quote:
Ja het is óf een PS3 met een zooitje games, óf een aandeel Volkswagen. Kom op...quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Iedereen verkoopt álle andere aandelen en gaat massaal in VW zitten. En dan ook die bizar hoge koers (vergeleken met die 325 eerder) wíllen betalen.
Iedereen = Porsche lijkt mequote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Iedereen verkoopt álle andere aandelen en gaat massaal in VW zitten. En dan ook die bizar hoge koers (vergeleken met die 325 eerder) wíllen betalen.
Er gaan snel mensen uitstappen iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef star_gazer het volgende:
Dit is een luchtbel, kan haast niet anders.
DAX +3,3%quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt alles in de min @ de DAX, behalve VW. En daardoor dan 2,6% in de plus staan. Bizar.
wel een leuk gezicht trouwens..quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt alles in de min @ de DAX, behalve VW. En daardoor dan 2,6% in de plus staan. Bizar.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er gaan snel mensen uitstappen idd. En dan is 't 'prik'!
tel uit je verlies, va 600 naar 500 in enkele minutenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Alweer gezakt naar 500 en een beetje trouwens
Niet geluktquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef ItaloDancer het volgende:
300x TomTom NV Turbo Long 4,50 à 1,90 euro... doe mij die maar
Die is mij overigens ook niet gelukt. Mn internet is zo rete traag op dit moment, Het enige wat ik op dit moment nog in mijn portefeuille heb is TL op de AEX, ja die van 230 ja, naja. fingers crossed, echt een poephekel aan dat internet zo traag is, ( speedtest geeft aan ong 15k/s ) en je zo niet kunt reageren op dingen in het laatste half uurquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet gelukt![]()
Maar ja misschien ben ik er morgenochtend blij mee. (al denk ik nu toch van niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |