis en waarachtig! In alle rapporten die ik vandaag ga produceren ga ik die zinsnede opnemen.
Ben op het ogenblik mijn geluk met banaan aan het testen.quote:
Oef!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Jarno het volgende:
Vezelrijk eten doe ik wel, maar ik ben helaas getroffen door het diaritus virus van mijn dochtertje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eerst gewoon een banaantje en wat vezelrijk eten proberen joh!
Macbookje is zeker niet verkeerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:18 schreef zovty het volgende:
Nu we het er toch over hebben..
Ik wil een notebookje kopen. Van apple.
Ik, en mijnwederhelft
, willen ermee surfen/msn/mail/rcen op de bank.
Af en toe een word/excel documentje bewerken.
Misschien een dvdtje bekijken of wat dingen downloaden.
Ik heb geen zin in gedoe en gegoochel, ik heb al een ict-baan.
Ik wil er ook muziek mee maken. Gewoon om te spelen. Het muziekspeelgoed wat ik nu heb is te beperkt.
Ik zat te denken aan een macbook met logic studio.
Ideeen? Suggesties? Ervaringen? Tips?
Net als in de rest van de wereld: hoogstwaarschijnlijk complete onverschilligheid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:47 schreef zovty het volgende:
Ik moet zondag in utrecht zijn voor een verjaardag, en laat 't nou net koopzondag zijn!
Misschien wip ik daar wel even binnen. Krijg ik korting of vuile blikken als ik jouw naam noem J.?
Hij heeft nu toch helemaal geen MacBook?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Macbookje is zeker niet verkeerd.
Maar over muziek programma's, ben je Garageband, dat gratis bij je macbook geleverd wordt, al ontgroeid dan?
Nee, ik heb niet eens een mac, maar ik heb even zitten kijken tussen de verschillen tussen garageband (dat heet tegenwoordig toch logic express?) en logic studio, en d'r zaten een paar dingen in waarvan ik gelijk dacht: ja, dat wil ik toch.Ik weet niet meer hoe en wat. En mezelf kennende; als het er niet mee kan dan kijk ik er niet meer naar om, als het wel kan dan blijf ik er mee spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Macbookje is zeker niet verkeerd.
Maar over muziek programma's, ben je Garageband, dat gratis bij je macbook geleverd wordt, al ontgroeid dan?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor de werkzoekenden onder ons hebben we bij de gemeente nog een mooie vacature.
Tja, je kunt altijd nog oevrstappen op Logic Studio denk ik dan maar weer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens een mac, maar ik heb even zitten kijken tussen de verschillen tussen garageband (dat heet tegenwoordig toch logic express?) en logic studio, en d'r zaten een paar dingen in waarvan ik gelijk dacht: ja, dat wil ik toch.Ik weet niet meer hoe en wat. En mezelf kennende; als het er niet mee kan dan kijk ik er niet meer naar om, als het wel kan dan blijf ik er mee spelen.
Garage Band is nog steeds Garage Band hoor. En waarschijnlijk te beperkt voor jou, zo te horen. Kweenie of er ook trial's van zijn. Anders kun je er altijd nog 'op een andere manier' aankomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens een mac, maar ik heb even zitten kijken tussen de verschillen tussen garageband (dat heet tegenwoordig toch logic express?) en logic studio, en d'r zaten een paar dingen in waarvan ik gelijk dacht: ja, dat wil ik toch.Ik weet niet meer hoe en wat. En mezelf kennende; als het er niet mee kan dan kijk ik er niet meer naar om, als het wel kan dan blijf ik er mee spelen.
Zou je denken he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, je kunt altijd nog oevrstappen op Logic Studio denk ik dan maar weer.
Mja, als je er over denkt om een softwarepakket van $200 te gaan gebruiken zou ik wel zeker willen zijn dat het iets verder gaat dan 'ermee speulen'. Vraag het anders even in het Apple SC topic, Tijn is er en dat is ook nogal een muzikant met zijn Apple meuk geloof ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou je denken he?
Bij mij werkt het iets anders, het is vaak: het is nooit, of nu.
Maar de geluidskwaliteit, voor gebruik op een koptelefoon en evt wat simpele speakersetjes is toch voldoende om mee te speulen?
Tijn is okay.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef zovty het volgende:
Tijn is ook wel een oldbie toch? Te vertrouwen dus...
Tijn is absoluut te vertrouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef zovty het volgende:
Tijn is ook wel een oldbie toch? Te vertrouwen dus...
Dat klinkt alsof ie je met geen vinger heeft aangeraakt, terwijl ie wel in de gelegenheid wasquote:
Tijn is een schatje.quote:
Ik wist niet dat hij homo was!quote:
Hij heeft een lekker wijf aan de haak. De homoquote:
Zul je altijd zien. Bah!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft een lekker wijf aan de haak. De homo
Bij de aanschaf van Logic Studio zou ik meer denken aan wat professioneler bouwen en gebruik makend een setje (actieve)monitoren, MIDI apparatuur en een meersporig mengpaneel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar de geluidskwaliteit, voor gebruik op een koptelefoon en evt wat simpele speakersetjes is toch voldoende om mee te speulen?
Zie je nou! Je had gewoon de stekker er niet in gestopt ofzo!quote:
Hallo ik ben niet achterlijk hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zie je nou! Je had gewoon de stekker er niet in gestopt ofzo!
Oh sorry. Dan verwar ik je met iemand anders denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh sorry. Dan verwar ik je met iemand anders denk ik.
Oeh! Eerlijke versie? Of een deze-kan-ik-delen-met-al-mijn-forum-vriendjes-versie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
O en wij hebben hier Logic Express 8 liggen..
Een eerlijke versiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oeh! Eerlijke versie? Of een deze-kan-ik-delen-met-al-mijn-forum-vriendjes-versie?
Goed punt, maar met een normale monitor ernaast is dat issue toch ook opgelost?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef Jarno het volgende:
Overigens, hou hier ook rekening mee: 13 inch is prima.
Ofzo.
Check.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Goed punt, maar met een normale monitor ernaast is dat issue toch ook opgelost?
En dat noemt zich nerd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:57 schreef Tally het volgende:
En ik heb hier ook Aperture 2 liggen.. Maar ik ken al die programma's niet
Ik ben een windows nerdquote:
quote:[17107]-[#altbin@EFNet]-[FULL]-[ Apple.Logic.Express.v8.Content.MACOSX.DVD-NoPE ]-[02/81]-np-aledc.par2 (1/1)
collection size: 3.41 GB, parts available: 9288 / 9288
- 80 other files
Meric start in de basis. Dan kunnen ze het wel schudden die mannen uit Eindhoven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:24 schreef zovty het volgende:
Ado gaat klop krijgen.
Maar evengoed fijne wedstrijd, hoop dat 't droog blijft.
Moet je nagaan hoe wij ons de hele dag voelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik struikel af en toe over fok als ik me echt de pestpokken verveel.
Damn zorgelijk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe wij ons de hele dag voelen.
Kun jij in OO?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Tering, sommige dingen veranderen echt nooit!
Alleen de goede dingen, SoTT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:43 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik struikel af en toe over fok als ik me echt de pestpokken verveel.
Waarschijnlijk niet.Ik sta op de afslag al vastquote:
GVD. Userid 16duizendzoveel ook gewoon. Newbie!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:49 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.Ik sta op de afslag al vast.
Yep, in slechte dingen.quote:
Thnx. Voel me gelijk ook een stuk jonger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
GVD. Userid 16duizendzoveel ook gewoon. Newbie!
SoTTquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
Heerlijk!quote:
En spreek jij Bannie/Malawi nog wel eens?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:56 schreef Anosmie het volgende:
Oh Noes!
Is er dan ook helemaal niks meer heilig?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:53 schreef SignOTheTimes het volgende:
Thnx. Voel me gelijk ook een stuk jonger.
Tegen 1803 kan ik gewoon niet op Jarno!
Amper SoTTje, amper.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:57 schreef SignOTheTimes het volgende:
En spreek jij Bannie/Malawi nog wel eens?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:41 schreef SignOTheTimes het volgende:
quote:
quote:
Mijn plensbui was vorige week SoTT.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:03 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oh yvonne...
Theezakjes trek ik nog wel... bonken en sliertjes wat minder!
Bah.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:08 schreef Ripley het volgende:
Kijk uit! Straks wordt het nog "gezellig"
Ik ben geneigd het te gooien op de kredietcrisisquote:
--->TRU(T)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:16 schreef Anosmie het volgende:
Maarre.. is dat ruimteschip nu al eens geland?
Of vonden ze aarde een te dure bestemming nu met die kredietcrisis en al.
Ah, vertel! AA momentje? Wil je erover praten? hoe voel je je nou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:12 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mijn plensbui was vorige week SoTT.
Dus je komt bonk-en-sliert-technisch op een lekker moment binnen.
Goed geintegreerd ie Turkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit hier met twee Turken op de kamer en die zitten toch af te geven op Marokkanen.
Je dacht dat ik de enige was die er op af gaf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit hier met twee Turken op de kamer en die zitten toch af te geven op Marokkanen.
Geloof me, A, die jongens komen met teksten waar ons aller Geert nog niet eens aan zou beginnen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:30 schreef Armageddon het volgende:
Je dacht dat ik de enige was die er op af gaf?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof me, A, die jongens komen met teksten waar ons aller Geert nog niet eens aan zou beginnen.
Die Geert he, die zou best een goeie troeliwoelie zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof me, A, die jongens komen met teksten waar ons aller Geert nog niet eens aan zou beginnen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Die Geert he, die zou best een goeie troeliwoelie zijn.
[ afbeelding ]
echte ariërs natuurlijk, blond haar en blauwe ogenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:24 schreef n00cL30n het volgende:
Gheheheehe...
Wat voor een toekomstige kinderen zou dat geven zeg?
huh?quote:
ahja mensen maken zich druk om voetbalquote:
terug naar bed en aan de andere kant weer uitstappen jij.quote:
www.tallyzegthetdushetiswaar.nlquote:
En ik zeg het is waar!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar, ja maar,. a-not-mine zei het, niet Tally.
Met hetgeen het meeste resultaat oplevert.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:47 schreef Tally het volgende:
Fuck ik heb geen zin meer.. Ik heb genoeg te doen maar weet niet waar te beginnen
eigenlijk wil ik gewoon met het macje spelen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Met hetgeen het meeste resultaat oplevert.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:26 schreef Joene het volgende:
Mag je eindelijk weer neuken van doc ! moet je 80 uur per week werken.
Kut, dat is genaaid worden...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:26 schreef Joene het volgende:
Mag je eindelijk weer neuken van doc ! moet je 80 uur per week werken.
Arbeidsomstandigheden : check!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef Anosmie het volgende:
Typen gaat verdomde lastig als je op je handen zit om bevriezingsverschijnselen te voorkomen.
Wolkjesadem daarentegen is wel.
Die breken gek genoeg altijd af. Waardoor en de wlan stick kapot en de laptop snel door z'n vrije USB poorten gaat. Heel maf.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Dan douw je er toch een usb wlan stick in waar nog wel 2000 drivers van zijn.
Dan zeg je. Jammer, voor jou geen laptop meer. Tot ziens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Die breken gek genoeg altijd af. Waardoor en de wlan stick kapot en de laptop snel door z'n vrije USB poorten gaat. Heel maf.
Lusers..
Tot ze ineens helemaal [DIG] gingen praten he. Toen werd het zeker minder?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef SignOTheTimes het volgende:
Kut, vond het gisteren te leuk hier!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef SignOTheTimes het volgende:
Kut, vond het gisteren te leuk hier!
Ik snap er niks van maar ik voel je pijn. Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Af en toe denk ik toch echt met debielen te werken. Situatieschets:
UIO: Hallo, ik heb hier wat gegevens uit 2007.
Object: Dat kan.
UIO: Wat is daarvan de huidige status?
Object: Die hebben jullie gecontroleerd in 2007 en dus hebben jullie al die gegevens al.
UIO: ...
Dat waardeer ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef zovty het volgende:
Ik snap er niks van maar ik voel je pijn. Ik leef met je mee.
Pleur je hem weg die ps3 dan hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Saints Row 2 op de ps3 valt grafisch vies tegen vind ik.
Neuh , ik heb niks met ps3quote:
ik heb hetzelfde A.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Waarom kan ik mij jou niet herinneren? Ik loop hier toch al tien jaar rond.
Het zal de leeftijd wel zijn, Arma.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:30 schreef Armageddon het volgende:
![]()
Waarom kan ik mij jou niet herinneren? Ik loop hier toch al tien jaar rond.
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
dsquote:
Ja, denk je?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:39 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het zal de leeftijd wel zijn, Arma.
Je moet 'r gewoon een mobieltje geven (met een prepaid kaart natuurlijk). Kan ze je bellen als er problemen zijn, dat is veel rustiger voor je. En als ze niet belt heeft ze je ook niet echt nodig, nog veel rustiger voor je.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog een babyfoon in de aanbieding?
Helaas niet, kan je er wel een aanraden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Je moet 'r gewoon een mobieltje geven (met een prepaid kaart natuurlijk). Kan ze je bellen als er problemen zijn, dat is veel rustiger voor je. En als ze niet belt heeft ze je ook niet echt nodig, nog veel rustiger voor je.
Welke?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaas niet, kan je er wel een aanraden.
Godverdomme man.quote:Olieconcern Shell heeft in het derde kwartaal de markt overdonderd met een winst van 10,9 miljard dollar.
He neuk hoe was het bij de vliegers ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Helaas niet, kan je er wel een aanraden.
De Philips SCD497/00 (Avent)quote:
quote:Hoe ging je soli?
Is verplaatst naar volgende week donderdag. Ik kon mezelf gewoon niet van de pot rukken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef Joene het volgende:
[..]
He neuk hoe was het bij de vliegers ?
Yeah right!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
Dat soort dingen hoor je in OUD te posten Arma
Die van ons hebben we pas in de kliko laten zakken.. Men. Wat een gaar ding was dat. Ik geloof dat ik daar ondertussen al van alles op ontvangen heb: de buren, de overburen, SBS6 en 3FM maar nog nooit ONZE transmitter.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van ons hebben we pas in de kliko laten zakken.. Men. Wat een gaar ding was dat. Ik geloof dat ik daar ondertussen al van alles op ontvangen heb: de buren, de overburen, SBS6 en 3FM maar nog nooit ONZE transmitter..
Nice! Ik heb nog geen nare dingen meegemaakt met deze.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Laat ik die nu net op marktplaats hebben gekocht. Nieuw in doos voor 75 euro.
Je moet het durven.quote:
Ghehehe, het is altijd de eerste die de meeste zorgen baart he?quote:
Dat was ik even vergeten!quote:
* Tally stofi over het hoofd aaitquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:19 schreef Ripley het volgende:
*insert hysterische amerikaanse plattelandshuisvrouwen gejoel*
Dat mag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:51 schreef zovty het volgende:
Is er iemand die ik eens een technische vraag over een cisco 877 (of iets dergelijks) mag stellen?
Is dit de vraag reeds?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb ik ook enige kans op een relevant antwoord?
ISorry, ik heb alleen relevante antwoorden op vragen over televisieprogramma's en troeliewoeliesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb ik ook enige kans op een relevant antwoord?
Je hebt alleen antwoorden op de grote levensvragen dus. Achja, zulke mensen moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
ISorry, ik heb alleen relevante antwoorden op vragen over televisieprogramma's en troeliewoelies
Welk IOS image zit erin? Advanced Security of IP Services?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef zovty het volgende:
Ik probeer het gewoon...
Ik heb een cisco877. En ik wil het aantal gelijktijdige TCP sessions verlagen. (Verlagen ja.)
Stel ik uberhaupt de juiste vraag?
De A-Mac in Utrecht is toch de besteste!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef zovty het volgende:
[..].
Breda heeft trouwens ook een macwinkel! Jeuh!
Beuh.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welk IOS image zit erin? Advanced Security of IP Services?
Dat valt wel mee toch? Van die tieten...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:16 schreef Jarno het volgende:
Zieje. Zelfs SHE zegt het. En die heeft grote tieten. Dus.
Ik vind het wel een type voor grote tieten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Van die tieten...
Ik eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het wel een type voor grote tieten.
Dan heb je denk ik de Advanced Security, die's default en redelijk beperkt. Denk niet dat het daarmee gaat lukken. Kun je het niet op de clients oplossen of zijn het niet 'jullie' pc's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Beuh.![]()
Wat is het goedkoopste? Die dus.
Ik zal je even wat meer info geven;
Router staat op een van onze vele locaties. Op deze locatie mogen de gebruikers onbeperkt surfen en downloaden (jaja). Maar ze maken wel gebruik van de centrale internet koppeling in het datacenter. Nu zijn ze zo druk aan het leechen dat onze centrale content filter het te druk krijgt. Ik zou dus van die locatie het aantal tcp sessions willen beperken zodat onze content filter weer sessions overhoudt.
Alvast bedankt voor het meedenken J.
Wat betaal je voor het antwoord en/of voor foto's?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:21 schreef zovty het volgende:
Wie heeft het meeste mensenkennis SHE? Post eens een foto.
En als we nou toch die andere hebben, hoe zou het dan moeten? Kun je upgraden van de ene naar de andere?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik de Advanced Security, die's default en redelijk beperkt.
Ze hebben ook volledige vrijheid op de pc's. (Met support tot aan de deur.)quote:Denk niet dat het daarmee gaat lukken. Kun je het niet op de clients oplossen of zijn het niet 'jullie' pc's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |