Ow daar doen ze gelukkig niet moelijk over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha en krijg je niet doorbetaald of wel zeker?!
Ik heb nu nog ongeveer 7 tot 9 maanden fysio voor de boeg,quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha...
Ook echt bedankt voor je inzet
Maar inderdaad wtf gek..
Dat is zeker waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow daar doen ze gelukkig niet moelijk over.
Maarja is wel relax toch maar een shift van 3,5 uur dus goed te doen
Gila, spreek je hier vast snel weerquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Anyways mensen tot morgen ik ben weg
geen dank, dag aapquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Ja mensen..
Ik ben aan het afsluiten tot morgen en bedankt voor jullie inzet
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:59 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is zeker waar
Anyways mensen tot morgen ik ben weg
heb je hem geslagen met je cactus?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft net een student die een leraar aan wilde vallen een pijnlijke schouder bezorgd
Barra... Wat hebben die mensen allemaal gegeten dit weekend?
het is hier al de hele tijd ontzettend druk :Squote:Op maandag 27 oktober 2008 17:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Zo, ik ben ook nog ff trug...gewoon nog fecking druk gehad ook
7 is de max las ik net btwquote:
1e dag van de week en ik heb 't hier al weer helemaal gehad...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het is hier al de hele tijd ontzettend druk :S
ik had het al helemaal gehad voor de dag begon!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
1e dag van de week en ik heb 't hier al weer helemaal gehad...
doe het nou niet, eigewijsquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:08 schreef Droxz.nl het volgende:
26 minuten, Farcry2 binnen
Zo toch maar even kijken
Ik heb alle pepsels van Logi opgegetenquote:
ik weet het niet... ik zou haast stoppen met vlees etenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:08 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft net een student die een leraar aan wilde vallen een pijnlijke schouder bezorgd
Barra... Wat hebben die mensen allemaal gegeten dit weekend?
vreetzak!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb alle pepsels van Logi opgegeten
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://i7.photobucket.com/albums/y282/eshuis121/k3.jpg
i dont need a god damn sock
quote:
lol.. ja ja zou ik ook zeggenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
in die contekst was hij ook grappig maar het ging om een ander topic... ctrl c had niet goed gepakt
Ze zit de laatste tijd toch al te klagen dat ze wil afvallen enzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vreetzak!nou heeft Logi woensdag niets meer
Nope, ze willen dat je die uren inhaalt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als naar de huisarts gaan, krijg je normaal toch gewoon vrij voor?
Wil ze nu weer afvallen? Die weet ook niet wat ze wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze zit de laatste tijd toch al te klagen dat ze wil afvallen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |