Zo bedoelde ik het niet, zou het echter zonde vinden als je op zaterdag naar america's funniest home video's zit te kijken en er op zondagmiddag 14.30u achterkomt dat er niet gespeeld wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:41 schreef BB-boy het volgende:
Oh, is het zaterdag. Dan winnen we.

Ja, heeft dat eigenlijk een reden of slaat het ergens op?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef denthemen het volgende:
Gister weer die paraplu op 410Dat ze die ultras cultuur erin willen brengen kan nog, maar om nou elke keer een zwarte paraplu mee te nemen op het vak?

Weet ik, was een grapjequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, zou het echter zonde vinden als je op zaterdag naar america's funniest home video's zit te kijken en er op zondagmiddag 14.30u achterkomt dat er niet gespeeld wordt.![]()
Komende week (De slag in het oosten) bepaalt het verdere verloop van het seizoen. Winnen we, zijn we titelkandidaat en moeten we (na een zondagje prijsschieten tegen Sparta) tegen PSV laten zien wie de beste is. Halen we maar 0, 1 of 3 punten, blijft het aanmodderen rond plekkie 6-10.

Niet, ik wil dat jij eens gewoon een keer op tijd opstaat en je niet verslaapt. Dat is me veel meer waard.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:45 schreef Jasza het volgende:
Silenus voor hoeveel verkoop je die kaart voor Twente?

quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet, ik wil dat jij eens gewoon een keer op tijd opstaat en je niet verslaapt. Dat is me veel meer waard.

Ook goed, zag dat je in Nijmegen woont dus ging er vanuit dat je voor NEC ben. Maar zoals Den al vroeg: wat deed je in de Arena als je eigen ploeg ook thuis moest spelen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:56 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heb toch echt een seizoenskaart voor Vitesse

Het was slecht weer gisterenquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, heeft dat eigenlijk een reden of slaat het ergens op?

Ik zie toch liever dat hij volgende keer Lindgren er uit haalt.quote:Gabri is in de wedstrijd tegen NEC niet gewisseld vanwege een blessure zoals eerder werd gesuggereerd. Van Basten besloot in te grijpen omdat wat hij op het veld zag, hem niet tevreden stemde.
De trainer haalde de Spanjaard een paar minuten voor rust naar de kant en bracht Siem de Jong binnen de lijnen. "Er moest iets veranderen. Ik wilde meer diepgang, er moest meer worden bijgesloten,"aldus de trainer op de officiële Ajax clubsite. "Dat kan Siem beter dan de jongens die er stonden. Het was niet dat Gabri slecht speelde, Ik had ook Jan Vertonghen of Rasmus Lindgren kunnen wisselen.”
De omzetting leverde resultaat op. Op een uitstekend moment, vier minuten voor rust, scoorde Klaas Jan Huntelaar zijn derde treffer van het seizoen.

Vind dat wel vet eigenlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:43 schreef denthemen het volgende:
Gister weer die paraplu op 410Dat ze die ultras cultuur erin willen brengen kan nog, maar om nou elke keer een zwarte paraplu mee te nemen op het vak?

Gabri gaf van Basten geen blik waardig, en terecht want Gabri was 1 van de beste van het veld en word je nog voor rust gewisseldquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef Dvm86 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar:
[..]
Ik zie toch liever dat hij volgende keer Lindgren er uit haalt.

Hopelijk wordt het een kutavond voor jequote:Op maandag 27 oktober 2008 15:33 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd woensdag, nog nooit geweest daar.

Ik ben successupporter. Blijf weg als het even kut gaat weetje.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ook goed, zag dat je in Nijmegen woont dus ging er vanuit dat je voor NEC ben. Maar zoals Den al vroeg: wat deed je in de Arena als je eigen ploeg ook thuis moest spelen?

Speelt gewoonquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef Rumille het volgende:
We kunnen beter afwachten wat er woensdag gebeurt, kijken of Gabri speelt en wat van Basten doet.

Het had ook Lindgren kunnen zijn. Niks aan de hand waarschijnlijk speelt hij gewoon woensdag.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:42 schreef Rumille het volgende:
We kunnen beter afwachten wat er woensdag gebeurt, kijken of Gabri speelt en wat van Basten doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |