hahahahaha, sommige mensen snappen het echt niet hequote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
omg, sluit je een call af als ict afdeling krijg je terug:
Ja dankje, maar wanneer krijgen we de prullenbak?
WE ZIJN ICT geen technische dienst
Blijkbaar niet bij zijn werkquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als naar de huisarts gaan, krijg je normaal toch gewoon vrij voor?
gast ik wacht nog steeds op onze kapstok!!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
omg, sluit je een call af als ict afdeling krijg je terug:
Ja dankje, maar wanneer krijgen we de prullenbak?
WE ZIJN ICT geen technische dienst
niet hierquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als naar de huisarts gaan, krijg je normaal toch gewoon vrij voor?
Neus en oren kan natuurlijk ook altijd nogquote:
ach jah inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, sommige mensen snappen het echt niet he
Das is wel heel gierig zeg... dat ik dat ik voor een gierig bedrijf werkte, maar dat blijkt zo te horen mee te vallenquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast ik wacht nog steeds op onze kapstok!!
quote:
Waar werk jij in de kas ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet straks werken maar daar heb ik geen internet![]()
bij deze:quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast ik wacht nog steeds op onze kapstok!!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das is wel heel gierig zeg... dat ik dat ik voor een gierig bedrijf werkte, maar dat blijkt zo te horen mee te vallen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:
En die heeft geen internet of is alles geblocked..?!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah ik werk af en toe bij een callcenter
Dan nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar hang ik mijn jasje echt niet aan op!
Fuck.. doe ik geen edit maar qoute..quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
En die heeft geen internet of is alles geblocked..?!
Nah maar je mag er in principe niet op omdat als er iets verkeerds op die server binnekomt en heel het systeem platligt er grote problemen zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
En die heeft geen internet of is alles geblocked..?!
omg hahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah maar je mag er in principe niet op omdat als er iets verkeerds op die server binnekomt en heel het systeem platligt er grote problemen zijn
Dan neem ik pauze tot het IT mannetje alles heeft gefixtquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Fuck.. doe ik geen edit maar qoute..
Anyways wat nou als programma waar je je order moet invoeren kapot gaat..
Moet je het dan via papiertje doen.. lekker falend wij moesten het dan in de webstraat doen
Uh... ok?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Haha en krijg je niet doorbetaald of wel zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan neem ik pauze tot het IT mannetje alles heeft gefixt
Met zulke belachelijke regels had ik echt al gezegd: "Bedankt voor je inzet en ongezien de tyfus!"quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
alles wat je niet werkt.. waarvoor dan ook.. moet ingehaald worden..
maar als ze denken dat ik meer dan 32 uur ga werken.. hebben ze lekker pech.. en kunnen ze dus fluiten naar de in te halen uren!
Haha...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met zulke belachelijke regels had ik echt al gezegd: "Bedankt voor je inzet en ongezien de tyfus!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |