abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:41:36 #51
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62720707
Ik zie ze eerder woensdag onderuit gaan dan zondag, bij twente zal iedereen wel scherp zijn maar heracles is typisch zon wedstrijd dat bepaalde spelers niet 100% gaan
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62720771
Gister weer die paraplu op 410 Dat ze die ultras cultuur erin willen brengen kan nog, maar om nou elke keer een zwarte paraplu mee te nemen op het vak?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:44:08 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62720785
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:41 schreef BB-boy het volgende:
Oh, is het zaterdag. Dan winnen we.
Zo bedoelde ik het niet, zou het echter zonde vinden als je op zaterdag naar america's funniest home video's zit te kijken en er op zondagmiddag 14.30u achterkomt dat er niet gespeeld wordt.

Komende week (De slag in het oosten) bepaalt het verdere verloop van het seizoen. Winnen we, zijn we titelkandidaat en moeten we (na een zondagje prijsschieten tegen Sparta) tegen PSV laten zien wie de beste is. Halen we maar 0, 1 of 3 punten, blijft het aanmodderen rond plekkie 6-10.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:44:47 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62720802
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef denthemen het volgende:
Gister weer die paraplu op 410 Dat ze die ultras cultuur erin willen brengen kan nog, maar om nou elke keer een zwarte paraplu mee te nemen op het vak?
Ja, heeft dat eigenlijk een reden of slaat het ergens op?
pi_62720838
Silenus voor hoeveel verkoop je die kaart voor Twente?
pi_62720923
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet, zou het echter zonde vinden als je op zaterdag naar america's funniest home video's zit te kijken en er op zondagmiddag 14.30u achterkomt dat er niet gespeeld wordt.

Komende week (De slag in het oosten) bepaalt het verdere verloop van het seizoen. Winnen we, zijn we titelkandidaat en moeten we (na een zondagje prijsschieten tegen Sparta) tegen PSV laten zien wie de beste is. Halen we maar 0, 1 of 3 punten, blijft het aanmodderen rond plekkie 6-10.
Weet ik, was een grapje

Als ik me niet vergis hebben we vorig jaar het kampioenschap grotendeels in november verloren dus het worden inderdaad belangrijke weken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:51:00 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62721006
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:45 schreef Jasza het volgende:
Silenus voor hoeveel verkoop je die kaart voor Twente?
Niet, ik wil dat jij eens gewoon een keer op tijd opstaat en je niet verslaapt. Dat is me veel meer waard.
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:53:52 #58
82589 S-Two
barba macacu
pi_62721102
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Niet, ik wil dat jij eens gewoon een keer op tijd opstaat en je niet verslaapt. Dat is me veel meer waard.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_62721252
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Heb toch echt een seizoenskaart voor Vitesse
Ook goed, zag dat je in Nijmegen woont dus ging er vanuit dat je voor NEC ben. Maar zoals Den al vroeg: wat deed je in de Arena als je eigen ploeg ook thuis moest spelen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62721323
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, heeft dat eigenlijk een reden of slaat het ergens op?
Het was slecht weer gisteren

AFCA UMBRELLA!
pi_62721346
Weet niet of dit al gepost is, maar:
quote:
Gabri is in de wedstrijd tegen NEC niet gewisseld vanwege een blessure zoals eerder werd gesuggereerd. Van Basten besloot in te grijpen omdat wat hij op het veld zag, hem niet tevreden stemde.

De trainer haalde de Spanjaard een paar minuten voor rust naar de kant en bracht Siem de Jong binnen de lijnen. "Er moest iets veranderen. Ik wilde meer diepgang, er moest meer worden bijgesloten,"aldus de trainer op de officiële Ajax clubsite. "Dat kan Siem beter dan de jongens die er stonden. Het was niet dat Gabri slecht speelde, Ik had ook Jan Vertonghen of Rasmus Lindgren kunnen wisselen.”

De omzetting leverde resultaat op. Op een uitstekend moment, vier minuten voor rust, scoorde Klaas Jan Huntelaar zijn derde treffer van het seizoen.
Ik zie toch liever dat hij volgende keer Lindgren er uit haalt.
pi_62722047
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef denthemen het volgende:
Vind dat wel vet eigenlijk
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:40:09 #63
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_62722611
TVP.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62722654
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef Dvm86 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar:
[..]

Ik zie toch liever dat hij volgende keer Lindgren er uit haalt.
Gabri gaf van Basten geen blik waardig, en terecht want Gabri was 1 van de beste van het veld en word je nog voor rust gewisseld
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62722698
We kunnen beter afwachten wat er woensdag gebeurt, kijken of Gabri speelt en wat van Basten doet.
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:46:29 #66
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62722838
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:33 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd woensdag, nog nooit geweest daar.
Hopelijk wordt het een kutavond voor je
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62723008
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 15:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ook goed, zag dat je in Nijmegen woont dus ging er vanuit dat je voor NEC ben. Maar zoals Den al vroeg: wat deed je in de Arena als je eigen ploeg ook thuis moest spelen?
Ik ben successupporter. Blijf weg als het even kut gaat weetje.

Nee, was verjaardagscadeau voor me pa (die feyenoorder is kon die wel waarderen).
Daarnaast, kom uit Amsterdam, studeer nu alleen in Nijmegen en wou dit jaar al seizoenskaart voor AJAX fixen was alleen te laat. Me pa kon via via wel aan seizoenskaarten komen, maargoed toen had ik me kaart bij Vitesse alweer verlengd (waarom ik een seizoenskaart heb voor Vitesse, al 8 9 jaar ofzo, is een lang verhaal). Komend jaar iig naar Arena.

En anders was ik ws ook niet gegaan naar VItesse idd, kan dit echt niet meer aan. Sinds ik er zit is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan, en kan me tijd nu wel nuttiger besteden. Successupporter ja, je weet.
pi_62723186
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef Rumille het volgende:
We kunnen beter afwachten wat er woensdag gebeurt, kijken of Gabri speelt en wat van Basten doet.
Speelt gewoon
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62723187
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef Rumille het volgende:
Het had ook Lindgren kunnen zijn. Niks aan de hand waarschijnlijk speelt hij gewoon woensdag.
pi_62723279
Publiekswissel
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:04:52 #71
52871 Blight
Supersized.
pi_62723490
Ik denk dat je beter niets had kunnen posten, DeVinger.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:08:21 #72
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62723586
Ajax, Amsterdam ArenA en Sony tekenen samenwerkingsovereenkomst

Realisatie ‘stadion van de toekomst’

Ajax, Amsterdam ArenA en Sony hebben vandaag een overeenkomst voor een vijfjarige samenwerking getekend. De samenwerking betreft een elektronica partnership. Het stadion wordt volledig ingericht met de nieuwste elektronische toepassingen. Het doel van de drie organisaties is om gezamenlijk het stadion van de toekomst te creëren waarbij het intensiveren van de beleving van de bezoeker centraal staat, als onderdeel van het Smart Stadium Concept.

De komende periode worden diverse vernieuwende projecten opgeleverd. Zo zal Sony de Amsterdam ArenA en AFC Ajax van nieuwe High Definition (HD) beeldschermen voorzien en van twee nieuwe videoschermen boven het veld. In en rond het stadion komt een eigen TV netwerk waarop in HD wordt uitgezonden. Dit zal een grote bijdrage leveren aan de beleving van de bezoeker.

Algemeen directeur Ajax, Henri van der Aat: "Sony heeft een hele sterke merknaam, wereldwijd. De uitstraling van Sony past bij Ajax. Wij zijn trots dat we deze deal hebben gesloten. Ajax-supporters zullen bij het bezoeken van de ArenA op termijn merken dat Sony sponsor is geworden, niet alleen als de grote schermen in het stadion vervangen zijn. Maar ook wat er voor, tijdens en na de wedstrijden in het stadion uitgezonden gaat worden. Er gaat veel meer gebeuren, onder andere op het gebied van Ajax TV. We verwachten veel van deze samenwerking tussen Ajax, de Amsterdam ArenA en Sony."

Directeur Amterdam ArenA, Henk Markerink: “Voor de Amsterdam ArenA is Sony de ideale partner om binnen de sector sport en live-entertainment nieuwe technologieën te ontwikkelen en toe te passen. De ArenA heeft de ambitie door het ontwikkelen van het Smart Stadium Concept een nieuwe trend te zetten in de dienstverlening aan bezoekers van Ajax wedstrijden en overige evenementen.”

Managing Director Sony Benelux, Rick Londema: “Voor Sony betekent deze samenwerking de grootste deal in Europa op het gebied van sport en live-entertainment. Sony gaat het stadion volledig inrichten met de nieuwste elektronische toepassingen. High Definition speelt een prominente rol bij de geboden oplossingen. Wij zijn daarom trots dat Ajax en Amsterdam ArenA gekozen hebben voor Sony als elektronica partner en HD leverancier.”
pi_62723947
Mooizo , weg met dat pauper Philips scherm
pi_62724264
Stadion van de toekomst Alsof je in een bak beton ooit een mooi geluid krijgt. En die schermen zijn leuk een aardig maar zolang er eigenlijk alleen de opstelling op wordt weergegeven zal het mij een worst wezen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62724283
Klinkt echt goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')