quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vriend kunnen overhalen dat dit echt leuk is, dus hij gaat het ook eens proberen.
Ik heb het vaker aangekaart maar dan ging hij liever naar een 'gewone' discotheek.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Dat zal me een stuk acteerwerk geweest zijn
"Wat? Naar naakte meisjes kijken terwijl ik bier drink? Nou, ja, ik weet niet of dat wel wat voor mij is hoor.. Als jij het echt heel graag wil, wil ik het wel een keer proberen voor je, maar..."
Klinkt als een 'gewone' discotheek in Nederland!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij dacht bij een striptent ook aan een hoop foute mannen en openlijk drugsgebruik enz. Een foute sfeer dus.
Bestaat deze nog?quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
de beste stipclub zit in breda en heet 'het afvallertje'. ze praten misschien wat vreemd, maar strippen kunnen ze als de beste.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:55 schreef avotar het volgende:
Where the music stinks, and they water the drinks, at the nudie bar.
Where you see their butt, and their trap stays shut,
at the nudie bar.
Where you can't touch a breast, but you can cave in a chest,
at the nudie bar.
Where you look at a thigh, and they blacken an eye, at the nudie bar.
na afloop romantisch een hoer neukenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Chique en een stripclub, gaat dat samen?
Dat gaat zeker samen. Dat kan je zien als je in beide tenten bent geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Chique en een stripclub, gaat dat samen?
Zijn allemaal weg, Salina's was de laatste en die is sinds een maand of 8 dicht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef markmarkmark het volgende:
torbeckenplein in amsterdam, naast rembrants plein zitten er een stuk of 4, 5
dat vind ik ongeveer het toppunt van zieligheid. ben blij dat dit manonterende fenomeen aan het uitsterven is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:27 schreef ZodiaX het volgende:
Wel jammer dat er niet zoveel stripclubs zijn, en dan bedoel ik pure stripclubs, geen bordeel erbij.. gewoon genieten van een pilsje en naar strippers kijken.
Wat is er manonerend aan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind ik ongeveer het toppunt van zieligheid. ben blij dat dit manonterende fenomeen aan het uitsterven is.
een gekooide plek waar je zonder je vrouw naar naakte vrouwen mag kijkenquote:
Nou, de stripclub waar ik ben geweest mochten mannen niet zonder vrouw naar binnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een gekooide plek waar je zonder je vrouw naar naakte vrouwen mag kijken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef JK het volgende:
Enige nadeel was dat het niet in een heel fijn gedeelte van Miami zat, [b]maarja, daar merk je binnen weinig van.[/b]
Tis een stripclub he, geen sexclub. Alhoewel, als je genoeg neer legt is alles mogelijk natuurlijk, zelfs in Amerika waar prostitutie illegaal is (behalve in ik meen twee steden in Nevada).quote:
Als je is naar een echt goeie club wil: LA VIE EN PROOSTquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:35 schreef Pablo2k1 het volgende:
Mijn vrouw en ik willen graag een keer naar een stripclub, maar ik heb geen idee waar in NL we ze kunnen vinden. Iemand ervaring/aanraders? Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |