Het is creme ja!quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je witte Tommy ook. En dan draag je die bruine
geinig, voelde me gevleid meer dan dat was het ook nooit, anders had ik hem wel mijn huis in gesleurdquote:
De Tommy wel. De bruine beslist nietquote:
Ik ken de bruine volgens mij niet.. pssst we moeten ff meeten op 8 nov. voor Pann. Om 21u ff mac'n ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Tommy wel. De bruine beslist niet
Die jas kostte 350 euro en die ander was ook duur echt leer heb niet zoveel mensen mee zien lopenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Idie 2 jassen ja. Maar als iedereen met 1 soort jas op straat loopt (die dus toevallig
) hoef ik hem niet meer
Hij bedoelt mijn XXXL jas volgens mij je weet wel de sloeber jasquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken de bruine volgens mij niet.. pssst we moeten ff meeten op 8 nov. voor Pann. Om 21u ff mac'n ofzo![]()
Hee Cahir en Brightside, gaan jullie mee?![]()
Is goed. Hou wel rekening met m'n Tilburgfobie.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef MisterO het volgende:
Ik ken de bruine volgens mij niet.. pssst we moeten ff meeten op 8 nov. voor Pann. Om 21u ff mac'n ofzo![]()
Je bedoelt dat colbert?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij bedoelt mijn XXXL jas volgens mij je weet wel de sloeber jas
Ik wil wel meeten ben wel deels afhankelijk van K geen idee hoe laat hij heen wilt ga hem ompraten, en hij wil mijn bf zienquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is goed. Hou wel rekening met m'n Tilburgfobie.
Vertel? en hoe kunnen we er rekening mee houden? veel milkshakes?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is goed. Hou wel rekening met m'n Tilburgfobie.
Nee, het is geen colbert. Gewoon een vrij dikke jas, groot en dan bruin.quote:
OMG die colbert is gaaf die fluweel achtig, ik bedoel mijn hele grote jas toen ik een keertje zin had om hetero uit te zien zag je me mee lopenquote:
Oogkleppen en vooral oordoppen. Dan laat ik me wel via station en Mac naar 013 slepen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:37 schreef MisterO het volgende:
Vertel? en hoe kunnen we er rekening mee houden? veel milkshakes?
Volgens mij heb ik daar een foto van waar jij niet zo charmant op staatquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG die colbert is gaaf die fluweel achtig, ik bedoel mijn hele grote jas toen ik een keertje zin had om hetero uit te zien zag je me mee lopen
Why? ik vond het superrrrrrrrrquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:40 schreef samjustme het volgende:
Vorig jaar was ik chago tijdens pann tilburg
Jeetje. het is wel heel ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oogkleppen en vooral oordoppen. Dan laat ik me wel via station en Mac naar 013 slepen.
Vanwege de Columbiaanse hoer met wie ik toendertijd datequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Why? ik vond het superrrrrrrrrow ik me nog herinneren dat je eerder wegging ofzo.
Nee, ik heb het niet zo op den Kruikenzeiker.quote:
A, B, C en D ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vanwege de Columbiaanse hoer met wie ik toendertijd dateS kussen maakte die nacht deels goed
![]()
kan me nog herinneren toen een jongen me aanspraak en zei wat een leuke t shirt heb je aan mijn opmerking niet HM
Ow ja, hij negeerde je en we zagen hem daar met een andere jongenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vanwege de Columbiaanse hoer met wie ik toendertijd dateS kussen maakte die nacht deels goed
![]()
kan me nog herinneren toen een jongen me aanspraak en zei wat een leuke t shirt heb je aan mijn opmerking niet HM
NEEEE snik , we gaan lekker meeten heb je lang niet meer irl gezienquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een foto van waar jij niet zo charmant op staat![]()
Maaar ik wil je bf natuurlijk ook zien, dus maccen om 9u
Een ander jongen nee joh het was een verwijfde sloerie die bekend stond als sloerie in de scene ik had beter kunnen weten boeiendquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ja, hij negeerde je en we zagen hem daar met een andere jongen![]()
Ik kan me ook nog herinneren dat een bepaalde user mij probeerde te zoenendat het alweer een jaartje geleden is zeg
Ik weet het, heb er echt zin inquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
NEEEE snik , we gaan lekker meeten heb je lang niet meer irl gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |