Laatste foto zie ik vaak in combo met een grijze capuchon, is best hip. Wel oud.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze jas, maar dan in het grijs![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt tijdloosquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Laatste foto zie ik vaak in combo met een grijze capuchon, is best hip. Wel oud.
arrafat sjaalquote:
Arafat sjaalquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
arrafat sjaaldie tot over je neus opgetrokken
krijg je het echt niet koud
O+
En als je dan de winkel instapt rent iedereen gillend weg.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
arrafat sjaaldie tot over je neus opgetrokken
krijg je het echt niet koud
O+
Niet erg schat (K)quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Arafat sjaal![]()
![]()
![]()
Bomberjack![]()
sorry lief
Heb je tenminste alle ruimtequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
En als je dan de winkel instapt rent iedereen gillend weg.
Haar strak naar achter en met een deftig accent pratenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb een belachelijk mooie stoffen trenchcoat. (L) Alleen met bepaalde kleren eronder zie ik er wel gelijk een beetje VVD uit.
Geen zwarte leren jas dusquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet erg schat (K)
ik vraag toch ook om jassen-tips?
Ik zit niet zo in de modequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef MrBrightside het volgende:
Arafatsjalen zijn ook al best wel passé.
Aangezien Brad in dollars betaald krijgt, maakt dat natuurlijk geen flikker uit, he?quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Helaas is 1 euro geen 10.000 dollar meer waard
Mijn zwart leren jas is toch coolquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen zwarte leren jas dus![]()
en ook niet MIJN jas kopen![]()
Verder vind ik dat er dit jaar echt heel weinig leuke jassen zijn. Alles is hetzelfde.
Bij de Bijenkorf waren wel hele toffe, maja die zijn gelijk 250 euro en daar doe ik niet aan...
Boss had wel een paar mooie dit jaa. Maar ja, dan ben je wel tweehonderdzoveel kwijt ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:19 schreef MisterO het volgende:
Geen zwarte leren jas dus![]()
en ook niet MIJN jas kopen![]()
Verder vind ik dat er dit jaar echt heel weinig leuke jassen zijn. Alles is hetzelfde.
Bij de Bijenkorf waren wel hele toffe, maja die zijn gelijk 250 euro en daar doe ik niet aan...
Je witte Tommy ook. En dan draag je die bruinequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef samjustme het volgende:
Mijn zwart leren jas is toch coolen mijn Sex and the City achtig
Die hadden wat mij betreft met Arafat de grond in mogen verdwijnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:18 schreef MrBrightside het volgende:
Arafatsjalen zijn ook al best wel passé.
de tijden dat Nuno o me geilde vond ik best wel geinigquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie. Dat gevoel heb ik. Nuno maakt(e) alleen maar seksueel getinte opmerkingen, ook als het daar niet over ging.
Melle leest mee hequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
de tijden dat Nuno o me geilde vond ik best wel geinig
Iquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mijn zwart leren jas is toch coolen mijn Sex and the City achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |